Napsal: 20 srp 2008, 16:15
nahledy super!
jen doplnim bod cislo 8.:
chladic se nemusi vyndavat ven, ani v manualu to tak neni, staci ho na max nacpat k motoru a projde to. On totiz ten valecek - to je vysouseci filtr, a ten tam stejne namontujete az jako posledni vec do klimatizace.
spravne to ma byt tak, ze tam nacpete chladic (resp. kondenzator), pospojujete hadice a jako posledni prisroubujete ten valecek - vysousec. ten muze byt otevreny max 2 hodiny jinak je po nem... a meni se VZDY kdyz otevrete okruh klimatizace, jinak nebude fungovat tak jak ma, tj. pohlcovat vlhkost.
jen doplnim bod cislo 8.:
chladic se nemusi vyndavat ven, ani v manualu to tak neni, staci ho na max nacpat k motoru a projde to. On totiz ten valecek - to je vysouseci filtr, a ten tam stejne namontujete az jako posledni vec do klimatizace.
spravne to ma byt tak, ze tam nacpete chladic (resp. kondenzator), pospojujete hadice a jako posledni prisroubujete ten valecek - vysousec. ten muze byt otevreny max 2 hodiny jinak je po nem... a meni se VZDY kdyz otevrete okruh klimatizace, jinak nebude fungovat tak jak ma, tj. pohlcovat vlhkost.