Stránka 21 z 23

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 15 srp 2015, 19:36
od JoKo
Dalin píše:Souhlasím s tím, že turbomotory jsou alespoň v Evropě vzhledem k emisním normám blízká budoucnost.
:hyu: /KIA se to stát nemůže protože nejdou cestou průkopníků ale spíše jako ostatní asiaté vyjma Japonců raději převezmou/zkopírují vyzkoušené věci. Je to podstatně levnější cesta ale musí se smířit z tím, že budou pořád zaostávat. Na druhé straně můžou dosahovat lepší spolehlivosti a poučovat se z chyb které udělali ti před nimi.
dalin, v com je vw priekopnicke?
benzinove turbomotory tu boli davno pred nastupom tsi... dokonca boli aj spolahlive ;) priblizne v rovnakom case ako tsi prichadzal aj fiat s tjetom. a o tjetoch som nepocul ziadne velke prusery. tdi nebyt fiatu ktovie v akom stave by bolo... {croma tufbo d.i.d predstavena 86, audi s 2.5tdi v 89...} fiat uz v druhej polovicke 90. rokov presiel na common rail {ako prve td, tak aj cr mal fiat a nie vw...}. vw nan presiel o cca 10rokov neskor. ako priekopnika v elektromobiloch? vw asi tazko. v hybridoch? taktiez ziaden hit od vw. auto na vodik? vw tiez nic. taka poznamka pod ciarou - prve seriovo predavane auto na vodik ma hyu.
tolko k tomu kopirovaniu... jediny kto je v eu priekopnik medzi mainstreamom je fiat... ten sa snazi vyvijat veci {td, cr, tjet, twinair, multiair} a relativne spolahlive... zvysok mam pocit, ze len nakupuje od dodavatelov technologie...

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 11:15
od Dalin
Mirus30 píše:
Dalin píše:Souhlasím s tím, že turbomotory jsou alespoň v Evropě vzhledem k emisním normám blízká budoucnost.
:hyu: /KIA se to stát nemůže protože nejdou cestou průkopníků ale spíše jako ostatní asiaté vyjma Japonců raději převezmou/zkopírují vyzkoušené věci. Je to podstatně levnější cesta ale musí se smířit z tím, že budou pořád zaostávat. Na druhé straně můžou dosahovat lepší spolehlivosti a poučovat se z chyb které udělali ti před nimi.
A je to tu zase, prukopnici od koncernu jsou strecha vesmiru, vsichni ostatni zaostavaji... :mrgreen:
Když neumíš vnímat psaný text, tak raději nic nekomentuj! Vidíš v mém příspěvku někde koncern? Turba dělají všichni Evropští výrobci a každý trochu jinak.

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 11:23
od Dalin
Joko
Pro tebe stejná odpověď jako pro Mirus30.
Souhlas Italové jsou nejen co se týká motorů průkopníci ale to platí i pro ostatní včetně Amíků (bezp. pásy, klima). Pomalu každá automobilka přišla s něčím novým ale Korejské nic a Japonci něco málo. Prostě snadnější je kopírovat.

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 12:09
od Martinsp
Jen tedy škodovka nic nekopíruje. Jen tedy nevím na co kupují auta jiných značek a ty rozebírají. Dělají to všichni.

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 12:50
od JoKo
Dalin píše:Joko
Pro tebe stejná odpověď jako pro Mirus30.
Souhlas Italové jsou nejen co se týká motorů průkopníci ale to platí i pro ostatní včetně Amíků (bezp. pásy, klima). Pomalu každá automobilka přišla s něčím novým ale Korejské nic a Japonci něco málo. Prostě snadnější je kopírovat.
dalin, ocakaval som nejaku reakciu v com je vw ten priekopnik, ze si moze dovolit tolko fatalnych problemov s motormi... zatial si nedal ziaden argument. a ja som ti dal priklad, ze "kopirovac" hyundai mal ako prvy vodikove auto seriovo vyrabane. myslim si, ze na "kopirovacov" je to celkom dobry vysledok ;) a z takych hluposti, tak hyu mal prve led smerovky v spatnych zrkadlach {je to hlupost, na ktorje vyvoj automobilizmu nestoji}. o japoncoch sa nebudem rozpisovat... prve led svetla, wanklenov motor {to je povedzme priekopnik, kde sa snazia z toho urobit spolahlivy motor}, hybridy, elektro... v tomto su japonci priekopnici. rozmsylam, ze co take dava vw motoricke automobilizmu? lebo mam pocit, ze len kopiruje a este k tomu zle, lebo ani to nevie... vw je postaveny na vykradani ostatnych a zacali tak uz od svojho vzniku {spominas si na aferu tatra a vw chrobak? alebo trabant a golf?}. a pokracuju v tom doteraz. tak poprosim nabuduce ked budes hovorit o kopirovani tak sa pozri do svojich vlastnych radov...

