Koroze i30 ?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Koroze i30 ?
na mém 16 let starém korejci made in korea je míň koroze než na nových i30
trošku smutný. pravda stálo mě to pár peněz na výměnu celých zadních blatníků, ale vám zase mění dveře...
u novýho auta je to k nasrání, to věřím! a jsem hrozně rád že jsem si nechal peníze na bydlení a i30 si nekoupil.
mechanicky to auto bude opět držák a tedy jako ojetina za minimální peníze skvělá volba. protože koupíš za ty samý peníze starší koncernový auta a ty už budou reznout taky.
trošku smutný. pravda stálo mě to pár peněz na výměnu celých zadních blatníků, ale vám zase mění dveře...
u novýho auta je to k nasrání, to věřím! a jsem hrozně rád že jsem si nechal peníze na bydlení a i30 si nekoupil.
mechanicky to auto bude opět držák a tedy jako ojetina za minimální peníze skvělá volba. protože koupíš za ty samý peníze starší koncernový auta a ty už budou reznout taky.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Reklama
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Mě se hlavně líbí jak tady stále někteří lidé dehonestujou i30. Část z nich narazila na vyloženě špatnej kus jako Vlado a tak tu rejou seč to jde. Fajn maj na to právo, chápu je, ale zase nic se nemá přehánět. K tomu je tu část, který to rezne, ale jen nadávaj a nepíděj tolik kdo za to může. Další část rejpounů si někde něco přečte a už je to nejhorší auto všech dob - ať žije davová panika že... A pak je tu ten zbytek, kteří spokojeně jezdí. A ty se taky dělej na pár částí. Buď jejich autu nic nechybí. Nebo trochu rezne, ale to neni jen chyba Háčka. Je to všude. Je spousta aut, který reznou i dva roky starý stejně tak. A pak je tu další část, který sem tam něco odešlo, ale to se stává i v těch lepších rodinách, pardon značkách.
A teď otázka pro rejpouny. Napadlo vás, že ta rez neni chyba i30, ale chyba lidskýho faktoru, tedy nás lidského druhu? Ten stroj za to nemůže, že támhle Venca či Pepa z Nošovic se blbě vyspal, utekla mu ženská s Tondou z vedlejší vesnice, či já nevim co a von je teď nervozní, nejde mu jeho práce a tak na to s*** jak z jara. Sem tam to nedolákne, Antikorozní ochranu udělá špatně atd... Já nevim, ale já si myslim, že ty auta zase špatnou antikorozní ochranu mít nebudou. Pokud vim, tak je sem tam flek. Což může být přesně ta nedbalost dělníků ať už u výrobce v Nošovicích, či u subdodavatele. Nebo vám snad zadní dveře reznou jak u starý Feldy? Tam totiž dveře fakt rezly tak, že některý auta na sídláku fakt vypadaly, že jim ty dveře upadnou. Pokud vim tak vám to tak nerezne že?
Tak a teď nastává druhá otázka. Co s tim? No ty korejský na to tak netrpěj. (sic občas sem tam kousek, ale kde leplové nejsou že.), bohužel většina produkce je teď už z Nošovic, kde dělníci nemaj morálku snaživejch a úspornejch korejčíků.
No a co s tim že? Když je vedení buzerovalo tak si stěžovali. Když je tolik nebuzerujou, protože jsou pak v hlavních zprávách tak to zase rezne. Inu těžká volba...
Háčko tohle řeší velkou zárukou proti prorezavění karoserie. Inu může se skusit napsat dopis vedení Nošovic, ať zase víc buzerujou dělníky. Sice se jim to nebude líbit (dělníkům), ale od toho tam jsou, aby makali jak maj.
PS: ty spodní odstavce si obvykle uvědomuje ta část, co jí to sice rezne, ale neremcá...
