Stránka 3 z 41
Napsal: 12 čer 2008, 07:47
od David C3
jj D1 znám dost dobře... tohle je tam normální ani mě to nepřekvapuju jinak ta nehoda zamrzi ale když to tak vemu je to drobnost hlavně zdraví
Napsal: 12 čer 2008, 08:50
od Mexican
hmm.. az na ten spojler nevidim zidne ine poskedenie, zrejme cosi odchytil aj ten kratky kryt motoru.. je super, ze to slo len takto a nenarobilo paseku na kapote, celmo skle a nebodaj vo vnutri v kabine
aspon vidime ake auta u nas jadzia a ako funguje STK. Ten transit nema na ceste co robit ked mu takto letelo koleso.. a ked sa clovek pozrie, stav vozoveho parku u nas je katastrofalny
Napsal: 12 čer 2008, 09:06
od DusMi
uf, to na tej dodavke ulomil na unasaci 4 sruby z 5-tich, to asi neboli velmi casto kontrolovane...
Napsal: 12 čer 2008, 09:10
od CzechJoker
Mexican píše:hmm.. az na ten spojler nevidim zidne ine poskedenie, zrejme cosi odchytil aj ten kratky kryt motoru..
Přední nárazník + proražený chladič + možná chladič klimy + ohnutý rám motoru. Vzhledem k hmotnosti toho litinového bubnu si nestěžuji...
Napsal: 12 čer 2008, 18:16
od kamosko2209
jasne na slovensku zatial jazdime po polnych cestach tu este nemame cesty a kamiony tu nejazdia iba kone a skus sa pozriet kolko magorov na osobakoch predbieha cez plnu ciaru a to nevravim o dvojitej a o predbiehani 200km rychlostou skus si sadnut za volant kamionu a potom nieco posudzuj a myslim ze tak ako medzi vodicmi na osobakoch tak aj na kamionoch su stale slusny vodici ale ked ma niekto 110 koni tak cesta je len pre neho
Napsal: 12 čer 2008, 20:24
od CzechJoker
Jestli jsi řidič kamionu a jezdíš povolenou osmdesátkou a neohrožuješ osobáky přejížděním plné čáry, tak sorry. Jestli ale jezdíš akorát kolem Dolného Kubína a o realitě na D1 - myslím tím českou D1, ne tu slovenskou - nic nevíš, tak opravdu nevím, o co ti jde.
Zkus trochu času věnovat statistikám dopravních nehod na D1 a zejména vývoji tranzitní dopravy po vstupu do EU, protože kamiony v nich jasně dominují jak do počtu, tak zejména do následků. Pokud jsem napsal, že jsem musel uhnout před magory v pravém pruhu, tak jsem myslel právě poláky a turky, co nedodržují povinné přestávky a za volantem chrápou. Na vlastní oči jsem viděl, kolik řidičů kamionu si mého výstražného trojúhelníku všimlo až na poslední chvíli a uhnulo.
Napsal: 12 čer 2008, 21:37
od Jazdec
CzechJoker píše:Jestli jsi řidič kamionu a jezdíš povolenou osmdesátkou a neohrožuješ osobáky přejížděním plné čáry, tak sorry. Jestli ale jezdíš akorát kolem Dolného Kubína a o realitě na D1 - myslím tím českou D1, ne tu slovenskou - nic nevíš, tak opravdu nevím, o co ti jde.
Zkus trochu času věnovat statistikám dopravních nehod na D1 a zejména vývoji tranzitní dopravy po vstupu do EU, protože kamiony v nich jasně dominují jak do počtu, tak zejména do následků. Pokud jsem napsal, že jsem musel uhnout před magory v pravém pruhu, tak jsem myslel právě poláky a turky, co nedodržují povinné přestávky a za volantem chrápou. Na vlastní oči jsem viděl, kolik řidičů kamionu si mého výstražného trojúhelníku všimlo až na poslední chvíli a uhnulo.
Plne suhlasim. Podobny stav je aj na slovenskej D2 ci D1. casto jazdim pod majakmi, a namiesto toho aby sa uhli tak sa ti este pichnu do pruhu, na majaky reaguju az ked ich predbehnes, takze usudzujem ze zrkadla vobec nepouzivaju. Viac krat som videl ako pri riadeni vozidla citali noviny ci casopis alebo co, a ta reklama na Kooperativu (so spiacim vodicom) tez nieje daleko od pravdy.
Na D1 medzi BA a TT je zakaz predbiehania nakladnych vozidiel. Nasi to este celkom respektuju, ale spominani poliaci to maju na haku.
