Stránka 21 z 85
Napsal: 07 říj 2008, 07:52
od David C3
poslední dobou jak je ráno chladno tak mě na volnoběh vrže ten chladič tak ho dnes dole namažu silikonem v těch držákách
Napsal: 07 říj 2008, 10:36
od Vilda
Za svoji osobu musim říct, že 1.4 je skvělá
nezaznamenal jsem žádný neduhy jako:
špatné řazení zpátečky, jde tam jak po másle
řazení rychlostí taky v pohodě
servo funguje bezva
kolísání motoru za studena žádný
spotřeba podle pal. poč. 7,1 l
auto topí bezvadně
zavírání dveří bez problémů
auto neplave, nikam netáhne
jediná vada na kráse je, drnčící rádio
musím říct, ža na vůz, který půjčujou kde komu, je bezvadná
..........................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Napsal: 07 říj 2008, 16:57
od tatchwud
Vilda píše:Za svoji osobu musim říct, že 1.4 je skvělá
nezaznamenal jsem žádný neduhy jako:
špatné řazení zpátečky, jde tam jak po másle
řazení rychlostí taky v pohodě
servo funguje bezva
kolísání motoru za studena žádný
spotřeba podle pal. poč. 7,1 l
auto topí bezvadně
zavírání dveří bez problémů
auto neplave, nikam netáhne
jediná vada na kráse je, drnčící rádio
musím říct, ža na vůz, který půjčujou kde komu, je bezvadná
..........................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Tak přelaď rádio na jinou stanici....
Napsal: 07 říj 2008, 18:45
od Enigmatique
David C3 píše:poslední dobou jak je ráno chladno tak mě na volnoběh vrže ten chladič tak ho dnes dole namažu silikonem v těch držákách
Nazdar C3, vedel by si povedat kde presne treba namazat ten chladic, pretoze mne uz vymienali spodne aj vrchne gumenne ulozenie chladica a viac-menej bez zmeny. To znamena, ze ked sa zahreje motor, tak pri volnobeznych otackach , skor okolo 900 ot/min, zacina akesi vrzgotanie az piskanie zo spodnej casti chladica (akoby sa to o nieco opieralo). Ked otvorim kapotu tak sa ten zvuk trochu zmeni, sem-tam zanikne, popripade pri zatlaceni zvrchu na chladic, tak to zacne znovu. Je to akasi specificka poloha chladica kedy to robi...
Diky
Napsal: 08 říj 2008, 07:24
od David C3
takže ti ty gumy vyměnili a dělá ti to pořád???? docela mě to vadí.. jak bude čas zavezu jim to do servisu...
Napsal: 08 říj 2008, 21:41
od Enigmatique
David C3 píše:takže ti ty gumy vyměnili a dělá ti to pořád???? docela mě to vadí.. jak bude čas zavezu jim to do servisu...
Ano presne tak, boli to dve gumy odspodu a dve hore. Chladic museli trochu nadvihnut dosikma a potom to spravili. Ale ten zvuk ako keby isiel zo spodnej casti chladica a tam moc nevidim, lebo je tam este cierny plechovy kryt motora. Zrejme ho skusim dat dole a pozriet to niekde na jame odspodu...
Re: problémy
Napsal: 11 říj 2008, 12:42
od Petusko73
V mieste, ktoré je označené si už dlhšiu dobu všímam mierne stopy oleja. Je to normálne, alebo mám začať škrípať zubami. Nie je to nič extrémne ale mám obavy. Keď to utriem do sucha tak sa to tam po nejakom čase zase objaví.
Re: problémy
Napsal: 11 říj 2008, 19:37
od ZdeněkSvoboda
Já to tam mám zatím čisté, jako dětská prdýlka
Re: problémy
Napsal: 12 říj 2008, 17:35
od dusser
Ja to mám tiež suché a čisté. Skús trocha dotiahnuť tú skrutku.
Re: problémy
Napsal: 12 říj 2008, 17:40
od DEXTER
asi by som skusil mierne dotiahnut ten srob
Re: problémy
Napsal: 12 říj 2008, 18:11
od Andy4
Petusko: Mám to aj ja. Oslzené mám aj tesnenie pod víkom tak 3cm od tej sruby. Máme niečo vyše 50tis Km
Re: problémy
Napsal: 16 říj 2008, 10:21
od Vilda
Tak, autíčko je doma, ani ne týden a první problém je na světě
Příšerně mi začalo vrzat sedadlo u řidiče, takže budu muset koupit silikon ve spreji, obnažit mechaniku v sedačce a pořádně prostříkat........., ale pazvuk to je strašnej !! měl jsem dojem, že mi upadne půl auta
Re: problémy
Napsal: 16 říj 2008, 10:33
od disius
DEXTER píše:asi by som skusil mierne dotiahnut ten srob
Ja by som to nedotahoval, POZOR je tam zaznaceny utahovaci moment!!!... Len aby mu potom v servise nerobili problemy, ze zasahoval do motora a tym by mohol prist o zaruku. Ja by som siel na jeho mieste do servisu a nech to urobia oni.
Re: problémy
Napsal: 16 říj 2008, 11:27
od David C3
taky bych jim to dal at to dotáhnou... jinak vrzající sadačky měla první verze accentu... u posledních to už nedělalo.. je to divné.. asi to ti turci nějak sabotujou
Re: problémy
Napsal: 16 říj 2008, 11:37
od Vilda
Je to těsnění pod ventilovým víkem, tady to rosilo snad u každýho auta ..... klidně bych to dotáhl ( nepatrně ). Zkus, jestli tam půjde očkový klíč nebo gola a maličko přitáhni.