Zrychlení z 0-100
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ano, na dialnicu vychadzam cca 50.. skus sa pripojit na severnu D1 na slovensku pri Bytci smer zilina vo vyssej rychlosti bez toho aby tvoji pazazieri nevideli svoj obed este razvlastaFR píše:Jandaxx: diky za to upresneni .
mexikan: ty jezdis po dalnici 50km/h??
Selsing: jo mas recht dost pravdy je vtom prepoctu kone/kw pak je pravda ze u dieselu musis radit jak kokos. je pravda ze na rozjezd sem to neskousel,ale vyjezd od nas z velkomesta cca60km/h a pred nama je siroka tak 10km dlouha silnice a tam sem danou oktavku TDI (Icko v cervenym) predjel na vytocenou trojku, a po cca 7km byl zamnou tak 200m- rychlost oba prez dveste.......
(:oops: snad me tu nekdo neprohlasi za prase silnice dost siroka max nebezpeci srnka atd.....)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
jo tak. tyjo tady to bezi jak na chatuMexican píše:ano, na dialnicu vychadzam cca 50.. skus sa pripojit na severnu D1 na slovensku pri Bytci smer zilina vo vyssej rychlosti bez toho aby tvoji pazazieri nevideli svoj obed este razvlastaFR píše:Jandaxx: diky za to upresneni .
mexikan: ty jezdis po dalnici 50km/h??
Selsing: jo mas recht dost pravdy je vtom prepoctu kone/kw pak je pravda ze u dieselu musis radit jak kokos. je pravda ze na rozjezd sem to neskousel,ale vyjezd od nas z velkomesta cca60km/h a pred nama je siroka tak 10km dlouha silnice a tam sem danou oktavku TDI (Icko v cervenym) predjel na vytocenou trojku, a po cca 7km byl zamnou tak 200m- rychlost oba prez dveste.......
(:oops: snad me tu nekdo neprohlasi za prase silnice dost siroka max nebezpeci srnka atd.....)
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ako som spominal - 0-100 je na bezne jazdenie (aj predbiehanie) maximalne zbytocna hodnota... zalezi ako je poskladana prevodovka. Par ludi tu hovori ze je toalfa-omega pre predbiehanie traktorov alebo co.. no kedze moc okolo JZD Slusovice nejazdim tak traktor predbieham tak raz za tyzden... ine je pruzne zrychlenie z 70 na 110 (na4 napr, resp pre notorickyh flamerov benzin vs crdi na 3 stupni) .... tu sa ukaze velka vyhoda turba
radit ako o zivot prave u dieslu netreba, u 81kW CRDi je max krutak od 1900 do 2750, do 3000 otacok ma stale takmer 200 Nm...
jandaxx tu spominal Swift vs passat - presne to popisal a je to tym, ze sfift je laksi (teda motor musi na zaciatku pohnut s mensou hnotou) a ma inak postavenu prevodovku (na mensie rychlosti, je to predsa auto do mesta)... prave z toho vidiet ze polemizovat ci na krozovatke trhnem veyrona alebo nie je zbytocnost... radsej sa budem v meste hybat s rozumom a jazdit s celkovou spotrebou okolo 5 litrov.. ved aj v manuale sa pise "nezavodte mezi semafory" a honit si brko ze som niekde trhol octavku s obchodnym cestujucim ktory ma mobil u ucha fakt nepotrebujem. Na zrazoch je to zaujimave, v beznom zivote vam ten pasat natrha zadky ako nic
radit ako o zivot prave u dieslu netreba, u 81kW CRDi je max krutak od 1900 do 2750, do 3000 otacok ma stale takmer 200 Nm...
jandaxx tu spominal Swift vs passat - presne to popisal a je to tym, ze sfift je laksi (teda motor musi na zaciatku pohnut s mensou hnotou) a ma inak postavenu prevodovku (na mensie rychlosti, je to predsa auto do mesta)... prave z toho vidiet ze polemizovat ci na krozovatke trhnem veyrona alebo nie je zbytocnost... radsej sa budem v meste hybat s rozumom a jazdit s celkovou spotrebou okolo 5 litrov.. ved aj v manuale sa pise "nezavodte mezi semafory" a honit si brko ze som niekde trhol octavku s obchodnym cestujucim ktory ma mobil u ucha fakt nepotrebujem. Na zrazoch je to zaujimave, v beznom zivote vam ten pasat natrha zadky ako nic
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
tak to se ho dneks apoptam co tam opravdu ma za motor...jandaxx píše:Tak jestli je to 1,9 TDI tak to má 77kw. Jesli to má 103kw tak to je 2,0 TDI. Rozdíl mezi těmito motory co se týče pružnosti a celkového zrychlení je dost velký.Selshig píše:novy zhruba pul roku je to ten novej typ a řikam červene I takže 103kw???jo a je to 1,9TDI a v combajnu
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
My mame Mondeo 2,0TDCi a vsechny bych vas natrel
Ne, kecam je to vtip O:-)
ALe jde o to, ze i kdyz ma 96kW a 330Nm tak z nuly na sto je spousta aut i se slabsima motorama rychlejsi, at uz kvuli hmotnosti, tocivemu motoru a otackam, ktery maji pri zrychleni docela vliv nebo zprevodovani.
Diesely nikdo nikdy nevyrabel na zavodeni (pokud nemate R8 V12TDI) a proto je mozne ze vyhrajete sprint i s 1,3...
