Stránka 3 z 5
Napsal: 20 kvě 2008, 11:11
od Selshig
novy zhruba pul roku je to ten novej typ a řikam červene I takže 103kw???jo a je to 1,9TDI a v combajnu
Napsal: 20 kvě 2008, 11:12
od Mexican
vlastaFR píše:Jandaxx: diky za to upresneni
.
mexikan: ty jezdis po dalnici 50km/h??
Selsing: jo mas recht dost pravdy je vtom prepoctu kone/kw
pak je pravda ze u dieselu musis radit jak kokos. je pravda ze na rozjezd sem to neskousel,ale vyjezd od nas z velkomesta
cca60km/h a pred nama je siroka tak 10km dlouha silnice a tam sem danou oktavku TDI (Icko v cervenym) predjel na vytocenou trojku, a po cca 7km byl zamnou tak 200m- rychlost oba prez dveste.......
(:oops: snad me tu nekdo neprohlasi za prase
silnice dost siroka max nebezpeci
srnka atd.....)
ano, na dialnicu vychadzam cca 50.. skus sa pripojit na severnu D1 na slovensku pri Bytci smer zilina vo vyssej rychlosti bez toho aby tvoji pazazieri nevideli svoj obed este raz
Napsal: 20 kvě 2008, 11:17
od vlastaFR
Mexican píše:vlastaFR píše:Jandaxx: diky za to upresneni
.
mexikan: ty jezdis po dalnici 50km/h??
Selsing: jo mas recht dost pravdy je vtom prepoctu kone/kw
pak je pravda ze u dieselu musis radit jak kokos. je pravda ze na rozjezd sem to neskousel,ale vyjezd od nas z velkomesta
cca60km/h a pred nama je siroka tak 10km dlouha silnice a tam sem danou oktavku TDI (Icko v cervenym) predjel na vytocenou trojku, a po cca 7km byl zamnou tak 200m- rychlost oba prez dveste.......
(:oops: snad me tu nekdo neprohlasi za prase
silnice dost siroka max nebezpeci
srnka atd.....)
ano, na dialnicu vychadzam cca 50.. skus sa pripojit na severnu D1 na slovensku pri Bytci smer zilina vo vyssej rychlosti bez toho aby tvoji pazazieri nevideli svoj obed este raz
jo tak. tyjo tady to bezi jak na chatu
Napsal: 20 kvě 2008, 11:19
od Selshig
Napsal: 20 kvě 2008, 11:23
od Mexican
ako som spominal - 0-100 je na bezne jazdenie (aj predbiehanie) maximalne zbytocna hodnota... zalezi ako je poskladana prevodovka. Par ludi tu hovori ze je toalfa-omega pre predbiehanie traktorov alebo co.. no kedze moc okolo JZD Slusovice nejazdim tak traktor predbieham tak raz za tyzden... ine je pruzne zrychlenie z 70 na 110 (na4 napr, resp pre notorickyh flamerov benzin vs crdi na 3 stupni) .... tu sa ukaze velka vyhoda turba
radit ako o zivot prave u dieslu netreba, u 81kW CRDi je max krutak od 1900 do 2750, do 3000 otacok ma stale takmer 200 Nm...
jandaxx tu spominal Swift vs passat - presne to popisal a je to tym, ze sfift je laksi (teda motor musi na zaciatku pohnut s mensou hnotou) a ma inak postavenu prevodovku (na mensie rychlosti, je to predsa auto do mesta)... prave z toho vidiet ze polemizovat ci na krozovatke trhnem veyrona alebo nie je zbytocnost... radsej sa budem v meste hybat s rozumom a jazdit s celkovou spotrebou okolo 5 litrov.. ved aj v manuale sa pise "nezavodte mezi semafory" a honit si brko ze som niekde trhol octavku s obchodnym cestujucim ktory ma mobil u ucha fakt nepotrebujem. Na zrazoch je to zaujimave, v beznom zivote vam ten pasat natrha zadky ako nic
Napsal: 20 kvě 2008, 11:26
od jandaxx
Selshig píše:novy zhruba pul roku je to ten novej typ a řikam červene I takže 103kw???jo a je to 1,9TDI a v combajnu
Tak jestli je to 1,9 TDI tak to má 77kw. Jesli to má 103kw tak to je 2,0 TDI. Rozdíl mezi těmito motory co se týče pružnosti a celkového zrychlení je dost velký.
Napsal: 20 kvě 2008, 11:28
od vlastaFR
a ja myslel, ze ty semafory sou od toho
Napsal: 20 kvě 2008, 11:31
od draceq
Napsal: 20 kvě 2008, 11:38
od Selshig
jandaxx píše:Selshig píše:novy zhruba pul roku je to ten novej typ a řikam červene I takže 103kw???jo a je to 1,9TDI a v combajnu
Tak jestli je to 1,9 TDI tak to má 77kw. Jesli to má 103kw tak to je 2,0 TDI. Rozdíl mezi těmito motory co se týče pružnosti a celkového zrychlení je dost velký.
tak to se ho dneks apoptam co tam opravdu ma za motor...