A teď otázka pro rejpouny. Napadlo vás, že ta rez neni chyba i30, ale chyba lidskýho faktoru, tedy nás lidského druhu? Ten stroj za to nemůže, že támhle Venca či Pepa z Nošovic se blbě vyspal, utekla mu ženská s Tondou z vedlejší vesnice, či já nevim co a von je teď nervozní, nejde mu jeho práce a tak na to s*** jak z jara. Sem tam to nedolákne, Antikorozní ochranu udělá špatně atd... Já nevim, ale já si myslim, že ty auta zase špatnou antikorozní ochranu mít nebudou. Pokud vim, tak je sem tam flek. Což může být přesně ta nedbalost dělníků ať už u výrobce v Nošovicích, či u subdodavatele. Nebo vám snad zadní dveře reznou jak u starý Feldy? Tam totiž dveře fakt rezly tak, že některý auta na sídláku fakt vypadaly, že jim ty dveře upadnou. Pokud vim tak vám to tak nerezne že?
Tak a teď nastává druhá otázka. Co s tim? No ty korejský na to tak netrpěj. (sic občas sem tam kousek, ale kde leplové nejsou že.), bohužel většina produkce je teď už z Nošovic, kde dělníci nemaj morálku snaživejch a úspornejch korejčíků.
No a co s tim že? Když je vedení buzerovalo tak si stěžovali. Když je tolik nebuzerujou, protože jsou pak v hlavních zprávách tak to zase rezne. Inu těžká volba...
Háčko tohle řeší velkou zárukou proti prorezavění karoserie. Inu může se skusit napsat dopis vedení Nošovic, ať zase víc buzerujou dělníky. Sice se jim to nebude líbit (dělníkům), ale od toho tam jsou, aby makali jak maj.
PS: ty spodní odstavce si obvykle uvědomuje ta část, co jí to sice rezne, ale neremcá...
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Bol som na servisnej prehliadke a technik hovorí: "Máte i30, tam sa nemá čo pokaziť, žiadna zložitá elektronika tam nie je". Mal pravdu, auto sa nekazilo a aj test na 100 tisíc km to potvrdil. Iba žiarovky, neplánovaná návšteva servisu žiadna.
Hrdza je dosť veľký problém podľa mňa. Je na to záruka, ale jej uplatnenie je otázne a snáď to budú ochotní v servise riešiť. Hrdzavý výfuk poznám z viacerých áut, ale aby 2-ročné auto korodovalo ? Niekde sa asi stala chyba. Či nestala a to je politika ? Manažment vie o tom určite viac. Je to škoda, pretože majitelia i30 (ja určite) nikomu neodporučia hyundai. Viacerým som ho odporučil a kúpili. Jeden mal problémy s posilňovačom riadenia, iný zas so zatekaním do auta. Nič moc teda.
Národná cena kvality. Za čo ? Zaujímali by ma kritéria podľa čoho sa vyberalo. Po teste na stotisíc km by asi výsledky nedopadli pre značku so šikmým H najlepšie. Či zas bolo na programe dňa pomer cena/výkon ? Koho zaujíma ako sa auto správa na ceste, ako jazdí ?
Hrdza je dosť veľký problém podľa mňa. Je na to záruka, ale jej uplatnenie je otázne a snáď to budú ochotní v servise riešiť. Hrdzavý výfuk poznám z viacerých áut, ale aby 2-ročné auto korodovalo ? Niekde sa asi stala chyba. Či nestala a to je politika ? Manažment vie o tom určite viac. Je to škoda, pretože majitelia i30 (ja určite) nikomu neodporučia hyundai. Viacerým som ho odporučil a kúpili. Jeden mal problémy s posilňovačom riadenia, iný zas so zatekaním do auta. Nič moc teda.
Národná cena kvality. Za čo ? Zaujímali by ma kritéria podľa čoho sa vyberalo. Po teste na stotisíc km by asi výsledky nedopadli pre značku so šikmým H najlepšie. Či zas bolo na programe dňa pomer cena/výkon ? Koho zaujíma ako sa auto správa na ceste, ako jazdí ?
