Stránka 3 z 13
Napsal: 20 kvě 2006, 19:07
od ivan
Tady je taky pěkný odkaz o diagnostických přístrojích!!
http://www.atal.cz/ Moc pěkný,ale kde na to vzít!!!
Napsal: 29 čer 2006, 10:17
od Petr HC
Koukam spousta příspěvků a chytrej z toho moc nejsem. Je tady někdo komu už nějaká diagnostika v autě opravdu funguje?
aky je konektor na Lantre 94?
Napsal: 29 čer 2006, 12:19
od vladinko-SK
Aky je konektor na lantre 94 a aky kabel a SW je treba?
Re: aky je konektor na Lantre 94?
Napsal: 29 čer 2006, 23:09
od ivan
vladinko-SK píše:Aky je konektor na lantre 94 a aky kabel a SW je treba?
Hmm,já myslím,že tam máš konektor jako Já z Mitsubishi!!
Hyundai je používal proto,jak je známo používá a používal Mitsu-motory!!
Dále Tato zásuvka je na OBD I alias EOBD !!!
Průser je v tom ,že je auto vyrobené před rokem 1996!!
Ale prý to funguje na VagComu,ale Mě to nefakčí!!!
Ale jednotlivé kody se dají vyblikávat pomocí žárovičky!!
P.s Ale to je docela nepřesné z důvodu přehlídnutí a v tu ránu máš ůplně jiný význam kodu!!
Napsal: 07 lis 2006, 20:27
od have
mám takovej dotaz :
pokud přijedu do servisu MITSUBISHI , budou shcopni mi udělat na mojí LANTŘE 94 diagnostiku ? Motor je stejný jako v GALANTU. Nebo bude nějakaký problém v připojení, např jiný konektor atp.
Napsal: 20 lis 2006, 10:40
od nitro
hoši koukám že v tom máte pěknej hokej...Takže na vag-com a kabel za litr pro com nebo za dvjku pro USB zapomeňte...pokud by jste chtěli diagnostikovat auta s OBD II,popřípadě EOBD tak musíte mít vag-com 5.xx(myslim že 5.12) a vyšší a kabel hex-can,ale nevím co všechno to bude umět,ale určitě né dělat nastavení,atd. jako u aut od vag...Potom jsou různé programy které funguju buď na kabelech založených na čipech SiXXXX to je stejný kabel jako na vag-com,mám doma např scantool bo tak nějak ale ještě sem to nezkoušel,potom jsou kabely založený na čipech ELM a na ty jsou zase jiný programy...Pokud chcete opravdu univerzální diag kupte KTS od bosche bo jiný univerzální diagnostiky
Co se týče aut které nemají OBDII konektor ale OBDI popřípadě jiný variace,tam je kostra a signální pin a jde tma dělat diag vyblikáním,měl sem lantru,zkoušel sem to a nikdy se mě to nepodařilo rozchodit...
jkuněte na
www.motordiag.cz sekce úvod od diagnostiky,tam máte popasný komunikační protokoly,zapojení konektoru,atd...pro základní představu to stačí...čao
Napsal: 22 lis 2006, 00:08
od ivan
nitro píše:hoši koukám že v tom máte pěknej hokej...Takže na vag-com a kabel za litr pro com nebo za dvjku pro USB zapomeňte...pokud by jste chtěli diagnostikovat auta s OBD II,popřípadě EOBD tak musíte mít vag-com 5.xx(myslim že 5.12) a vyšší a kabel hex-can,ale nevím co všechno to bude umět,ale určitě né dělat nastavení,atd. jako u aut od vag...Potom jsou různé programy které funguju buď na kabelech založených na čipech SiXXXX to je stejný kabel jako na vag-com,mám doma např scantool bo tak nějak ale ještě sem to nezkoušel,potom jsou kabely založený na čipech ELM a na ty jsou zase jiný programy...Pokud chcete opravdu univerzální diag kupte KTS od bosche bo jiný univerzální diagnostiky
Co se týče aut které nemají OBDII konektor ale OBDI popřípadě jiný variace,tam je kostra a signální pin a jde tma dělat diag vyblikáním,měl sem lantru,zkoušel sem to a nikdy se mě to nepodařilo rozchodit...
jkuněte na
www.motordiag.cz sekce úvod od diagnostiky,tam máte popasný komunikační protokoly,zapojení konektoru,atd...pro základní představu to stačí...čao
Hokej ani ne,spíž fotbal
Ale co říkáš je pravda,ale má to háček skoro vše to nefunguje,už jsem to dávno vzdal,makám na pořádný stroj a né na tyhle hračky!!
Napsal: 07 pro 2006, 23:17
od kokroff
Ale ne, tak spatne na tom zase nejsme. Ja mam postavenou diagnostiku s SIxxxx IO ale nemam jeste konektor.A musi to fungovat, jen je potreba sw ktery s tim spolupracovat.Ja mam J2 takze to je neco jineho nez scoupe a myslim taky ze to leipi ze vseho moznyho tak to treba neni kompatibilni s tim s cim by melo.Kdybych mel konektor tak uz davno diagnostikuju, ale taky jsem na tom prestal delat bo mam jiny veci na praci, jako opravovat zadni blatnik a tak...
diagnostika
Napsal: 03 úno 2007, 01:07
od xor
Cau, jestli mate ridici jednotky taky od Mitsubishi, tak muze fungovat diagnostika, kterou jsem popsal tady:
http://www.galantweb.com/index.php?ind= ... ew&iden=21
Napsal: 06 úno 2007, 17:38
od bigosp
jaký mi bude fungovat diagnos. program na Getze?
VAG-COM--nebo ten ne ( někde jsem četl, že je jen na koncern VW)
Poraďte prosím-nechci nic pokazit
díky
Napsal: 11 úno 2007, 13:38
od bigosp
Nemáte někdo Autoscanner U480 - CAN OBD-II.
http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... stroje/020
Pokud ho někdo máte napište mi prosím na mail
bigosp@seznam.cz nebo sem na fórum.
Díky BIGOSP
Napsal: 09 bře 2007, 08:51
od KMBlendi
Nevíte někdo na jakých baudratech běhá komunikace s hyundaiem? zdali standartní nebo jiný.??? a zdali používá standartní příkazy KW2000 jako třeba : motorová jednotka ude na adrese 01 atd.?
Napsal: 14 bře 2007, 20:02
od bigosp
Pokud jste někdo z Brněnska a svítí Vám kontrolka CHECK a nechce se Vám dávat v Hyundaii za přečtení a smazání 400 Kč-tak se můžeme domluvit na diagnostice, koupil jsem U480 viz příspěvek nahoře. Nebojte nechci vydělat rád pomůžu.
ICQ 282-924-688
Napsal: 15 bře 2007, 19:16
od zaludnikrs
bigosp: dobrej pristup.chvalim
16v
Diagnostika na Elantru 1.6
Napsal: 07 dub 2007, 14:08
od PremekC
Ahoj,
z te diskuze jsem nepochopil, jestli lze koupit nebo postavit propojovaci kabel k Elantre. Staci mi diagnostika, ted mi odesel snimac otacek ale protoze jsem tesne pred tim nacerpal plnou u Jet, myslel jsem, ze jsem nabral nejake svinstvo a nechal to odtahnout do servisu. Ono to doted najelo 96000 km bez jakekoli zavady! Chci mit na cestach moznost diagnostiky a ne jenom cumet na blby svetylko, ktery mi rika, ze to nepojede ale uz ne proc. Ostatne nechapu, proc ta ridici jednotka nejakym kodem nerekne, co se ji nelibi? Nejde z toho ta informace nejak vydojit?