Napsal: 23 čer 2008, 20:25
A nebyl a nebyl ja byl rychlejsi,mel jsem na radaru 155 i s dedouskem Radem!
Tak je pravda ze na radaru jsme byly vsichni cca na stejno, ja max 145, borek 147 a vita nevim. Nicmene bylo znat ze na CRDi je proste zpozdeni na turbu, kazde zarazeni rychlosti znamenalo poodjeti auta. Priste na sraz dorazim coupatkem. A pro ostatni, psal jsem do KDM ohlede toho turbo kitu, udajne je treba pouze lepsi "exhaust system" . Nic vic za upravy udajne potreba neni. Samozrejme se pocita se spojkou a ECU. Tak uvidime az nasetrim penize tak to mozna risknu ale driv jak za pulroku to nebudeBorek píše:Tak naše teoretická diskuse byla prověřena praktickými testy na letišti v rámci srazu(Dantasík-Sonata 2,0CRDI,tovární výkon 103kW-čip dle Dantasíka na 125kW,můj Tiburon-2,0l 102kW,sériové provedení bez úprav,Víťa-Tiburon 2,0l CVVT-105kW(úpravy-neznámé).Výsledky dosažené max.rychlosti na 400m -můj seriový Tiburon dosáhl opakovaně nejvyšší rychlosti na radaru,i přes množství jízd kolegů,kteří se snažili a snažili ....a ne a ne:Ddantasik píše:Mimochodem prijedu sonatou tak muzem pak zkusit sprinty
Tak vsadili na sprinty-neskromně se přiznám,že mě můj Tiburon(jako vždy na srazech-že Martasz ),udělal radost a když jsem po 250m viděl oba soupeře v zrcátku,v dáli za mnou,začal jsem je povzbuzovat máváním z okénka.. (jsem to ale potvora,já vím,ale neudělejte si radost,když ten můj rudý drak tak pěkně jede ),ale ani tím jsem jim nepomohl a dojeli o několik délek auta za mnou.
A protože Víťa dojel druhý a naftový načipovaný Dantasík třetí-závěr je jasný a potvrzený i praxí.Ani čipovaná 2,0Crdi nemá nárok konkurovat v rychlosti,zrychlení...sériovému Tiburonu 2,0l.Pocit z tahu turbonafty je oprávněný,ale pouze jako bezvýznamný (pocitový)krátkodobý kopanec v rozsahu pár set otáček,oproti stálému tahu v rozsahu několika tisíc otáček u benzínového Tiburonu.
borku pockej na , ja do scoupe sezenu motor z liazky s turbem za odvoz a ukazu Ti jaky to je kdyz Ti nekdo mava..Borek píše:Tak naše teoretická diskuse byla prověřena praktickými testy na letišti v rámci srazu(Dantasík-Sonata 2,0CRDI,tovární výkon 103kW-čip dle Dantasíka na 125kW,můj Tiburon-2,0l 102kW,sériové provedení bez úprav,Víťa-Tiburon 2,0l CVVT-105kW(úpravy-neznámé).Výsledky dosažené max.rychlosti na 400m -můj seriový Tiburon dosáhl opakovaně nejvyšší rychlosti na radaru,i přes množství jízd kolegů,kteří se snažili a snažili ....a ne a ne:Ddantasik píše:Mimochodem prijedu sonatou tak muzem pak zkusit sprinty
Tak vsadili na sprinty-neskromně se přiznám,že mě můj Tiburon(jako vždy na srazech-že Martasz ),udělal radost a když jsem po 250m viděl oba soupeře v zrcátku,v dáli za mnou,začal jsem je povzbuzovat máváním z okénka.. (jsem to ale potvora,já vím,ale neudělejte si radost,když ten můj rudý drak tak pěkně jede ),ale ani tím jsem jim nepomohl a dojeli o několik délek auta za mnou.
A protože Víťa dojel druhý a naftový načipovaný Dantasík třetí-závěr je jasný a potvrzený i praxí.Ani čipovaná 2,0Crdi nemá nárok konkurovat v rychlosti,zrychlení...sériovému Tiburonu 2,0l.Pocit z tahu turbonafty je oprávněný,ale pouze jako bezvýznamný (pocitový)krátkodobý kopanec v rozsahu pár set otáček,oproti stálému tahu v rozsahu několika tisíc otáček u benzínového Tiburonu.
Vždyť tam všude je.Originální název pod kterým se ve většině zemí a kontinentů prodává je Tiburon(žralok).Třeba i v Rakousku se jmenuje Tiburon. Muselo jim to dát hooodně přemýšlení ,aby speciálně pro nás(a pár jiných států)vymysleli naprosto originální název Coupe.
To jsem viděl na normální atmosféře,snad se to i prodává.Je to el.hračka,reagující na pedál plynu a u motoru máš reprák.V Praze v Letňanech na autosalonu s tím machroval týpek s Hondou Prelude 2,0l(což není žádný zázrak )a ještě měl vyvedené trysky do předních blatníků a šel mu z nich kouř .Prostě odfukuješ a ještě efektně pálíš pneu(jako).....i když stojíš .Tringi píše:To je jen to pištění turba. To je nuda.
Kdyby se ale dal sehnat nějaký "Fake Blow-off sound", takové to odfouknutí/písknutí při přeřazení, hned bych do toho šel