Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
inak sorry za predošlý príspevok, chcel som citovať pirka7, ale nejako som vďaka telefónu potiahol iný príspevok
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Jo na 90% situací je to naprosto dostačující motorizace. Já problém zaznamenal jen jednou, na krátkém připojovacím pruhu od benzínky se prostě s plným autem cestou z dovolené nedalo rozjet na 130. Naštěstí dodávka, co tam jela, mě pustila.Brambo von Gratz píše: ↑15 pro 2022, 00:01 Přesně. Mě taky výkon taky nechybí. Jasně, je třeba trošku plánovat. Zatím hlavně proto, že mám necelých 2200 kiláků na tacháči, omezovač ručička otáčkoměru ještě neviděla a ještě si na něj zvykám. Ale normálně podřadím, mám otáčky, je výkon a jedu. Jsem tak zvyklý. A je jedno, jestli jsem měl auto s turbem nebo bez. Akorát u dehťáků to nebylo třeba tak moc točit.
- TheFirstman
- **
- Příspěvky: 147
- Registrován: 29 črc 2009, 16:37
Re: Motor 1.5DPi
Ahoj, mám najeto 2300 km. Zrovna o víkendu jsem jel po D8 a to převážně v levém pruhu. Spěchal jsem, takže jsem to hnal mezi 140 az 150 km/h. Rozhodně jsem nebyl brzda a neměl pocit, že bych neměl výkon. Ano, točil jsem to 4000 a někdy schválně až 5500 a o tom to je. Můžu jezdit na spotřebu a točit to do 3000, pak ale budu mít pocit, že auto nejede. Když chci u tohoto motoru akcelerovat, pak musím točit, jinak to nejde.
Závěrem musím napsat, že vím proč jsem si ten motor koupil a rozhodně bych to za přímovstřik nevyměnil.
Závěrem musím napsat, že vím proč jsem si ten motor koupil a rozhodně bych to za přímovstřik nevyměnil.
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Re: Motor 1.5DPi
Hm, točiť 5500 otáčok pri najazdených 2000km.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- TheFirstman
- **
- Příspěvky: 147
- Registrován: 29 črc 2009, 16:37
Re: Motor 1.5DPi
Ano, nevidím v tom problém, k omezovači jsem se zatím nepodíval. Dle příručky prvních 1000 km točit do 4 tis, já jsem čekal do 2000 km. Teď už točím více.
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
-
- *
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21 říj 2022, 11:54
Re: Motor 1.5DPi
V pohodě, já to pochopil. Zajímalo by mě, jakým stylem s tím jezdí, že mu to nejede.
Non desistas, non exieris.
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
-
- *
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21 říj 2022, 11:54
Re: Motor 1.5DPi
Krátkobobě při předjíždění otáčkoměr mého auta taky viděl těch 5500 otáček. Teď mám těch 2200 km naježděných. K omezovači to chci zkoušet, až bude aspoň 3000 km. A taky přiměřené teploty, ať je na to olej zahřátý... Teď zatím přeřazuju kolem 5000 ot., pokud mi to nevyleze o kousek výš. Pokud mám řešit přeřadit nebo se zařadit před předjížděné vozidlo, tak se raději v klidu zařadím.
Non desistas, non exieris.
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
-
- *
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21 říj 2022, 11:54
Re: Motor 1.5DPi
Dělám to stejně. Zahřát, pak občas vytáčet. Ať si motor a převodovka zvykají. Když auto člověk přiměřeně nehoní, tak je pak líné. I když v těchto dnech krásných slunečných dnech jezdím spíš jak panský kočí. Pěkně plynule a v klidu...TheFirstman píše: ↑15 pro 2022, 17:58 Ano, nevidím v tom problém, k omezovači jsem se zatím nepodíval. Dle příručky prvních 1000 km točit do 4 tis, já jsem čekal do 2000 km. Teď už točím více.
Non desistas, non exieris.
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
Re: Motor 1.5DPi
Vaculík má nové video na náš motor
https://www.youtube.com/watch?v=n_nbBpJSZfo
https://www.youtube.com/watch?v=n_nbBpJSZfo
i30 2021 1.5DPI Smart
Re: Motor 1.5DPi
Na základě videa si myslím, že naše auto nakonec celkem pochválil...
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23 pro 2022, 14:23
Re: Motor 1.5DPi
Zdravim. Chcem sa opytat ci mal niekto s tymto motorom problem so snimacom otacok vackoveho hriadela..
30.11. som si prevzal nove kombi s 1.5kou,presiel som na nej cca 150 kilometrov a auto sa zblaznilo. Na krizovatke zrazu pri rozbiehani motor zdochol (ISG bolo vypnute takze motor sa nevypol automaticky a od toho momentu nechcel drzat volnobezne otacky bez zataze.
Auto po kazdom zhasnuti (co bolo v podstate po kazdom vyradeni do neutralu a uvolneni spojky) vypisalo "autostop je vypnuty nastartujte rucne...
Tak to islo hned na druhy den po prevzati do servisu a tri tyzdne som cakal na nove ECU,podla servisaka bol problem prave v tom. Pred dvomi dnami som si auto vraj opravene vyzdvihol a isiel som cca 200 km hlavne po dialnici. Nalozil som mamu ktoru som bol zobrat u nej doma a isli sme tych istych 200 km naspet. A "necakane" auto urobilo to iste na asi druhej krizovatke ako po prvych 150 kilometroch. Aktualne je auto zase v servis a 2.1. ho maju prist opravit technici z vyroby aj s bednou nahradnych dielov. Jedine co mi technik vedel povedat je ze ked to tam mali prvy krat tak diagnostika hlasila problem so snimacom vackoveho hriadela,preto vraj bez zataze motor nedokazal udrzat volnobezne otacky a vsetky tie radosti ktore to robilo. Celkom kuriozna vec je,ze auto zhasina len pokial je ISG vypnute,ked ho po nastartovani necham zapnute tak po zastaveni napriklad na krizovatke motor nezhasne len sa rozsieti oranzova kontrolka ISG,aj ked teda motor bezi zjavne v nudzovom rezime kedze citit ako to s nim sklbe az kym sa nezvysia otacky.
