Stránka 201 z 202

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 27 led 2025, 11:11
od Mexican
mne to prijde este skoro na to hadzat flintu do zita :-)
ano, oni zacnu vekom a uzivanim odchadzat nejake veci ale paradoxne mnozstvo komponentov vydrzi. V mojom pripade mozem zodpovedne prehlasit, ze ak sa dramaticky nezmeni pouiztie auta tak proste opravy su relativne predvidatelne

Verim, ze sa Axelovi podari oprava vstrekov a EGR a bude to robit radost aj nadalej. Myslim, ze som to sem kedysi pisal na forum, ze Accent ked mal 395 xxx km mi prisiel natolo spolahlivy, ze som vobec nerozmyslal nad tym, ze by nas niekde nechal. A to sme absolvovali cestu na Siciliu, takze roadtrip vo vzdialenostiach ake jazdi Axel do Skandinavie. Proste clovek to svoje auto tak nejak pozna a citi ho "v kostiach". Ja to napriklad u Tucsonu stale nemam, verim ze sa to zmeni

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 27 led 2025, 11:24
od milosh
Souhlas, kdyz clovek vi co na aute menil je to lepsi nez kupovat nejakou plecku "po dedovi" z Nemecka. Ja osobne kdybych sehnal opravare automatu co to udela za "par korun" tak jsem mel svyho plika doted, menil jsem toho vic nez je zdravo a vse bylo v kondici. Dalsi auto bude mit taky servis 150% 8)

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 27 led 2025, 11:46
od Axel.Foley
dibarbora: Vím, kam míříš, v tomto máš pravdu. Vím sám, že věk a kilometry neoblbnu a jednou také příjde den, kdy budu muset auto vyměnit spokojenosti navzdory. Na druhou stranu, ačkoliv tento velký zásah do auta vypadá hrozně rozsahem a zadarmo to také nebylo, byl to v podstatě první velký servis po téměř 300 000 km.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 27 led 2025, 13:35
od dibarbora
Jedna vec je fakt, že to bol prvý takýto nákladný servis (na tie km klobúk dolu).. v pozadí ale treba myslieť na to, že pokiaľ sa toho nebudeš chcieť neskôr zbaviť prakticky vo forme vraku, tak to auto musí byť ešte v stave schopnom na nejaký dôstojný predaj. Minimálne peripetie čo si riešil s DPF by mali byť ako veľký výkričník... lebo kolaps DPF Ti z auta pokojne spraví z ekonomického hľadiska ten vrak..

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 27 led 2025, 13:39
od idam.i
Takže už hotovo?

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 28 led 2025, 06:51
od Axel.Foley
Hotovo.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 28 led 2025, 08:35
od idam.i
👍
Dúfam že na dlho bude pokoj. [-o<

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 28 led 2025, 11:21
od Axel.Foley
Děkuji. Taky doufám [-o<

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 28 led 2025, 13:10
od oltcitak
Axle a čo to vyšlo?

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 29 led 2025, 12:04
od Axel.Foley
Materiál:
EGR, komplet rozvody (ozubená kola, řetěz, vodní pumpa, napínáky, vodící lišty), 2x vstřikovač, intercooler, chladící kapalina, olej, gufero, nějaké to těsnění a pomocný montážní + čistící materiál, Winns.

Práce:
výměna výše uvedeného materiálu, demontáž + čištění + montáž hlavy, demontáž + čištění + montáž vany a sacího síta, kontrola vstřikovačů, kontrola turba

Výsledná cena lehce přes 60 000,-

Není to málo, uznávám. Na druhou stranu, povinný servis svým způsobem. Po téměř 300 000 km.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 29 led 2025, 12:57
od milosh
Ja bych rekl ok, na dalsich 200t mas klid.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 29 led 2025, 13:10
od idam.i
Nie je to málo.
Na druhej strane takýto servis na najmodernejších dýzloch vyjde x násobne viac.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 29 led 2025, 13:11
od oltcitak
Čo je na tom také drahé? Ináč tie streky si mal dať komplet vymeniť(pri jednej robote) a hlava išla dolu prečo? Meralo sa opotrebovanie valcov?

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 29 led 2025, 19:20
od patriknet
Ahoj,
nevím kde ti to dělali, a jaké díly jsi použil, ale mně zas tak moc vysoká ta cena nepřijde. Ne že by samotná částka nebyla velká, to je, ale vzhledem na to, co všechno se dělalo, jak časově náročné úkony to jsou, a vzhledem na dnešní cenu dílů a práce...

A taky bych měl na tebe pár otázek:
- dával jsi originální díly?
- proč jsi měnil intercooler?
- jak moc byl zanesenej EGR?
- proč si měnil rozvody? projevovali se nějak? Byla vytahaná řetěz?
- má tato "operace" vliv na četnost regenrace DPF?

Předem moc díky za info a přeju ti ať auto slouží dál!

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 30 led 2025, 11:41
od Axel.Foley
Ono se to zdá hodně, protože vše najednou.

K otázkám

- dával jsi originální díly? -> ne
- proč jsi měnil intercooler? -> při čištění škrtící klapky před Vánocemi zjištěna zaolejovaná hadice mezi klapkou a intercoolerem a vstup do intercooleru; řešit čištění nemělo smysl, nový stál 2200,-
- jak moc byl zanesenej EGR? -> neprůchozí (takže totálně)
- proč si měnil rozvody? projevovali se nějak? Byla vytahaná řetěz? -> preventivně, už když se lezlo do motoru... navíc nalítané kilometry k tomu
- má tato "operace" vliv na četnost regenrace DPF? -> zatím od servisu najeto 400 km bez regenerace

Děkuji za přání.