Dalin píše:.
Co se týká argumentů, tak těch mám dost. Např. pro tebou uvedený případ se jedná o jednu sérii motorů EA211 1,2TSi 77KW jedná se o výrobní vadu na kterou vydal VW TPi. Má to spojitost s přestavovačem vačkové hřídele. Mění se přestavovač a případně rozvody v rámci záruky.
netyka sa to len 77kW motorov, tyka sa to motorov 1.2tsi. kedze je v australii {a aj v de} zvolavacka na 1.2tsi pre polo {predava sa tam 66kW a 81kW} mr 2015 bez vyspecifikovania vyrobenych aut, tak to asi nebude mesacna zalezitost... https://www.recalls.gov.au/content/inde ... Id/1070541
a kedze to klepe aj tebe { http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=287&t=308826 }, tak to bude asi vacsie casove rozpatie... s preskakujucimi rozvodami to zacinalo tiez takto... najprv vadna seria, chybny dodavatel a nakoniec...

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 13:23
od Mirus30
Dalin píše:
Mirus30 píše:
Dalin píše:Souhlasím s tím, že turbomotory jsou alespoň v Evropě vzhledem k emisním normám blízká budoucnost.
:hyu: /KIA se to stát nemůže protože nejdou cestou průkopníků ale spíše jako ostatní asiaté vyjma Japonců raději převezmou/zkopírují vyzkoušené věci. Je to podstatně levnější cesta ale musí se smířit z tím, že budou pořád zaostávat. Na druhé straně můžou dosahovat lepší spolehlivosti a poučovat se z chyb které udělali ti před nimi.
A je to tu zase, prukopnici od koncernu jsou strecha vesmiru, vsichni ostatni zaostavaji... :mrgreen:
Když neumíš vnímat psaný text, tak raději nic nekomentuj! Vidíš v mém příspěvku někde koncern? Turba dělají všichni Evropští výrobci a každý trochu jinak.
Turba delaji vsichni Evropsti vyrobci, ale jen jediny s nima udelal takovej pruser jako VW, takze pokud ty chapes psany text, tak si precti jak si psal, ze se muzou ponaucit z chyb ktere udelali ti pred nimi.

Zbytecne se snazis vykroutit z toho, ze si samozrejme zase narazel na jedinecny koncern, stejene jako s tvym vysvetlenim, ze EA211 uz ma vyreseny problem a kdyz ti nekdo da dukaz ze ne, tak napises, je to jedna serie. Pokud reknu ze je problem vyresen, tak ho nebude mit ani jedna serie, nebo jen oblbuju lidi, neco jako Skodovka kdyz prejmenuje HTP na MPI aby oblbla lidi.

Zbytek o prukopnictvi trefne popsal JoKo.

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 14:44
od Dalin
Joko podívej se na datum zde http://archiv.ihned.cz/c1-25530010-hond ... o-na-vodik a zde http://auto.idnes.cz/vodikovy-hyundai-0 ... tomoto_fdv nebo zde http://www.auto.cz/toyota-odhalila-mode ... ideo-81826
Jinak si něco o historii automobilu něco přečti, kde vznikl, kdo s čím přišel do výroby a pod.
Nechci se přít o kraviny, když si myslíš, že :hyu: je top auto a technologický skvost, tak si to mysli dál. Já mám na to názor svůj. Ať se ti to líbí nebo ne trend dnes udávají Němci, nikdo nedělá lepší auta a Korejec na tom nic nezmění ani vodíkovou ix35.

