Stránka 21 z 22

Re: závady na i30

Napsal: 02 bře 2012, 17:03
od jose3
Nezapomněl nějaký svářeč při výrobě rukavici v nalévacím hrdle tvé I30ky?

Re: závady na i30

Napsal: 02 bře 2012, 18:09
od laufas
zavada cerpacky? spis bych rekl, ze to tak u i30 proste je. nekde to vypina min, nekde vic. staci si pohrat s pistoli.

Re: závady na i30

Napsal: 04 bře 2012, 18:07
od Skyline
Já jsem tento problém zatím ani jednou nezaznamenal. Ale u OII se mi to již párkrát stalo a beru to jako problém čerpací stanice, v případě OII, ovšem v případě I30 by to byla samozřejmě vina :hyu: :mrgreen:

Re: závady na i30

Napsal: 05 bře 2012, 10:02
od AleKa82
Já mám v podstatě stejný problém a doopravdy to není závislé na čerpací stanici (beru hlavne Shell V-Power). Postupným laborováním jsem přišel na to, že se musí pistole trochu (cca 1cm) povytáhnout a zmáčknout dolu, pak to tam sviští plným proudem =D>. No a mně se pak protáčej panenky z té ceny :cry:

Re: závady na i30

Napsal: 03 dub 2012, 17:13
od standas
se poseru, když vezmu naftu jen za 200 kč, tak mi to neukáže dojezd ale jen čárky, takže to vypadá jako bych tam nic nenalil :shock:

Re: závady na i30

Napsal: 03 dub 2012, 17:25
od Hardcam
No, neukaze ti to, pokud naberes pod 6 litru PHM...ale v praxi to vypada tak, ze to nesejme ani 7 litru. Kdyz das 8-9 litru, tak ti prirustek ukaze, ale ne odpovidajici. Az kdyz natankujes 10+ litru, tak ti ukaze realny prirustek a odpovidajici dojezd. Dnes se 10 litru rovna 380Kc :roll: V roce 2004 a 2009 to bylo 250-270Kc ](*,)

Re: závady na i30

Napsal: 03 dub 2012, 17:29
od standas
ale zdá se, že ručička ukazuje přesně, zvedla se tak o 1,5 mm :D

Re: závady na i30

Napsal: 23 dub 2012, 08:56
od SKV
Přestal se mi vracet zadní stěrač do výchozí polohy. Našli jsme zlomený drát ve svazku procházejícím gumovou průchodkou z dveří do kabiny. Jak řekl můj servisman: "Běžná závada, ale u vozů nad 10 let". Další voda na mlýn mé ženy, abych se toho hlučného žravého křápu zbavil (názor mé ženy) :-). Čekám kdy se mi začnou lámat i dráty ve dveřích. Svazky mají omotané páskou, ale z nějakého důvodu toto omotání končí právě v průchodce.

Re: závady na i30

Napsal: 23 dub 2012, 13:27
od Skyline
No jo nezbyva nez kabely povytahnuot a domotat pasku, co uz setri se jak o zivot, holt kdo chce aby mu dnes auto slouzilo dlouho, bzde si ho muset vice hledet.

Re: závady na i30

Napsal: 23 dub 2012, 22:08
od Chasnik
Trošku to upravím: Kdo chce, aby mu auto dlouho sloužilo, tak si musí koupit nějakou starší ojetinu a tu opečovávat.

Re: závady na i30

Napsal: 21 zář 2012, 19:29
od Jirka-F
Dnes mě náš "milášek" pěkně překvapil. Má mě tak rád, že když jsem zaparkoval u nemocnice kam jsem vezl ženu a docela jsem pospíchal, tak mě nechtěl pustit ven. Prostě dveře řidiče nešly zevnitř otevřít. Otevřela mi žena z venku. Po vyřízení v nemocnici jsem zkoušel co se děje. Dveře řidiče zvenku jdou otevírat, zamykat, odemykat, ale zevnitř ani náhodou. Kolemjdoucí koukali nějak divně, když jsem stáhnul okno a otevíral si dveře klikou zvenku. Doma jsem dveře rozebral a zjistil jsem, že lanko na otevírání zámku je cca 0,5 mm silné a vlivem namáhaní na nejnevhodnějším místě se ulomilo. Bylo to v mechanismu vnitřní kliky, kde nevím z jakého důvodu byl na lanku druhý kovový váleček (podle mě bez funkce, protože se o nic neopírá) a v tom místě se lanku ohýbá. Místo ulomení je na obrázku dole u čísla 20 na přiloženém pravítku. Takže až někomu nepůjdou otevřít dveře zevnitř, víte proč. No lanko vydrželo skoro 3 roky. Na jeho tlouštku až moc.
zlomene lanko.jpg
zlomene lanko.jpg (65.35 KiB) Zobrazeno 5434 x

Re: závady na i30

Napsal: 21 zář 2012, 20:12
od havros
Ano, utržené táhlo je vcelku obvyklá závada... Táhlo se mění na záruku (včetně zámku dveří, samozřejmě bez vložky)

Re: závady na i30

Napsal: 23 zář 2012, 21:46
od lupty
Zdravím ve spolek. Dospěl jsem do takové fáze, že hledám pomoc na netu. Mám I30 1.6 16V CRDi 66kW, 08/07. Od roku 12/2010, tedy 4 měsíce po záruce na motor mi padlo turbo. Hyudai mi řekl 53tis, jelikož jsem automechanik a bylo před vánoci, poslal jsem turbo na repas do strakonic za 10tis. Dnes jsem tam namontoval již 3 turbo, 2 bylo ve 2/12. Už je to vážně šílené. Auto mi za studena kouří jako Tatra a jde na tři. Po chvíli se to srovná, ale je to hrozný smrad, Hyundai nic neví, nejraději by mi vyměnili loketní opěrku, pač už neví která byje. Vstřiky mám po kontrole, EGR vyčištěný, sání jsem vyndal, vyčistil, žhavičky nové, předtím zdravé... no prostě je to na dlouho, ale už toho mám za sebou dost, ale tohle je moc..
Kovářovic kobyla... Máte-li podobný problém, či snad řešení, poradte prosím....... Díky

Re: závady na i30

Napsal: 09 pro 2012, 15:32
od Axel.Foley
Po cca 3/4 roce ježdění a cca 15.000 km se objevila odřenina na "koženém" volantu - vyměněno vrámci záruky po první garančce. Při 27.300 km praskla levá H7, při 28.500 km se poroučela i pravá. Jinak, naštěstí, nic. Vlastně jo - ať jezdím, jak jezdím, ručka palivoměru se od natankování hýbe furt doleva :mrgreen:

Re: závady na i30

Napsal: 10 pro 2012, 17:54
od severtom
LPG, pak palivoměr téměř neklesá :-)
Díky ostatním za ty špeky typu příliš krátký a ulámaný kabel - holt zase v Nošovicích ušetřili 10 halířů.