Stránka 21 z 79

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 29 dub 2010, 16:17
od karesino
rokolo-nebylo by to natvrdo-ako vidim su nastavitelne s tymi cervenymi srubami
miro 263-a pasovalo by to na nas accent na 100 dopredu aj dozadu?lebo neviem tak dobre po cinsky ci po akom tam pise :lol:

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 29 dub 2010, 18:40
od ZdeněkSvoboda
Pregooglil jsem to a místy to nedává smysl...snad něco pochopíte... :lol:

* Tlumení Úprava 15
* Plná délka nastavitelná studené ovládání
* Dantongsik tlumiče
* Horní úchyty přední a zadní, včetně pilrowoobol
* Ulice Sportovní juhaengyong
* Přední: nastavitelnou délkou
* Po: pole nastavitelná

Dantonghyeong stabilní dvojčinné tlumiče tlumicí síla je výkon.
Pérování na vibrace síly, tlumicí síla (减 衰 力) kontrolovat typy syokeopsyobeoipnida.
Kromě toho můžete nastavit garáž, stejně jako síla tlumení síly a tlumicí síla úprava číselníku knoflíku nastavte na krok 15
Může.
Řidičských situací av závislosti na ročním období a 15-krok tlumicí síla může být upravena, nastavit v rozmezí od poloviny-singulární přibližně 80 až 250 (0,3 m / s) je.
Kompresního zdvihu, ledvin, administrativní práce v obou směrech, dvojčinné tlumicí sílu (Double Action) jako posadit se na bobek (squart),
Střemhlav (střemhlav) k léčbě příznaků jsou velkolepé.
Dantonghyeong (mono trubka), tlumiče, je ropa a plyn jsou od sebe odděleny volným pístem,
Aerace zabraňuje kavitaci tlumicí síla k udržení trvalého.
Tlumení komprese a výšky přibližně v poměru 1:3 míra alokace pro ovládání je zaměřena na komfort a na jaře, a průměr zavěšení pružiny 65 ㎜, rozsah 150 ~ 300 ㎜ jayujang a vzhled práškové lakování, které Cold Spring je.
200 ~ 220kgf / ㎟ s houževnatostí pevnost v tahu (高 韧性) na jaře, zvýšit životnost opakované zatížení sedět bez váhání, zvýšenou pevnost, menší hmotnost v porovnání s horkých pramenů, aby tuhost má tu výhodu, .
Jarní kurz 3,2 ㎏ / ㎜ ~ 24 ㎏ / ㎜ rozsah, tak si můžete vybrat styl, který chcete.
Syokeopsyobeoeseon nezažili typický nastavitelná jízda je ideální pro jízdu ve sportovním k zatáčení
Syokeop je syobeo podmanit.
Zákazník-orientované přizpůsobení (přizpůsobení), jak se zákazníci chtějí tlumicí síla tlumiče,
Systém může zvolit tuhost, výroba, prodej.
Ověřená spolehlivost a pohodlí po dlouhou dobu pocit, je high-kvalitní výrobky.

Posadit se na bobek: z klidu na straně zadní části vozidla, slyšeli dříve uvedeného státu.
Střemhlav: řízení vozidla při brzdění na konci začátku povstání status této přišel spadly

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 30 dub 2010, 06:41
od rokolo
karesino píše:rokolo-nebylo by to natvrdo-ako vidim su nastavitelne s tymi cervenymi srubami
miro 263-a pasovalo by to na nas accent na 100 dopredu aj dozadu?lebo neviem tak dobre po cinsky ci po akom tam pise :lol:
Pravda, jsou nastavitelné jako tlumiče od KONI. Fakt pěkné, ale takovej fajnšmekr zase nejsem :wink:

miro263: Objednal jsi si ty doplňkové pružiny od Madu :?:

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 30 dub 2010, 09:44
od Andrej-bajo
Zdravím všetkých čo majú Accentíka =D> Bol som včera na garančnej prehliadke mám najazdených 57090 km a výsledok bol pre mňa otrasný moje zadné tlmiče sú nanič percentuálne je to LZ 38%, PZ 49%, LP 74%, PP 76%, rád by som vedel či sa to uplatniť ešte záruka nie je možne aby vozidlo ktoré ma tak málo najazdené a ani ho nepreťažujem lebo v podstate jazdím sám maximálne traja aby sa takto zničili.



Hyundai Accent 1,4 16V

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 30 dub 2010, 12:48
od JoKo
Andrej-bajo píše:Zdravím všetkých čo majú Accentíka =D> Bol som včera na garančnej prehliadke mám najazdených 57090 km a výsledok bol pre mňa otrasný moje zadné tlmiče sú nanič percentuálne je to LZ 38%, PZ 49%, LP 74%, PP 76%, rád by som vedel či sa to uplatniť ešte záruka nie je možne aby vozidlo ktoré ma tak málo najazdené a ani ho nepreťažujem lebo v podstate jazdím sám maximálne traja aby sa takto zničili.