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
No a o tom to je Vlado ta koroze. O leplech ve výrobě. Viz. jak jsem psal výše. A poukazuje na to i to, že i30 reznou hlavně od té doby co se to vyrábí v Nošovicích. Taky na to poukazuje fakt, že nereznou všechny, ale jen část. Je spousta majitelů, kterym to nerezne (a bude jich většina). Nic nerezne. Jsou spokojený inu neřešej to a neni o nich slyšet. Já snad schválně udělám anketu jak moc Vám to tu rezne, abych věděl kolik to je proti komu jen tady na foru.
No a ta reznoucí část, jsou ty modely na který se Venca a spol. vykašlali a neudělali svou práci pořádně. Co s tim už jsem psal výše...
PS: anketa hotova. A ti co zvolej, že jim to rezne hodně mi sem daj povinně fotku jinak to nepočítám.
No a ta reznoucí část, jsou ty modely na který se Venca a spol. vykašlali a neudělali svou práci pořádně. Co s tim už jsem psal výše...
PS: anketa hotova. A ti co zvolej, že jim to rezne hodně mi sem daj povinně fotku jinak to nepočítám.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: Koroze i30 ?
Počkat počkat... mám z vás dojem,že máte za to,že ty auta lakujou lidi
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Já vim, že je nelakujou lidi, ale pořád za ty stroje někdo odpovídá. Navíc rez neni až tak chyba laku jako antikorozní ochrany jako je např. pozink. Slabej lak je ta druhá věc proč se to děje, ale ne ta příčina.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: Koroze i30 ?
no já jsem se tu dočetl něco o nedbalosti dělníků atd...
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Roboty ? Tie urobia vždy len to, čo im človek zadá, takže vinu by som nezhadzoval na nich. Najväčší problém je v manažmente výroby, ktorí chcú za čo najnižšie náklady vyrobiť maximálny zisk. Príde nová generácia i30. Zasa z tej istej fabriky, s tými istými ľuďmi, ktorí sa búria, že nemajú platy ako v škodovke a aj s tým istým manažmentom. Dá sa očakávať zlepšenie a kvalita ? Nie som o tom presvedčený. V prvom roku výroby si novinku kúpi iba nadšenec. Nevychytané chyby a vysoká cena. Neriskoval by som. Počkal by som 2-3 roky a keď bude všetko ok, tak by som možno kúpil.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Koroze i30 ?
http://www.youtube.com/watch?v=egnzsLMt7Z4
tumáte a klid už .každý ať si udělá obrázek
tumáte a klid už .každý ať si udělá obrázek
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Ty stroje říděj dělníci. Nebo si snad myslíš, že se říděj samy? Ev. ten program musel někdo napsat. Tak či tak sám to ten stroj neudělá.
Ano máš Vlado pravdu, že nedostatečná motivace může u některých pracovníků na lince vyvolat jejich sklon k nedbalosti a tak to pak tak dopadá. Každopádně to nemění nic na tom, že chyba je v lidském faktoru (Ač už vedení nebo dělníci). Ne v autě samotném. Protože kdyby to bylo v autě tak to rezne každýmu. A ne jen části, která bude jistě menší.
Ano máš Vlado pravdu, že nedostatečná motivace může u některých pracovníků na lince vyvolat jejich sklon k nedbalosti a tak to pak tak dopadá. Každopádně to nemění nic na tom, že chyba je v lidském faktoru (Ač už vedení nebo dělníci). Ne v autě samotném. Protože kdyby to bylo v autě tak to rezne každýmu. A ne jen části, která bude jistě menší.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Boli tu výpovede, že zamestnanci úmyselne poškodzujú autá alebo nedokončia svoju prácu a linka ide ďalej. To je tá kvalita ?
Najhoršie na tom je, že "zárukou" opantajú chudákov zákazníkov a tí im na to skočia .
Nateraz hovorím hyundaiu nie, uvidím o 5-10 rokov či sa poučili a keď hej, tak kúpim ix85 alebo niečo podobné.
Najhoršie na tom je, že "zárukou" opantajú chudákov zákazníkov a tí im na to skočia .
