Stránka 21 z 22
Re: Nedostatky i40
Napsal: 07 lis 2015, 17:14
od bbraptor
ked uz sme boli pri tych loziskach...tak pri dnesnom prezuvani pneumatik malo lave predne koleso taku volu ze strach...zvisle aj vodorovne v rozsahu cca 2-3 cm...uplne koleso plavalo...neskutocne...auto nabehanych 57.000 km...pri jazde ani len naznak nejakej chyby, tahania do strany ci trasenia...hned som sa bol objednat na vymenu loziska a dalsia jazda mi nebola odporucana...ale bez auta sme strateny vsetci, tak sa mi to dufam niekde po ceste nerozpadne...
Re: Nedostatky i40
Napsal: 09 lis 2015, 12:23
od tommas
Mám modelový rok 2014 (kupovaný říjen 2014), nafta, manuál, NAPROSTO BEZ PROBLÉMŮ.
Aktuálně najeto přes 40 tis km.
Moc nechodí vzpěry 5-tých dveří (víko nezvednou bez pomoci). Prý je vymění na záruku na počkání, ale jsem líný to řešit, nechám to až tam budu. V 30 tis na garančce mi předpovídali brzký konec předních desek, teď při přezouvání vypadaly, že dají ještě tak 5 tisíc km (takže max 45 tis celkově).
Takže kromě nesmyslně vysoké ceny garančky (v rozpise je i geometrie a hlavně nová chladící kapalina za ukrutnou cenu) v 30 tis km a rychlého opotřebení předních desek nemůžu říct křivého slova. Auto tiché, pohodlné, jediné co mě vadí je tekoucí voda z 5. dveří při otevření (kape z toho špinavá voda).
Napsal: 09 lis 2015, 15:32
od hanz.1
Tak 2014 jsou už asi opravdu vychytanější. Ty slabší vzpěry beru spíš jako výhodu a nemám důvod měnit. Desky fakt vydržej prd, teď na 75tis mám už vpředu druhé.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 09 lis 2015, 22:55
od Hardcam
Aktualne po druhy prohlidce - 3 roky/38tkm.
Poprve nebran vlastni material, protoze jednou byla v neautorizaku a potreboval jsem, aby prosla reklamace vence volantu, predniho cidla a skripajiciho stredovyho tunelu. Vse tedy bez problemu, pujena nahradni i40 CRDi, na naftu to nebylo zly, ale spojka priserna a sileny kopance turba, docela jsem se tesil zpatky na 2.0 automat.
Cca dva dny na to jsem se rozhodl udelat kotouce a desky na predku (ty nejvetsi 325mm, kdy nelze uzivat 16ky kola) a desky na zadku. Desky na predku jsou uz druhy, nicmene to je dan automatu a neberu to jako minus nrbo jako zavadu. Je to auto pro mestskej provoz (cemuz odpovida i malej najezd a volba motoru s prevodovkou), furt brzdi a tak zere brzdy.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 10 lis 2015, 01:36
od idam.i
Aj tak sa mi zdá ,že doštičky musíš meniť nejako skoro.Mne vymenili predné,keď mi menili náboje.Odvtedy najazdených cca.50,000km.Zadné mám pôvodné.Nájazd 105.000km.Tiež mám dni,že jazdím len po meste.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 23 lis 2015, 15:20
od tommas
Vzpěry vyměněny, víko samo nechodí, ale původní jsem opravdu musel vytlačit až nahoru, teď to jde s lehkou pomocí pěkně, tak uvidíme, jak dlouho vydrží (jedna prý stojí cca tisícikorunu).
Jinak vše chodí, přední desky měněny v 44,5 tis km (mám 1,7 manuál), něco by ještě vydržely, ale mám teď před sebou hodně ježdění, tak šly preventivně. 45 tis km je málo, ale pokud nebude vyžadovat jiné věci, odpustím jí to.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 18 dub 2016, 20:36
od Markus85
Ahoj lidi.