Hyundai Accent 1,4 16V

otazka na servis/servisy. na fore ti nikto neodpovie. mne pri cca 55 000km menili vyteceny tlmic bez reptania...

p.s.: ked ti nebude chciet vymenit jeden servis tlmice, tak sa skus opytat aj dalsich v tvojom okoli...

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 30 dub 2010, 18:26
od karesino
JoKo-a kde ti to menili?
a ake boli priznaky vyteceneho tlmica-vrzganie,klepot?

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 01 kvě 2010, 08:59
od JoKo
karesino píše:JoKo-a kde ti to menili?
a ake boli priznaky vyteceneho tlmica-vrzganie,klepot?
buchot a bol vyteceny - bol mokry...
bez akychkolvek problemov mi ho vymenili v autopalace bratislava tesne pred koncom zaruky a pri 55 000km. nebol som u nich ani raz na garancke a podla servisnej knizky by mala byt zaruka na tlmice ak sa nemylim 40 000km.

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 06 kvě 2010, 18:31
od SlavoRK
Tak výsledok testu tlmičov na mojom aute ( Kčs 199 ) - všetky 4 poznámka DOBRÝ,
pričom S:(odchýlka?) vpredu 1,4 a na zadných 1,6 Vraj dobre.
Skontrolovali vraj všetko okolo tlmičov a pruženia, aj tyčky stabilizátora a všetko OK. Na funkci ( živočicháře ) by to nemalo mať vplyv.
Vrže a buchoce to furt #-o
Ručná brzda mi teraz drží iba na 2 stupne - je to na mňa dosť "natuho".Myslíte, že je to v poriadku? Vraj to má ešte povoliť ale mne sa nezdá :roll: Predtým som to mal pekne odstupňované do 3 polôh :cry:

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 07 kvě 2010, 09:27
od miro263
Slavo, kolko mas km?

Ja som na dnes 7.5. objednany na test. Som zvedavy ako to dopadne. Mam cca 22 200 km

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 07 kvě 2010, 11:52
od SlavoRK
T.č. 40 000 km a 2,5 roka. Začalo to vrzgať cca po roku ( 15-18 tis. km ?).
Moc mi ten test teda nepomohol. Ale vraj všetko OK :roll:

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 07 kvě 2010, 11:59
od ZdeněkSvoboda
Přesně tak...začalo mi to taky vrzat cca po roce a cca 20 000 km :-k

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 07 kvě 2010, 16:03
od miro263
Takze test mam za sebou:

cize 22170km pri teste

Zadna naprava: 60% a 56% - tlmice na vymenu !!! (od 55 je tlmic uz zly! - to snad z blata robia... :( )


Geometria relativne OK az na odklon predneho praveho kolesa: 4°36´ ( ma byt 3°30' - 4°30' )

Osobne si myslim, ze ma nato vplyv to ze auto je priliz makke a zadna cast skace hore/dole, alebo sa mylim?

Uvidim co povedia nato pomocne progresivne pruziny.

A na zaver to nejlepsie!!!!

Teste sa, radujte sa, oslavujte!!!

Obrázek

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 07 kvě 2010, 20:06
od rokolo
Miro263: Na čem vám to na Slovensku testujou, že vždy uvádíte stav tlumičů v % :?:

KYB uvádí čísla tlumičů pro :hyu: na svých stránkách již delší dobu, ale než to přijde na trh, tak budeš mít auto bez tlumičů :arrow: KIA RIO II bylo na trhu o nějaký čas dříve a terpve až teď se objevily ty správné zadní tlumiče od KYB a přední jsou v nedohlednu....

Progresivní pružiny budeš tedy dávat na původní tlumiče :?:

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 07 kvě 2010, 20:32
od miro263
rokolo píše:Miro263: Na čem vám to na Slovensku testujou, že vždy uvádíte stav tlumičů v % :?:

KYB uvádí čísla tlumičů pro :hyu: na svých stránkách již delší dobu, ale než to přijde na trh, tak budeš mít auto bez tlumičů :arrow: KIA RIO II bylo na trhu o nějaký rok dříve a terpve až teď se objevily ty správné zadní tlumiče od KYB a přední jsou v nedohlednu....

Progresivní pružiny budeš tedy dávat na původní tlumiče :?:

Testuju to na: MAHA http://www.tne.com.vn/Image/File/SA2-FWT.pdf

A idem to dat na povodne tlmice ( teda na nove, nakolko ich pojdem raklamovat)

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Napsal: 07 kvě 2010, 21:42
od rokolo
Miro263: Tak ať hlavně uspěješ s tou reklamací... :wink:

:!: To by jeden neřekl, že se to vyrábí u nás přímo za humny :arrow: http://www.kmcz.cz/