Stránka 22 z 33
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 19 led 2011, 00:36
od Hardcam
Hmm, ze bych ze svyho dvoulitru udelal 288 koni?
Ne, neudelam...jeste by mi pak vyskakovala hadice od intercooleru
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 28 led 2011, 00:31
od laufas
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 28 led 2011, 15:38
od vlado1979
i30 má koní dosť, takže ísť do tuningu motora neviem či má význam. Dnes pri ceste domov z práce som mal takú závodiacu náladu. Idem cez obec Svätý Jur a blíži sa koniec obce. Dvojprúdovka, vedľa mňa ford focus c-max TDCi. Išli sme na rovnako (50-tkou). Zrazu c-max začal zrýchľovať. No dobre, tak som dal za 3, plný plyn a moje fáro išlo vpred (zo 60 na 120). C-max TDCi podobne ako v minulosti corola 2,0 D-4D, ostal ďaleko vzadu a musel sa zaradiť za mňa
. Aj s 1,4 sa dá zažiť zábava. Octávky 1,9 TDi nemajú šancu a majitelia len nechápavo krútia hlavami kto im dal na prdel
.
Keby po tuningu dostať z motora 288 koní, tak aj golf R má po piči. Zrýchlenie golfu R (270 koní) 5,7. Čo urobí
s 288 koňmi ... ? Golf R stojí mimochodom 35 780 €. Nepochybujem, že "lowend"
nechá obyčajný, hnusný a predražený golf v roli porazených ...
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 28 led 2011, 19:11
od pilotzz
vlado1979 píše:i30 má koní dosť, takže ísť do tuningu motora neviem či má význam. Dnes pri ceste domov z práce som mal takú závodiacu náladu. Idem cez obec Svätý Jur a blíži sa koniec obce. Dvojprúdovka, vedľa mňa ford focus c-max TDCi. Išli sme na rovnako (50-tkou). Zrazu c-max začal zrýchľovať. No dobre, tak som dal za 3, plný plyn a moje fáro išlo vpred (zo 60 na 120). C-max TDCi podobne ako v minulosti corola 2,0 D-4D, ostal ďaleko vzadu a musel sa zaradiť za mňa
. Aj s 1,4 sa dá zažiť zábava. Octávky 1,9 TDi nemajú šancu a majitelia len nechápavo krútia hlavami kto im dal na prdel
.
Keby po tuningu dostať z motora 288 koní, tak aj golf R má po piči. Zrýchlenie golfu R (270 koní) 5,7. Čo urobí
s 288 koňmi ... ? Golf R stojí mimochodom 35 780 €. Nepochybujem, že "lowend"
nechá obyčajný, hnusný a predražený golf v roli porazených ...
don debilo incognito?
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 29 led 2011, 07:20
od vlado1979
pilotzz:
Mám síce vysokoškolské vzdelanie (i naďalej glupy v skratke ing), ale Tvoj príspevok som nepochopil. Narážaš na výkon CVVT, resp. na to s focusom ? Bola to dvojprúdovka na konci obce, takže som nikomu nebránil v ceste (podobne ako na dialnici). V obci to predchádzanie nie je (2 pruhy-súbežná jazda). Inak, keď sa drží motor na úrovni 4000 otáčok a pridáš plyn, tak je to paráda. Alebo napr. v 50 km/hod podradiť na dvojku ... Jasne, že V6 to nie je, ale o zážitky nie je núdza.
Občas mám chúťky ukázať ostatným nech si pozrú zadné svetlá i30, ale inak jazdím podľa zákona
. Dlhodobá spotreba 6,1 to potvrdzuje.
P.S. Predchádzajúci príspevok by sa nemal citovať.
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 30 led 2011, 14:13
od N2DRFT
no tak neni to špatný, ale nemáš tam prostě takovej zátah kerej by tě posadil do sedačky jako kdybys měl těch 288
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 30 led 2011, 14:28
od alarm
a až sa niekto do toho pustí a vytlači z toho tých 288, prvé, čo treba urobiť je vymeniť sedačky, lebo sa odlomia
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 12 úno 2011, 20:13
od N2DRFT
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 13 dub 2011, 22:00
od 89majlo96
Na Bratislavskom autosalone som objavil takyto kusok. Z informacii od vystavovatela som sa dozvedel ze sa jedna o prvy takyto projekt na slovensku a mozno aj v europe. Na pretekoch ma tomu udavat smer 14 rocny chlapec
Co sa tyka motora je tam 1,4 CVVT, zatial v seriovej podobe. Kedze vekovej kategorii v akej sa zatial pohybuju nedovoluju velke upravy motora tak chystaju otvorene sanie vzduchu, kompletne prerobene vyfukove potrubie a sportovy podvozok. Vytiahol som z neho ze chcu postavit 1,6 CVVT ktoru spravia od zakladu, cele vnutornosti motora pojdu vymenit za racingove. Stazoval sa ze to nebude lahke lebo zevraj na to niesu tuning diely. Odporucil som mu nech si pozrie korejsku scenu ze tam do toho sikmaci montuju turba a aj kompresory. Nakoniec som mu zazelal vela uspechov a som velmi zvedavy ako sa im bude darit v zavodeni s i30-tkou
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 17 dub 2011, 14:05
od N2DRFT
v evropě s i30 jezdí pokud vím španělé ne?
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 17 dub 2011, 14:20
od Mexican
porovnavate rally a okruhove auto
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 17 dub 2011, 14:54
od N2DRFT
neporovnáváme. A on neřek že je to na rallye bral jsem to prostě jako auto na závody bez rozdílu
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 17 dub 2011, 14:55
od N2DRFT
89majlo96 píše:Na Bratislavskom autosalone som objavil takyto kusok. Z informacii od vystavovatela som sa dozvedel ze sa jedna o prvy takyto projekt na slovensku a mozno aj v europe. Na pretekoch ma tomu udavat smer 14 rocny chlapec
Co sa tyka motora je tam 1,4 CVVT, zatial v seriovej podobe. Kedze vekovej kategorii v akej sa zatial pohybuju nedovoluju velke upravy motora tak chystaju otvorene sanie vzduchu, kompletne prerobene vyfukove potrubie a sportovy podvozok. Vytiahol som z neho ze chcu postavit 1,6 CVVT ktoru spravia od zakladu, cele vnutornosti motora pojdu vymenit za racingove. Stazoval sa ze to nebude lahke lebo zevraj na to niesu tuning diely. Odporucil som mu nech si pozrie korejsku scenu ze tam do toho sikmaci montuju turba a aj kompresory. Nakoniec som mu zazelal vela uspechov a som velmi zvedavy ako sa im bude darit v zavodeni s i30-tkou
mimochodem co je tam za velikost kol nevíš?:)
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 17 dub 2011, 15:23
od Hardcam
Nevim, jestli Spanele, ale to auto ma britskou znacku a volant napravo..
Re: Úpravy i30 - tuning
Napsal: 17 dub 2011, 15:46
od 89majlo96
N2DRFT píše:mimochodem co je tam za velikost kol nevíš?:)
neviem, vyzeraju ako 17 ale s istotou to povedat neviem