Stránka 21 z 24
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 07:53
od JirkaN
idam.i píše:vorlajz píše:GDI je samozřejmě mnohem lepší než CVVT
taky jsme s nim leccos najezdil...
S CVVT nemám skúsenosti.No s GDI som si svoje odkrútil v aute kde bolo ešte lepšie odhlučnenie ako v i30 II.Napriek tomu si trúfam tvrdiť ,že D-CVVT ma tichší a hladší chod ako GDI.Silu neviem porovnať,lebo i40 je o dosť ťažšia ako i30.
Motáš jablka s hruškami. CVVT vs. GDI ???
= ventily vs. vstřikování ??? ... Porovnávat můžeš MPI (vícebodové vstřikování) vs. GDI (přímé vstřikování do válce). U
motorů je D-CVVT (proměnlivé časování sacích a výfukových ventilů) u GDI i u MPI, myslím u novějších typů.
Takže tvrzení, že D-CVVT má tišší chod a hladší chod než GDI je tak nějak nesmysl, protože GDI má současně i D-CVVT.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 08:12
od Mirus30
99% lidi tady vi jak to Igor myslel, tak na co ty prednasky? Koukni se na nazev tematu, ten je taky spatne, ale myslim ze podstata tohohle vlakna je jinde, nez placani se po zadech jak jsem to tu vsem vysvetlil
BTW na strane 12 tohoto vlakna uz jsi to vsem vysvetloval, tak staci jednou ne?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 08:53
od vorlajz
myslím, že autor tématu chtěl porovnat 1.6 motory dodávané do i30... musím souhlasit s Mírou...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 09:19
od JirkaN
Mirus30: Jaký plácání po zádech ...?
Už ten celý příspěvek je nějaký divný, když tedy odmyslím GDI vs. CVVT, čímž jsem píchnul do vosího hnízda ... Ale idam tvrdí, že s CVVT (pro 1% MPI) nemá zkušenosti, ale ví, že má tišší a hladší chod než GDI
.
Jestli jsem se tě tím opáčkem strany 12 nějak dotknul, tak se ti omlouvám.
Jsou horší OT příspevky a žádný emoce nevzbuzují a tento se navíc týkal tématu.
Možná to bude tím, že je pátek ...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 09:31
od JirkaN
BTW Koukám, že i v jiných vláknech se hned okřikuje za nepatřičné příspěvky. Zatím je to tady a v
i30 - 3. generace. Tak snad se ten virus nerozšíří víc ...
Možná by se stačilo do diskuze, která je směřována konkrétní osobě, nemíchat a nechat reagovat nejprve jeho.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 09:55
od Mirus30
Me ses nicim nedotknul, takze se neni proc omlouvat. Je tu 21 stran diskuze o 1.6 motorech v i30 a drtiva vetsina to pochopi a pise svuj pohled na vec, nebo subjektivni dojmy o rozdilech tech motoru.
Ty zacnes vysvetlovat ze je to oznaceni spatne a proc je spatne, to bylo opravdu k veci
Neber to nijak spatne, je to jen muj nazor na ten tvuj, nic vic.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 09:56
od idam.i
hm,asi sú nejaké erupcie na slnku,lebo ľudia sú akýsi nervózni.Ide weekend,tak si snáď oddýchneme.
Aby som to zjednodušil.Motory s priamym vstrekovaním ako napr.GDI majú drsnejší chod a MNE sa zdajú aj hlučnejšie v porovnaní s motormi s nepriamym vstrekovaním ako napr.MPI.Na druhej strane GDI má viac sily aj v nižších otáčkach.No keďdže som mal GDI v ťažšiom aute ,tak rozdiel vo výkone moc necítim.Skôr naopak.Navyše keď MPI má DCVVT tak pôsobí aj celkom pružne.Dúfam,že som neprilial viac oleja(A3
) do ohňa,keď som vyjadril svoj názor.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 10:28
od JirkaN
Mirus30 Vidíš a pořád se najdou takový co to nechápou ...
"...Navyše keď MPI má DCVVT tak pôsobí aj celkom pružne..."
A ještě když by MPI mělo GDI tak ...
Zanechme pojmy, co se pletou s dojmy.
Vše vysvětleno. U mě je to profesionální deformace, že nemám rád, když se něco označuje nesprávným názvem. Budu si dávat pozor, abych na ně nereagoval. A tečka .
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 10:52
od idam.i
Vážne,prečo by motor s MPI (s nepriamym multi vstrekovanim),nemohol mať CVVT (variabilné časovanie ventilov),poprípade D-CVVT na oboch stranách.(nasávanie aj výfuk) ?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 10:53
od Mirus30
No zrovna v te vete co jsi dal do uvozovek nevidim nic spatne, ale OK, nechme toho... vikend je za dvermi
EDIT: Igore, nejen ze by mohl mit, on samozrejme ma!
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 10:59
od idam.i
Len zo zvedavosti.Mali i30 II. motor MPI aj s D-CVVT?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 11:22
od JirkaN
idam.i píše:Len zo zvedavosti.Mali i30 II. motor MPI aj s D-CVVT?
NEMĚLY. Pouze závodní speciály.
o tom uvažoval i v seriové výrobě, ale nakonec to dali jen do GDI. Ale díky vstřícnosti prodejce
mi jako super extra výbavu MPI s D-CVVT namontovali do mého auta. Protože co jsem měl možnost odzkoušet i30 II. MPI bez D-CVVT, tak to skoro nejelo.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 11:29
od idam.i
Tak neviem.
Robíš si so mňa blázna,alebo áno.
Všade som čítal o 1,6 CVVT a tak som nevedel ako to je.Už som pozrel staršie cenníky a mám tušenie ,že tú špecialitu nerobili len pre teba.
OK končím na túto téme.Nechám to fundovanejším.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 11:33
od JirkaN
Mirus30: Kolik % lidí v tom má jasno?
idam.i píše:Tak neviem.
Robíš si so mňa blázna,alebo áno.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 bře 2017, 11:37
od JirkaN
idam.i píše:Tak neviem.
Robíš si so mňa blázna,alebo áno.
Jestli jsi ty dva tvoje poslední příspěvky myslel vážně, tak ano. Jestli ne, tak ne.