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 15:09
od Dalin
Mirus, průser to byl jako hrom o tom není sporu, protože se jednalo o statisíce motorů. Prakticky lze říct, že motory 1,2 a 1,4 TSi do r.v. 2012 jsou odsouzeny k opakovaným výměnám řetězů z důvodu špatné konstrukce. U současných 1,2 a 1,4 tsi se začali vyskytovat ojedinělé problémy s nastavovačem vačky, jelikož není k tomu zatím dostatek informací a nejedná se zatím o hromadné stížnosti, nelze hovořit o nějakém průseru.
Když by jsi se podíval stejnou optikou na auto kterým momentálně jezdíš, tak by jsi ho měl už minimálně rezavé, s vadnou spojkou, oloupaným iteriérem a možná i nabourané protože by ti náhle vypnul posilovač při vyhýbacím manévru. :mrgreen:

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 15:40
od JoKo
Dalin píše:Joko podívej se na datum zde http://archiv.ihned.cz/c1-25530010-hond ... o-na-vodik a zde http://auto.idnes.cz/vodikovy-hyundai-0 ... tomoto_fdv nebo zde http://www.auto.cz/toyota-odhalila-mode ... ideo-81826
Jinak si něco o historii automobilu něco přečti, kde vznikl, kdo s čím přišel do výroby a pod.
Nechci se přít o kraviny, když si myslíš, že :hyu: je top auto a technologický skvost, tak si to mysli dál. Já mám na to názor svůj. Ať se ti to líbí nebo ne trend dnes udávají Němci, nikdo nedělá lepší auta a Korejec na tom nic nezmění ani vodíkovou ix35.
JoKo píše: aka poznamka pod ciarou - prve seriovo predavane auto na vodik ma hyu.
JoKo píše: a ja som ti dal priklad, ze "kopirovac" hyundai mal ako prvy vodikove auto seriovo vyrabane. myslim si, ze na "kopirovacov" je to celkom dobry vysledok ;)
pardon za nepresnost, v prvom prispevku to bolo spravne napisane, v druhom som sa nechal uniest. ale nic to nemeni na tom, ze hyu ako prvy zacal predavat seriovo vyrabane auta... honda ich len prenajimala {a to by hyu nemal lahke sa k tomu vozidlu dostat a rozobrat ho a...}. ziadne ine vodikove auto si si do uvedenia ix35fc dovtedy nevedel bezne kupit...

no ale stale cakam na to, v com je ten vw priekopnik, ze tolko pruserovych motorov ma...

a hyu pre mna nie je ziaden technologicky lider. je to pre mna obycajna mainstreamova znacka automobilov s donedavna perfektnym pomerom hodnota/cena. v sucasnej dobe sa to uz zial meni... :( nedavam ju ako svoju modlu {ako to robis ty s tvojim seatom a tsi}. neospravedlnujem hlupe chyby {lupajuce sa volanty, hrkotanie v interieroch} za nezmysli ako technologicky lider. som k nim kriticky a ked niekto na to nieco napise, tak mu dam za pravdu. dam mu za pravdu, ze pocitovo isiel hyu materialovo hore, ale kvalitou isiel dole... nastastie sa pri hyu riesia zatial len drobnosti {ak vynechame 1.7crdi do 2014}, ale tie drobnosti ma hnevaju... nebol som zvyknuty riesit ani take drobnosti...

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 18:59
od Borek
Malé benzínové motory používal :hyu: už před desítkami :!: :!: roků.
Příkladem je třeba Scoupe,kde od roku 1993 :!: používal 1,5 turbo.I v klubu jsou majitelé těchto aut a jezdí na srazy.Tohle auto váží něco přes 900kg a motor s ním pořádně cvičí(jeho hbitost,zrychlení.. mu současné líné,obtloustlé(těžké)koncernové minivysavače s eko dlouhou převodovkou,můžou jen závidět).
Takže malé turbo benzíny tady jsou už desítky roků,jen s rozdílem,že dříve sloužily k zábavě a dnes k nesmyslné eko honbě a problémům. :-&
Mimochodem-stačí do googlu zadat-Rapid tech.problémy a vyjede tolik stránek problémů a svolávaček,že máte celý rok co číst :D(stejné je to i u VW,Audi..) .
Že je šetření na výrobě,materiálech...viditelné u všech současných aut(včetně :hyu: :!: ),to je k pláči a vzteku zároveň.Tolik problémů,co má dnes jeden model automobilky,dříve neměly ani všechny modely do kupy. ](*,) -bez rozlišení značky.
Mám "předkrizová"auta od :hyu: i Kii,která servis ještě neviděla a nepotřebovala.Jsou stále v TOP kondici,bez jediného problému,poruchy,závady,pupínku rezu....v továrním stavu.
:hyu: musím vyseknout obrovskou pochvalu a projev totální :!: spokojenosti za jejich starší výrobky.Ale při pročítání zdejších stránek současných modelů,jen nevěřícně čtu,jak to i :hyu: odrbává ](*,) .Mám pocit,že to "spoření" nákladů automobilek na výrobě a tlak ekoteroristů,udělají z aut zboží na jednorázové upotřebení.V Pardubicích koupím auto--dojedu do Prahy a tam se rozpadne.Koupím jiné a jedu domů. :D Mnoho aut už se této "dokonalosti rozpadu" dost blíží(některá začínají rozpadem motorů,jiná třeba volanty. :D