Napsal: 20 kvě 2008, 11:38
od Aldik
My mame Mondeo 2,0TDCi a vsechny bych vas natrel
Ne, kecam je to vtip O:-)
ALe jde o to, ze i kdyz ma 96kW a 330Nm tak z nuly na sto je spousta aut i se slabsima motorama rychlejsi, at uz kvuli hmotnosti, tocivemu motoru a otackam, ktery maji pri zrychleni docela vliv nebo zprevodovani.
Diesely nikdo nikdy nevyrabel na zavodeni (pokud nemate R8 V12TDI) a proto je mozne ze vyhrajete sprint i s 1,3...
--> ale zkuste si pruzne zrychleni
) jedte vedle sebe treba 60kmh jakobyste jeli po meste a dupnete na to... nez se benzin vyhrabe tak diesel bude radit 5 a poleti 200kmh
Nevychvaluju ani jedno, osobne si myslim ze nejlepsi volba je silnej benzin, ale tak to proste je.. (podle me)
Napsal: 20 kvě 2008, 11:38
od Selshig
a mužete mi vysvětlit od čeho jsou????
Napsal: 20 kvě 2008, 11:44
od mannice
Caute
no ja uz jsem taky kolikrat premyslel za kolik to bude z 0-100km/h,jeste jsem to nemel moznost vyskouset poradne,ale chtelo by to pokorit hranici 9.6s
.Ja osobne si myslim ze na takovy auto to je super..Kdyz si to vezmete v Japonsku nebo spise v daleky Asii se jezdi a jezdili zavody aut prevazne v hyundai accentech,samozrejme kuli dotupnosti,ale jejich pruznost motoru mi prijde poradne vymakana.Vzdy bude naky pro a proti ale tady jsem Hyudaiaci takze jedine "PRO"
,a taky pro snizeni casu z 0-100
Napsal: 20 kvě 2008, 12:45
od Borek
Tak jen pro upřesnění-třeba pro Jandaxe-nejnovější Passat 2,0TDI - 103kW,určitě žádné žihadlo není
-0-100km/h za 9,8s a v kombíku smutných 10,1s
(čmoudící,smradlavé 1,9 netřeba vůbec komentovat
).Takže třeba i na 2,0l Coupe bez turba(9,1s na 91 oktan.benzín) se může jen dívat z dálky.Vyzkoušeno denně v praxi
.Nevidím důvod,proč by se zvlášť s 1,9TDI traktory(66-81kW) nemohl Accent porovnávat.
Mexican-nafta je dobrá pro pohodovou,klidnou jízdu,ale když chceš předjet kolonu,tak más k dispozici+- 1000 otáček a nafta je mrtvá
,u benzínu podřadím a mám několik tisíc ot.zátahu,bez dalšího nebezpečného zdržování s řazením a chybějícím výkonem ve vyšších ot.Benzín prostě táhne stále,oproti krátkodobému efektu nakopnutí a chcípnutí u nafty
.Teď jsem měl několik dní půjčenou Kiu pro ceed s 2,0CRDI-103kW z autosalonu,provedení v černé barvě-max.výbava(předtím Kiu Ceed s 1,6l CRDI).Auto opravdu pěkné,motor super,ale oproti stejnému obsahu v benzínu,bych si na výkyvy nafty nechtěl zvykat
Nafťáky jsou prostě dělány pro jiné účely,než závodění ve zrychlení(a při ceně nafty,návratnosti vyšší investice....už dnes prokazatelně padá poptávka po autech v naftě).
Napsal: 20 kvě 2008, 12:57
od jandaxx
No já psal právě o motoru 103kw. U 1.9 tdi je to něco jiného. Teda mimo verze 118kw. ta fakt jede. kILO DĚLÁ ZA 7,2. Já nafťáky neobhajuji. Smrdí a čmoudí. Jsem benzínový, mám rád točivé motory.
Napsal: 20 kvě 2008, 13:04
od Samuel
S tymi cervenymi a necervenymi Ickami a Deckami si tu tak trocha pripadam ako ked som bol maly a ked auto nemalo na tachaci 200 tak nebolo hodne mojho pohladu
ide o to aj ked som si tym medzi tuto odbornikmi neni isty ze ta 66 kw tdi octavka alebo passat proste motor so 66 kw ma 8 ventilovu techniku a nejake ine vstrekovanie ako tie naj verzie pumpa dyza.......ale nie som si tym tak na sto kkt isty.......jednoznacne viem ze accent je maly lahky bambusak a je kurva zivy.......a tazky komorkovy diesel s 2 tonami moze mat aj 200 koni, na accenta nema............