Nateraz hovorím hyundaiu nie, uvidím o 5-10 rokov či sa poučili a keď hej, tak kúpim ix85 alebo niečo podobné.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Ale jo však to tu píšeš sám. Dělníci se ještě chluběj často tim jak na to kálej. Takže některý auta pak stojej za prd. Jenže to nedělá z i30 špatné auto. Ono je technologicky na tom dobře. Jen díky těmhle lemplum je pak u některý kusů kvalita v prdeli a pak to snižuje image značky. Ale s tim už si musí udělat něco sám management. Každopádně to pořád nedělá z i30 špatné auto. Neboť tohle se může přihodit každé automobilce pokud narazí na podobný problém.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: Koroze i30 ?
František si vyrobí auto s nelakovanýma zrcátka a klikama, ale testuje vůz který je má v laku. mně to zatím nerezne, co je fest rezavé je palivovaá trubka která vede k nádrži.enjoy píše:http://www.youtube.com/watch?v=egnzsLMt7Z4
tumáte a klid už .každý ať si udělá obrázek
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Koroze i30 ?
Proc maji nekteri z vas snahu delat ze tri tupek na zadnich dverich delat celosvetovy problem rovnajici se kurovcem napadenemu stromu?
Copak ty 5 let stare i30 jsou sezrane? Nejsou a v blizkych letech na to nevypadaji. Vasi pritelkyni se na obliceji udela akne a vy ji pujdete odstrelit, protoze je pravdepodobnost, ze se vytvori dalsi? Vymenite ji za jinou, ktera tim netrpi? Pravdepodobne ne, alespon ti normalni to neudelaji. Ty tri, ctyri pupinky na zadnich vratech auto nesezerou a o napadeni nosnych casti coby opravdove hrozby koroze se 99,9% vyrobenych vozu asijske i evropske produkce netykaji. Vzhledem k tomu, ze i30 timto trpi na stale stejnych mistech stejne jako Ceed, tedy kolem brzdoveho svetla na plose patych dveri, je zrejme, ze to je vyrobni vada a takto se to bezokladne resi.
Pripad, ktery se stal AutoBildu souvisel se zadrzovanim vody vinou vadneho tesneni dveri ci jeho ulozeni. Stejnym problemem trpela nejaka serie dvojkovych Octavii a i nejake Fordy (tusim, ze C-Max, ale nevim).
Na anketu jsem odpovedel ne, moje i30 z roku 2007 skladovane buh vi kde korozi netrpi. Tri tupky byly bez problemu odstraneny na zaruku. Muzu klidne spat a nazory slovenskeho aktivisty na astronomickou vaznost problemu me nepresvedci o tom, abych auto prodal. I kdyby to byl Ford, Audi, Opel, Skoda, BMW, Porsche a cokoliv jineho, v klidu bych ho dalsi leta provozoval a jakykoliv problem bych resil se servisem, protoze od toho ta zaruka je.
Zkuste opravdu premyslet nad tim, zda je to problem ohrozujici povoz auta i v pristich letech. Pokud vuz peclive resp. pravidelne servisujete, nemusite se bat, ze vam auto nechaji shnit po rukama. Posledni vetou opet upozornuju, ze muj popis je globalni, za Hyundai lze dosadit jinou znacku a za i30 klidne jiny model. Stejny pristup bych mel s jakoukoliv jinou znackou, protoze si uvedomuju, ze pokud chci vlastnit nove auto, musim pocitat s tim, ze vyrobce tlaci na cim dal nizsi naklady vyroby (povsimnete ci, jak dramaticky klesly ceny i napr. u Renaultu, Fordu, Citroenu, ktery ma akce prakticky neustale a diky tomu me zaujala nabidka na minidodavku Nemo, kterou chci poridit do firmy), coz se pravdepodobne na necem muze, ale nemusi odrazit.
Timto slohem opravdu neminim nikoho napadat, pouze primet k uvaze, zda tech 20 stranek opravdu odpovida tomu, jak shnile ty tricitky jsou.
