Nene nemám, zas tak moc se dělit nechci Smazal jsem na TF i ten topic s tou přestavbou na protože za chvíli měl X tisíc shlédnutí a to až tak moc nemusím..
"Hlavně ať tam je vidět že to ty řídíš" ...bacha; Stanley když tu dal video, kde "kdosi" jede mým (a jeho) autem 190 km/h na dálnici, tak jsem měl následujících pár dní na svých webech (v podpise) přístupy z IP adres ministerstva vnitra
Stanley píše:Taky sem zvědav.. nevím kaj hodit nějaké úpravy co tam jsou tak to napíšu tady když už tu jsou ty videa..
Hybrid turbo Garrett od PhoB s větší sací komorou teď 0.8, bude 1.1
Bidrin MKII blow-off ventil
Bidrin MBC (manual boost controller)
Vyvažováky off
EGR (či co to je) off Výfuk - roura (prasárna ale pro turbo nejlepší a nárůst je poznat jak sviňa), kat off, tlumiče off
Sání komplet Simota
Svíčky NGK V-Power
Selenia 10W40
Apexi turbo timer
Budík tlaku turba
a já nevím co všechno
Auto krásne jede...
Ale nezabudni napísať: Turbo zachvíli taky Off... (po tom čo ste vyviedli s výfukom nečakaj nič dobré...)
Skúsenosť z Octávie I 1.8T a Ibiza 1.9 TDi...
Chcelo by to do stredu aspoň rezonátor...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Je fakt, že to turbo dostává docela kotel teď tak tam nějak ještě výfuk řešit budem Už bude skoro celé hotové tak tu pak nahodím fotky.. jen lak bude až na jaro ten nechám na zimu tak.
Jakože dobrý nebo špatný zvuk to mělo? Já tady mám hodně dílů k výfuku tak si něco poskládám Z několik aut mi tu leží strašně moc dílů. Dám tam aspoň vlnovec s koncovým tlumičem a až k nárazníku. Teď mám rovnou rouru u kola