Kazdopadne ale ked uto islo ako malo tak to bolo k mojej maximalnej spokojnosti. Je to krasne tiche a pokial sa to drzi medzi 2500-3500 otackami tak je aj vcelku zive. Na dialnici sice motor od zhruba 120 km/h trochu pocut ale nieje to nic strasidelne,ale som len zvyknuty na omnoho viac hluku z mojej staruckej fabie..
30.11. som si prevzal nove kombi s 1.5kou,presiel som na nej cca 150 kilometrov a auto sa zblaznilo. Na krizovatke zrazu pri rozbiehani motor zdochol (ISG bolo vypnute takze motor sa nevypol automaticky a od toho momentu nechcel drzat volnobezne otacky bez zataze.
Auto po kazdom zhasnuti (co bolo v podstate po kazdom vyradeni do neutralu a uvolneni spojky) vypisalo "autostop je vypnuty nastartujte rucne...
Tak to islo hned na druhy den po prevzati do servisu a tri tyzdne som cakal na nove ECU,podla servisaka bol problem prave v tom. Pred dvomi dnami som si auto vraj opravene vyzdvihol a isiel som cca 200 km hlavne po dialnici. Nalozil som mamu ktoru som bol zobrat u nej doma a isli sme tych istych 200 km naspet. A "necakane" auto urobilo to iste na asi druhej krizovatke ako po prvych 150 kilometroch. Aktualne je auto zase v servis a 2.1. ho maju prist opravit technici z vyroby aj s bednou nahradnych dielov. Jedine co mi technik vedel povedat je ze ked to tam mali prvy krat tak diagnostika hlasila problem so snimacom vackoveho hriadela,preto vraj bez zataze motor nedokazal udrzat volnobezne otacky a vsetky tie radosti ktore to robilo. Celkom kuriozna vec je,ze auto zhasina len pokial je ISG vypnute,ked ho po nastartovani necham zapnute tak po zastaveni napriklad na krizovatke motor nezhasne len sa rozsieti oranzova kontrolka ISG,aj ked teda motor bezi zjavne v nudzovom rezime kedze citit ako to s nim sklbe az kym sa nezvysia otacky.
Kazdopadne ale ked uto islo ako malo tak to bolo k mojej maximalnej spokojnosti. Je to krasne tiche a pokial sa to drzi medzi 2500-3500 otackami tak je aj vcelku zive. Na dialnici sice motor od zhruba 120 km/h trochu pocut ale nieje to nic strasidelne,ale som len zvyknuty na omnoho viac hluku z mojej staruckej fabie..
Re: Motor 1.5DPi
Jsi první který hlásí nějaký problem s tímto motorem. Bude to nějaká prkotina, jen se na to musí přijít. ....Jinak Vaculík opravdu auto pochválil a doporučil.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23 pro 2022, 14:23
Re: Motor 1.5DPi
Ale ved hej,ja sa nestazujem na auto samotne. Presadal som do neho zo starej fabie 1.2 htp,takze rozdiel ako po presadnuti z traktora do mercedesu... Aj s motorom som viac nez spokojny,teda s tym ako sa spraval ked isiel nor.alne a nie v nuzdovom rezime s rozsietenou kontrolkou motora. Auto neni este ani zabehnute kedze som ho nemal v rukach ani 24 hodin dohromady a stihol som na nom spravit len cca 750 kilometrov.
Kazdopadne dufam ze to naozaj bude len nejaka prkotina a zlate ceske rucicky to vyriesia cim najskor,kedze sadnut si z toho znova do fabie,nic moc.
Kazdopadne dufam ze to naozaj bude len nejaka prkotina a zlate ceske rucicky to vyriesia cim najskor,kedze sadnut si z toho znova do fabie,nic moc.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Možná je ISG zapojeno opačně
Přeji rychlé vyřešení problému a následně spoustu spokojených kilometrů.
Přeji rychlé vyřešení problému a následně spoustu spokojených kilometrů.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03 led 2023, 08:53
Re: Motor 1.5DPi
Dobrý deň,
Som nový majitel i30 hatch 1.5 dpi manuál.
Chcel by som sa opýtať, ako parkujete v kopcoch a mini kopčekoch. Ked zaradím v naozaj len mini mini kopčeku trojku, auto mi nepodrží, na jednotke to nieje tiež bohvie čo....o väčších kopcoch ani nehovorím...prakticky vždy musím zaťahovať ručnú brzdu. Ako parkujete vy? A hlavne teraz v zime? Zatahujete ručnú brzdu? Dakujem
Som nový majitel i30 hatch 1.5 dpi manuál.
Chcel by som sa opýtať, ako parkujete v kopcoch a mini kopčekoch. Ked zaradím v naozaj len mini mini kopčeku trojku, auto mi nepodrží, na jednotke to nieje tiež bohvie čo....o väčších kopcoch ani nehovorím...prakticky vždy musím zaťahovať ručnú brzdu. Ako parkujete vy? A hlavne teraz v zime? Zatahujete ručnú brzdu? Dakujem