Copak ty 5 let stare i30 jsou sezrane? Nejsou a v blizkych letech na to nevypadaji. Vasi pritelkyni se na obliceji udela akne a vy ji pujdete odstrelit, protoze je pravdepodobnost, ze se vytvori dalsi? Vymenite ji za jinou, ktera tim netrpi? Pravdepodobne ne, alespon ti normalni to neudelaji. Ty tri, ctyri pupinky na zadnich vratech auto nesezerou a o napadeni nosnych casti coby opravdove hrozby koroze se 99,9% vyrobenych vozu asijske i evropske produkce netykaji. Vzhledem k tomu, ze i30 timto trpi na stale stejnych mistech stejne jako Ceed, tedy kolem brzdoveho svetla na plose patych dveri, je zrejme, ze to je vyrobni vada a takto se to bezokladne resi.
Pripad, ktery se stal AutoBildu souvisel se zadrzovanim vody vinou vadneho tesneni dveri ci jeho ulozeni. Stejnym problemem trpela nejaka serie dvojkovych Octavii a i nejake Fordy (tusim, ze C-Max, ale nevim).
Na anketu jsem odpovedel ne, moje i30 z roku 2007 skladovane buh vi kde korozi netrpi. Tri tupky byly bez problemu odstraneny na zaruku. Muzu klidne spat a nazory slovenskeho aktivisty na astronomickou vaznost problemu me nepresvedci o tom, abych auto prodal. I kdyby to byl Ford, Audi, Opel, Skoda, BMW, Porsche a cokoliv jineho, v klidu bych ho dalsi leta provozoval a jakykoliv problem bych resil se servisem, protoze od toho ta zaruka je.
Zkuste opravdu premyslet nad tim, zda je to problem ohrozujici povoz auta i v pristich letech. Pokud vuz peclive resp. pravidelne servisujete, nemusite se bat, ze vam auto nechaji shnit po rukama. Posledni vetou opet upozornuju, ze muj popis je globalni, za Hyundai lze dosadit jinou znacku a za i30 klidne jiny model. Stejny pristup bych mel s jakoukoliv jinou znackou, protoze si uvedomuju, ze pokud chci vlastnit nove auto, musim pocitat s tim, ze vyrobce tlaci na cim dal nizsi naklady vyroby (povsimnete ci, jak dramaticky klesly ceny i napr. u Renaultu, Fordu, Citroenu, ktery ma akce prakticky neustale a diky tomu me zaujala nabidka na minidodavku Nemo, kterou chci poridit do firmy), coz se pravdepodobne na necem muze, ale nemusi odrazit.
Timto slohem opravdu neminim nikoho napadat, pouze primet k uvaze, zda tech 20 stranek opravdu odpovida tomu, jak shnile ty tricitky jsou.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Fúha, to je sloh. Konečne sa admin vyjadril ku korózii a nesklamal. Prekvapujúco priznal výrobnú vadu a z jeho rétoriky je čítiť mierny pokrok.
Tým slovenským aktivistom asi myslel mňa (nebudem si namýšľať), ale odkiaľ prišiel na "Pripad, ktery se stal AutoBildu souvisel se zadrzovanim vody vinou vadneho tesneni dveri ci jeho ulozeni." je záhadou. Asi ho testoval. Obhajuje neobhajiteľné. Auto koroduje, tak to je.
Nerobím z toho megaproblém, ale je to ostuda a určite to nepridá na propagácii i30. Po tomto článku očakávam pokles predajov nielen u i30, ale u hyudajov komplexne. Možno sa mýlim, ale kto si chce kúpiť hrdzavku ?
Tým slovenským aktivistom asi myslel mňa (nebudem si namýšľať), ale odkiaľ prišiel na "Pripad, ktery se stal AutoBildu souvisel se zadrzovanim vody vinou vadneho tesneni dveri ci jeho ulozeni." je záhadou. Asi ho testoval. Obhajuje neobhajiteľné. Auto koroduje, tak to je.
Nerobím z toho megaproblém, ale je to ostuda a určite to nepridá na propagácii i30. Po tomto článku očakávam pokles predajov nielen u i30, ale u hyudajov komplexne. Možno sa mýlim, ale kto si chce kúpiť hrdzavku ?
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)