Axel.Foley píše: ↑05 črc 2022, 14:30
Víš, že si posledními třemi řádky odporuješ?
Nestastne napsane, uz v predchozi verzi z konce kvetna to takto fungovalo.
Tento build je z 23.6., na updateru se objevil ke konci cervna. Novejsi je firmware radia, zmeny v AA a nejake zmeny v mapach. To ze to Hyundai nikde neuvadi je smutne. A tedy ano, Gen5W = 10".
Ja bych byl spise rad, kdyz by se konecne objevila aktualizace s americkym vzhledem radia. Ten rolovaci vybrer radii je desetkrat lepsi a hezci nez soucasna verze. Otazka, jak jsou aktualizace pro USA a EU propojeny Toto je verze z letosniho dubna. https://youtu.be/0jdaJzW3nnY
nie je nahodou nova verzia updatu? lebo po spusteni programu aktualizovalo instalacne subory.
vobec sa mi nepaci ze nie je ziadne oznacenie aku verziu vlastne stahujeme,cele je to na prd
No, vzhledem k tomu, že updaty byly pravidelně vždy na jaře (březen - duben), to už dávno bylo a mezi tím přišlo několik miniupdatů, tak jsem to přestal sledovat... Kdyby s tím někdo něco chtěl dělat, tak není problém dát za každý vydány update nějaké číslo verze, psal jsem 2x na zastoupení a nic, takže na nás absolutně serou a už mě nebaví každý týden zkoušet jestli je něco nového... Stejně každou aktualizací je to horší a horší, s tím to samé v podobě Googlu a jeho AA... Celé tohle technologické konektivní harakiri jde od šípku k šípku...
Zdravím,
už jsem za jízdy dělal jarní i podzimní update a vše v pohodě. (Při aktualizaci nefunguje bluetooth a zadní kamera.) Lepší než někde stát na volnoběh. A bez nastartovaného auto se mi update opravdu dělat nechce - co kdyby nestačila baterie...
Hotovo, ani světla, ani posilovač to během cesty nevyplo Jo, souhlas, úplně bez problémů. Doba instalace 33min a Android Auto zase funkční (waze+spotify). Už to vypadalo, že mě Google od toho odřizne, stále totiž mám Huawei P20 Lite v9 + AA staženo z Apkmirror.
u Kie suu tie updaty vzdy na cca 35-45 minut (zvlastne ze u len 15) - ja to vzdy doma napichnem na nabijacku a hotovo
Pocas jazdy to robi mnozstvo ludi, len pozor aby ta to moc nezamestnalo. Na nieco takehoto je ideal dialnica Zlin-Vyskov
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Ahoj,
u NX4 (a tipuju že by na GEN5W mohlo být i u i30 atd) se už v letní aktualizaci objevila položka aktualizovat při vypnutém vozidle). A funguje to napohodu... zasunout flashku, vybrat volbu při vypnutém vozidle, objeví se info že máš vypnout auto. vypnout, zamknout, jít domů či na kávičku a zákusek... za cca 40 minut dojde notifikace do Bluelinku že hotovo (případně že se nezdařilo). Nevím či to je varianta jen pro auta s Bluelinkem nebo obecně... ale prostě nemusím hrčet na parkovišti....
Jinak první aktualizaci jsem dělal před rokem za jízdy, vyjma vypnutého radia a nějakých asistentů postavených na čtení značek, kamer a radarů byalo vše OK ale jak říkám, teď už "offline aktualizace" a cajk...
Hyundai Tucson FL 2024 NX4 1,6 T-GDI HEV 20-Years Luxury Cypress Green Pearl Hyundai Tucson 2021 NX4 1,6 T-GDI MHEV IMT 132kW/180k Style Premium Sunset Red (prodáno) Hyundai i30 1,6 T-GDI Hatchback Go Czech Red 2016 (prodáno)
Nikdy jsem neměl nastartováno, jak říkám pokud nevydrží baterka utáhnout rádio (což je v první poloze když vypnu všechna světla a klimatizaci v podstatě už jenom to rádio), tak ani po hodině by to neměl nic udělat, v případě že jo, tak je dobré, že se to projevilo někdy, kdy mám čas ji dobít nebo vyměnit, jelikož mě někdy v brzkém zimním počasí stejně vypeče
Jenže pak to chceš stejně zase dobít, ne nechat dva týdny v zimě stát. A nevím, co by se stalo, kdybys uprostřed aktualizace zjistil, že ti to už neutáhne. Je fajn, že se to dá, ale já tu jednu cestu za čas bez hudby přežiju.