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 19:32
od Dalin
Taky se slzem v oku vzpomínám na Ácu!

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 21:52
od OGYN
Řešte si co chcete ! Dva případy známých z posledního měsíce ! i30 stará 4,5 roku ,záruční oprava ,na 10 dní náhradní vozidlo pouze za pohonné hmoty ! Nová fabia po měsíci kdy "odešla " zapalovací skříňka náhradní vozidlo zdarma na 3 dny! ! ! A pak se 10 dní čekalo bez auta ! Trest za zakoupení Škodovky ! :oops:

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 22:42
od 69pavel
ty vogo,jako vas to porad neprestane bavit srovnavat neco s nesrovatelnym,jako jste jak male deti ve skolce kdy jeden se vytahuje na druheho ze tatinek ma vetsi o..s nez muj tatka, jako vemte si na srovnani stejnou kategorii a potom muzet psat romany ale ne ze berete do huby auta jine kategorie,divim se ze admin toto uz davno neuzavrel jaok bezpredmetne tema,kam jsme to dospeli......

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 23:03
od Hardcam
Mazat? Proc? Tema se jmenuje i30 vs. Rapid a po celou dobu se tema v tomto duchu vede - na rozdil od jinych temat - taky tahate Fabii do tematu New Accent a ty konretne delas ze Skodovky ten nejhorsi povl na zemekouli. At je to srovnani sebeabsurdnejsi, tak aspon sedi obsah a asi jsou proste lidi, ktery takhle nesmyslne auto vybiraji.

Re: i30 vs Rapid

Napsal: 16 srp 2015, 23:16
od 69pavel
Hardcam píše:Mazat? Proc? Tema se jmenuje i30 vs. Rapid a po celou dobu se tema v tomto duchu vede - na rozdil od jinych temat - taky tahate Fabii do tematu New Accent a ty konretne delas ze Skodovky ten nejhorsi povl na zemekouli. At je to srovnani sebeabsurdnejsi, tak aspon sedi obsah a asi jsou proste lidi, ktery takhle nesmyslne auto vybiraji.

Harde -Pavle
nezlob se na mne ale ja ze skodovky nedelam zadnej povl,ona si to dela sama,jako mne by nikdy nenapadlo ze bych nekomu dal podepsat papir ze se nebudu o necem zminovat aby jsi neuskodil znacce,to ze maji problemy s motory je vseobecne znamo,kor ty jejich certovsky nadupane monstroza ktere vysly na povrch,dale ja jsem nikdy netahal fabiu do Accentu,jedine co bylo tak jsem psal o prasatech(Pasatech) jak jim davame pokurit v kopcich a ze mame mensi spotrbu nez ty jejich slavne TDi...

a potom kdyz srovnas servis Hyu a koncern tak sam to znas a nemusime chodit daleko napr u Hyu udelas ramena v cca 100.000 km alůe na Superbu je udelas v 60.000km pokud ti do te doby vydrzi ale nikde se o tom nevedou statistiky ale saervisy si mnou ruce nebot maji vydelano a kdyz srovnas cenu Hyu a Superba porad je to nebe a dudy a mit auto za 650.000Kc a to si jeste musim donest z doomu sedacku abych vubec z autosalonu odjel domu a v 60.000km mi odejdou predni napravy se ne mne nezlob at jdou do prdele i s celou skodovkou,to si radeji poridim Hyu za 450.000 v plne palbe a budu verit ze mi 100.000 km vydrzi