Napsal: 12 čer 2008, 22:31
od potki
czechjoker co mas proti Dolnemu Kubinu?
Napsal: 13 čer 2008, 00:11
od Engineer
Jazdec píše:CzechJoker píše:Jestli jsi řidič kamionu a jezdíš povolenou osmdesátkou a neohrožuješ osobáky přejížděním plné čáry, tak sorry. Jestli ale jezdíš akorát kolem ....
Plne suhlasim. Podobny stav je aj na slovenskej D2 ci D1. ...., a ta reklama na Kooperativu (so spiacim vodicom) tez nieje daleko od pravdy.
Na D1 medzi BA a TT je zakaz predbiehania nakladnych vozidiel. Nasi to este celkom respektuju, ale spominani poliaci to maju na haku.
Poznam jedneho blazna, ktr si pozrie cestou do talianska pripadne dalej cestou dva filmy na prenosnom DVD pocas jazdy... Len som sa nepytal ci s dabingom alebo s titulkami
Nic proti kamionistom nemam... Aj ked niektorych by som pozabijal jaky bordel nechaju v kabinach (nakolko costim interiery najma nakladnych aut)
Cest vynimkam ale suhlasim s predchadzajucim nazorom... No uznavam ze to nie je lahke povolanie a predsa len viem ako to chodi zo strany zamestnavatelov
Dobre daj si povinnu pauzu, ale cim skor budes hotovy, tym skor vsetko stihnes a skor budes mat peniaze zarobene, neviem ci vsade je to tak ale v jednej firme su presne terminy kedy maju byt na mieste a tie sa len tak tak stihaju...
Skor by som to videl na zmenu pristupu u zamestnavatelov....
Inak najradsej by som bol uplne vymiznutie nakladnej dopravy ked nie pocas spiciek v meste tak aspon uplne v piatok a nedelu ked su najvacsie navaly....
Napsal: 13 čer 2008, 08:31
od CzechJoker
potki píše:czechjoker co mas proti Dolnemu Kubinu?
Jenom to, že jsem tam ještě nebyl, tedy nic.
Napsal: 13 čer 2008, 16:10
od Mexican
ak mozem prispiet - paradoxne proti kamionakom nic nemam - najviac kritickych situacii sposobuju z mojho pohladu:
1, vodici dodavok
2, tzv tigr v kleci - obchodny zastupca na octavii, resp imom referenskom vozidle
3, vodici so znacou VYE, VYD (holt su to Vyskovaci, brnaci vedia co myslim)
4, vodici so znackou vychodoslovenskych krajov - vbez srandy, asi maju snahu prist dom co najrychlejsie a potom sa stava ze priedbiehaju v krizovatkach, v obciach...
s tymi vodicmu dodavok to myslim vazne, su to maximalny curaci.. nie je cesta kde by ma priamo neohrozili
Napsal: 13 čer 2008, 16:16
od ZdeněkSvoboda
Musím souhlasit s Mexičanem.
Kolikrát mě dodávka tlačí ve městě (obci) a jak jen má možnost předjíždí...hold silná auta dělají divy...negativní.
Napsal: 14 čer 2008, 13:27
od Rudolf
Mexican píše:ak mozem prispiet - paradoxne proti kamionakom nic nemam - najviac kritickych situacii sposobuju z mojho pohladu:
1, vodici dodavok
2, tzv tigr v kleci - obchodny zastupca na octavii, resp imom referenskom vozidle
3, vodici so znacou VYE, VYD (holt su to Vyskovaci, brnaci vedia co myslim)
4, vodici so znackou vychodoslovenskych krajov - vbez srandy, asi maju snahu prist dom co najrychlejsie a potom sa stava ze priedbiehaju v krizovatkach, v obciach...
s tymi vodicmu dodavok to myslim vazne, su to maximalny curaci.. nie je cesta kde by ma priamo neohrozili
Ad 2: Octavia MUSÍ být samozřejmě TDI. Mám podezření, že do těchto aut Škoda montuje nějaké zařízení, které všechny její řidiče změní v naprosto neuvěřitelně bezohledné "piloty monopostu" Škoda 74kW!
Doplnění
Napsal: 20 čer 2008, 06:58
od CzechJoker
Doplňuji původní výčet závad:
- proražený chladič stlačeného vzduchu
- deformace převodovkové skříně
Některé ND nejsou ani v evropském skladu, oprava se bohužel protáhne.
Napsal: 20 čer 2008, 07:11
od rokolo
Tak to je opravdu pech