Stránka 21 z 21
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 25 pro 2021, 20:54
od Axel.Foley
Ach ich ouvej
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 25 pro 2021, 21:17
od stanKon
Tak sa to občas zíde...
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 25 pro 2021, 21:40
od petzl62
Ještě šest dnů vydrž, snad ten tok tří dvojek bude šťastnější a lepší
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 25 pro 2021, 21:45
od idam.i
bodaj by si mal pravdu.
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 31 črc 2024, 11:09
od pekoz
Ahoj
Takže po letech to tady oživím. Nikdo sem nic nedává, asi už to všichni prodali nebo to prostě funguje
Takže jenom krátké info.
Letos před 2 TP vyměněny zadní kotouče a desky - nesjeté ale koroze a úzká brzdná plocha.
Vpředu jenom destičky, sice mají ještě asi 3 - 4 mm a kotouče OK (takže spíše pro sichr a aby to bylo stejné jak zadní)
Před dovolenou olej - poslední garančka byla loni takže letos už home made.
Už jezdím méně takže to vychází tak max 12kkm.
Ještě plochý drážkový řemen protože už byl nějaký divný.
Dovolená Chorvatsko (Gradac) přes Maďarsko, výlety Bosna atd.
Cca 3000 km.
Pár fotek:
---někde v Maďarsku....
(pro "zvídavé" - fotila to žena zprava, já nemohu protože mám tlf připojený kabelem k AppleCar)
- Obrázek WhatsApp, 2024-07-29 v 11.04.56_cf223257.jpg (159.95 KiB) Zobrazeno 983 x
A teď hlavní důvod proč je to tady:
Asi po roce co mi to leželo ve skříni jsem si konečně před dovolenou připojil odlučovač oleje.
Takže byl nový, čistý a prázdný.
- IMG-20240729-WA0005.jpg (305.38 KiB) Zobrazeno 983 x
druhé foto je po návratu
- IMG-20240729-WA0007.jpg (148.49 KiB) Zobrazeno 983 x
Tak přemýšlím jestli to je běžné ?
Vizuálně olej neubyl
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 31 črc 2024, 17:18
od idam.i
Toho oleja je celkom dosť.
Inak aj otáčky pri 130ke dosť vysoké.
Každopádne nech ešte dlho slúži.
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 31 črc 2024, 18:49
od slabostka
zvačšené foto môže skresľovať - koľko je tam reálne ml? Ak je to pár mililitrov/3000km na dialnici plus to bude nejaký mix benzin-olej tak to nemusí znamenať vôbec níč.
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 01 srp 2024, 12:32
od Hugo11
A to auto predtim/ted zralo nadmerne olej? Nebo jaky byl vubec duvod instalace toho odlucovace?
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 01 srp 2024, 14:41
od slabostka
Dava sa to ako prevencia - menej oleja spat do sania menej karbonu,menej zasraty kat
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 01 srp 2024, 15:47
od pekoz
Přesně tak.
Spotřeba oleje je pořád minimální.
Někde jsem četl že se to montuje u některých aut i seriově.
Myslím že ten olej v sání není dobrý u přímovstřiku kde se ventily neoplachují benzínem .
Tady na foru už tenhle odlučovač z ALI zkoušelo pár lidí.
(na technické neříkali nic
)
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 05 srp 2024, 10:06
od Jenda200
idam.i píše: ↑31 črc 2024, 17:18
Toho oleja je celkom dosť.
Inak aj otáčky pri 130ke dosť vysoké.
Každopádne nech ešte dlho slúži.
Podle foto jsou ty otáčky na 5, ukazuje to že má přeřadit na 6. Při 125 to na 6 točí pod 3000 ot/min
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 05 srp 2024, 11:55
od Hugo11
slabostka píše: ↑01 srp 2024, 14:41
Dava sa to ako prevencia - menej oleja spat do sania menej karbonu,menej zasraty kat
K cemu to je vim, ale jestli auto olej nezere (tedy ani odvetranim), je smysl te veci spis v rovine dobreho pocitu...
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 05 srp 2024, 13:28
od slabostka
Prave naopak. Zmysel to ma kym olej este nezerie. Jednak ti to.ukaze chybu pcv ak nastane. Olej sa nevracia do sania cize menej bordelu na ventiloch, menej sadzi zo spaleneho oleja cize mensie riziko zapecenych kruzkov a cistejsi katalyzator.
Ono ide aj o typ oleja, niektore maju NOACK vysoky a cez pcv ho moze ist viac, dialnicne jazdy tiez mozu znamenat viac odparu... Osobne je to na prospech, vela to nestoji, ak je priestor preco nie.
Re: Zkušenosti a problémy s Konou?
Napsal: 05 srp 2024, 14:34
od idam.i
Jenda200 píše: ↑05 srp 2024, 10:06
idam.i píše: ↑31 črc 2024, 17:18
Toho oleja je celkom dosť.
Inak aj otáčky pri 130ke dosť vysoké.
Každopádne nech ešte dlho slúži.
Podle foto jsou ty otáčky na 5, ukazuje to že má přeřadit na 6. Při 125 to na 6 točí pod 3000 ot/min
Nevšimol som si.
Tak potom OK.