Včera jsem svou i40 připravoval na letní provoz (kvalitní mytí, leštění, voskování, interier, motor...). U toho motoru mě zarazila jedna věc, že jsem měl chladící kapalinu pod limitem LOW (stav tachometru 47000, r.v. 2013, kapalinu jsem dolil z vlastních zásob). Doufám, že nebudu muset řešit výměnu motoru jinak mě asi klepne.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 18 dub 2016, 21:40
od robertbulko
Mne sa stalo niekedy začiatkom roka, že som zaznamenal pokles na úroveň spodnej rysky. Dolial som na úroveň pol na pol a o pár dní po kontrole som mal tesne nad hornú rysku.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 12 kvě 2016, 20:13
od Markus85
Hoj. Takže po návštěvě servisu (byl jsem na garanční prohlídce) mi bylo sděleno, že by bylo vhodné motor vyměnit.
Takže se mám domluvit kdy, oni motor objednají, a pak do týdne provedou výměnu. Co se týče náhradního vozidla, záleží na tom, jestli budou mít nějaké volné.
Takže vůz se 48000km dostane nový motor. Zajímá mě ale, jestli je to nová serie, jakou mají verze po faceliftu (ten 104kW) nebo původní 100kW.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 13 kvě 2016, 16:43
od karelmrak
Markus85 píše:Hoj. Takže po návštěvě servisu (byl jsem na garanční prohlídce) mi bylo sděleno, že by bylo vhodné motor vyměnit.
Takže se mám domluvit kdy, oni motor objednají, a pak do týdne provedou výměnu. Co se týče náhradního vozidla, záleží na tom, jestli budou mít nějaké volné.
Takže vůz se 48000km dostane nový motor. Zajímá mě ale, jestli je to nová serie, jakou mají verze po faceliftu (ten 104kW) nebo původní 100kW.
Důležité ale hlavně, že to bude nový motor, přece jen se prodlouží životnost auta
Re: Nedostatky i40
Napsal: 18 kvě 2016, 09:22
od tommas
Dostaneš to co tam máš. Předpokládám, že těch 7kw je softwarových.
Máš 2013, v nějakém vlákně tady někdo psal, že do určité doby ty motory trpěly na únik kapaliny do oleje.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 22 pro 2016, 19:24
od mtb_
Idem inštalovať.
Dúfam že to stlmí vŕzganie palubovky a tiež hluk od motora.
http://m.ebay.com/itm/171548472616?_mwBanner=1
Nedostatky i40
Napsal: 23 pro 2016, 20:03
od Neo-Mike
Tak potom napiš jak to dopadlo
. Zajímá mě to hlavně z pohledu vrzání palubovky. Nemáš mezi sklem a palubní deskou nalepenou pěnu? Co jsi s ní dělal? Zatlačil dolů a nebo odstranil úplně?
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 pro 2016, 08:12
od mtb_
Penu tam žiadnu nemám. I40 2014. Čo daktoré majú nejakú penu?
Auto mi začalo vŕzgať po 2 rokoch a 100tis km až začiatkom tejto zimy.
Servis premazal priestor medzi sklom a palubkou. Pomohlo ale povrzávalo ďalej v menšej miere.
Tak technik v Hyundai poradil toto tesnenie, že videl ho u iného zákazníka. Ten bol s tým spokojný.
Ja som zatiaľ prešiel s ním cca 100km. A zázrak. Ticho. Žiadne vŕzganie. Uvidíme dlhodobejšie. Dnes má čaká zamrznutá cesta na hory. Tak to bude 100% test.
Nedostatky i40
Napsal: 27 pro 2016, 11:48
od Neo-Mike
Ja vychazel z i30, ta ma prave mezi sklem a palubni deskou nalepenou nejakou penu. Takze to tesneni tam jen tak nepujde. Resim prave stejne problemy ale u i30. Tak je mozne ze i49 to ma trosku jinak.