Stránka 3 z 3

Napsal: 13 srp 2008, 19:52
od laxo18
keby to nebolo nejako extra vidno tak by im to trvalo asi fakt dlho ale keby to bilo do oci tak si myslim ze by na to rychlo prisli

Napsal: 14 srp 2008, 08:34
od mirpie
Dr Meduza píše:
DEDe píše:... Ten skrytej vypinac privodu paliva uz miva tolik lidi ze by to spis jen zlodeje zbrzdilo nez to najde ale nic lepsiho se asi delat neda bohuzel.
Tak vypinac se da dat na spoustu veci, treba na senzor skrtici klapky :twisted: to by me zajmalo, jak dlouho by nekomu trvalo na to prijit, co to je, to by i v servise resili pekne dlouho :roll:
ale odpojený senzor na škrtící klapce neznemožní s autem odjet.. Normálně odjedeš, jen to bude škubat při puštění nebo přidání plynu. Tohle se mi přesně stalo na Renaultu, kdy jsem měnil alternátor a kvůli místu, co tam bylo, jsem musel před demontáží vlastního alternátoru demontovat chladič (takže vypustit kapalinu), vzduchový filtr, všemožné kabely a hadice a mimojiné právě i kabel od senzoru škrtící klapky, který jsem pak při montáži zapomněl zapojit..Auto jelo, ale děsně škubalo. Řídící jednotka nevěděla, v jaké poloze je pedál plynu a otevírala vstřikovací trysky třeba i při brzdění motorem.... No přišel jsem na to hned po první jízdě...
Tady je klapka totiž pořád otevírána mechanicky lankem od pedálu plynu a je na ní jen potenciometr - snímač, který měří, v jaké je poloze. U novějších aut, kde už není vazba mezi pedálem plynu a škrticí klapkou mechanická, ale elektrická, tam už by to fungovalo. Tam je na pedálu plynu potenciometr, kterej měří polohu a na základě této polohy seromotorek otevírá klapku, tedy žádné lanko...Ale třeba ve Fábíích 1,2 HTP tenhle výmysl je a spousta lidí si stěžuje, že to má pomalou odezvu, pomalejší než to klasický starý mechanický lanko. Maj někde problém v softwaru, nebo prostě jen pomalé servo..Děkuji nechci, zlatý mechanický řešení.

Ten vypínač se u Coupé, abys neodjel, se dá dat buďto na: snímač pedálu spojky- sice nenastartuješ normální cestou, ale dá se to pořád roztlačit, takže to moc efektivní není. Pak na relé startéru, což je to samé, nebo na kabel zapalování, což už je fajn, ale jsou tam velké proudy a tak by to chtělo vypínač, co odolá třeba i 20A. Takže zbývají tři místa: bud relé palivového čerpadla - motor nenatočíš, ani nenaskočí při roztlačování. Nebo přímo na palivové čerpadlo - motor naskočí, ale asi po 2s chcípne, nebo pak poslední možnost je to dat na nízkonapěťovou větev zapalovacího modulu, kdy motor taky nechytne, protože vyřadíš svíčky.