--> ale zkuste si pruzne zrychleni ) jedte vedle sebe treba 60kmh jakobyste jeli po meste a dupnete na to... nez se benzin vyhrabe tak diesel bude radit 5 a poleti 200kmh
Nevychvaluju ani jedno, osobne si myslim ze nejlepsi volba je silnej benzin, ale tak to proste je.. (podle me)
Ne, kecam je to vtip O:-)
ALe jde o to, ze i kdyz ma 96kW a 330Nm tak z nuly na sto je spousta aut i se slabsima motorama rychlejsi, at uz kvuli hmotnosti, tocivemu motoru a otackam, ktery maji pri zrychleni docela vliv nebo zprevodovani.
Diesely nikdo nikdy nevyrabel na zavodeni (pokud nemate R8 V12TDI) a proto je mozne ze vyhrajete sprint i s 1,3...
--> ale zkuste si pruzne zrychleni ) jedte vedle sebe treba 60kmh jakobyste jeli po meste a dupnete na to... nez se benzin vyhrabe tak diesel bude radit 5 a poleti 200kmh
Nevychvaluju ani jedno, osobne si myslim ze nejlepsi volba je silnej benzin, ale tak to proste je.. (podle me)
Caute
no ja uz jsem taky kolikrat premyslel za kolik to bude z 0-100km/h,jeste jsem to nemel moznost vyskouset poradne,ale chtelo by to pokorit hranici 9.6s .Ja osobne si myslim ze na takovy auto to je super..Kdyz si to vezmete v Japonsku nebo spise v daleky Asii se jezdi a jezdili zavody aut prevazne v hyundai accentech,samozrejme kuli dotupnosti,ale jejich pruznost motoru mi prijde poradne vymakana.Vzdy bude naky pro a proti ale tady jsem Hyudaiaci takze jedine "PRO" ,a taky pro snizeni casu z 0-100
no ja uz jsem taky kolikrat premyslel za kolik to bude z 0-100km/h,jeste jsem to nemel moznost vyskouset poradne,ale chtelo by to pokorit hranici 9.6s .Ja osobne si myslim ze na takovy auto to je super..Kdyz si to vezmete v Japonsku nebo spise v daleky Asii se jezdi a jezdili zavody aut prevazne v hyundai accentech,samozrejme kuli dotupnosti,ale jejich pruznost motoru mi prijde poradne vymakana.Vzdy bude naky pro a proti ale tady jsem Hyudaiaci takze jedine "PRO" ,a taky pro snizeni casu z 0-100
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Tak jen pro upřesnění-třeba pro Jandaxe-nejnovější Passat 2,0TDI - 103kW,určitě žádné žihadlo není -0-100km/h za 9,8s a v kombíku smutných 10,1s (čmoudící,smradlavé 1,9 netřeba vůbec komentovat ).Takže třeba i na 2,0l Coupe bez turba(9,1s na 91 oktan.benzín) se může jen dívat z dálky.Vyzkoušeno denně v praxi .Nevidím důvod,proč by se zvlášť s 1,9TDI traktory(66-81kW) nemohl Accent porovnávat.
Mexican-nafta je dobrá pro pohodovou,klidnou jízdu,ale když chceš předjet kolonu,tak más k dispozici+- 1000 otáček a nafta je mrtvá ,u benzínu podřadím a mám několik tisíc ot.zátahu,bez dalšího nebezpečného zdržování s řazením a chybějícím výkonem ve vyšších ot.Benzín prostě táhne stále,oproti krátkodobému efektu nakopnutí a chcípnutí u nafty .Teď jsem měl několik dní půjčenou Kiu pro ceed s 2,0CRDI-103kW z autosalonu,provedení v černé barvě-max.výbava(předtím Kiu Ceed s 1,6l CRDI).Auto opravdu pěkné,motor super,ale oproti stejnému obsahu v benzínu,bych si na výkyvy nafty nechtěl zvykat Nafťáky jsou prostě dělány pro jiné účely,než závodění ve zrychlení(a při ceně nafty,návratnosti vyšší investice....už dnes prokazatelně padá poptávka po autech v naftě).
Mexican-nafta je dobrá pro pohodovou,klidnou jízdu,ale když chceš předjet kolonu,tak más k dispozici+- 1000 otáček a nafta je mrtvá ,u benzínu podřadím a mám několik tisíc ot.zátahu,bez dalšího nebezpečného zdržování s řazením a chybějícím výkonem ve vyšších ot.Benzín prostě táhne stále,oproti krátkodobému efektu nakopnutí a chcípnutí u nafty .Teď jsem měl několik dní půjčenou Kiu pro ceed s 2,0CRDI-103kW z autosalonu,provedení v černé barvě-max.výbava(předtím Kiu Ceed s 1,6l CRDI).Auto opravdu pěkné,motor super,ale oproti stejnému obsahu v benzínu,bych si na výkyvy nafty nechtěl zvykat Nafťáky jsou prostě dělány pro jiné účely,než závodění ve zrychlení(a při ceně nafty,návratnosti vyšší investice....už dnes prokazatelně padá poptávka po autech v naftě).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Samuel
- **
- Příspěvky: 169
- Registrován: 12 bře 2008, 19:07
- Bydliště: Nitra, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
S tymi cervenymi a necervenymi Ickami a Deckami si tu tak trocha pripadam ako ked som bol maly a ked auto nemalo na tachaci 200 tak nebolo hodne mojho pohladu ide o to aj ked som si tym medzi tuto odbornikmi neni isty ze ta 66 kw tdi octavka alebo passat proste motor so 66 kw ma 8 ventilovu techniku a nejake ine vstrekovanie ako tie naj verzie pumpa dyza.......ale nie som si tym tak na sto kkt isty.......jednoznacne viem ze accent je maly lahky bambusak a je kurva zivy.......a tazky komorkovy diesel s 2 tonami moze mat aj 200 koni, na accenta nema............