Stránka 22 z 52

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 03 lis 2010, 13:33
od Ruska.ruleta
Autoservis Háša má letos titul "Autoservis roku 2010"
RR

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 03 lis 2010, 14:35
od Hardcam
Tak tak. Jeste pred par lety bych tomu tvrzeni neveril. Vsechna nase soucasna auta jsou koupena tam.

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 03 lis 2010, 14:43
od Dextrone
To Hardcam: Radost to číst 8)

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 08 lis 2010, 22:15
od xxenak
Dnes som bol na mojej prvej prehliadke. Vlastný olej a cena 98€. Okrem prehliadky som reklamoval aj niekoľko vecí s ktorými sa stretli aj ďalší majitelia I3O na tomto fóre. Bol som vo Zvolene a reklamoval som: vrzgajúca schránka pod spolujazdcom, v lete mi nefungovalo diáľkové z dôvodu zasekávnia spínacej skrinky, spojka ktorá stále smrdí. Príjmaci technik si to zapísal a po ukončení prác bol rozčarovaný a povedal mi, že o takých závadach nikdy nikto nepočul a ani nikto z jeho technikov a ani sa neobjavujú ako závady niekde na centrále hyundai. Ja to nechcem ani komentovat, lebo by som musel povedať iba same vulgarizmy.

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 23 lis 2010, 09:42
od Wulfher
Ceník na I30 diesel 1,6 v Auto Palace Vysočany :

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 20 led 2011, 19:21
od herkulo28
Tak a mam ju po 9 mesiacoch za sebou aj ja. Menim asi servis, lebo som natrafil na chujov co chcu predat a potom na vas .............. Ak niekto pozna dobry autorizovany servis v oblasti Zilina - B. Bystrica - Poprad dajte vediet.

A teraz co som pisal do Nosovic a aj prvu odpoved cca do 10 min.

Dobrý deň.

Mám na Vás dotaz ohľadom automobilu vyrobeného v ČR. Stal som sa vlastníkom Hyundai i30cw, 1,6 CRDI, 85kW. Vozidlo som kúpil 4/2010 a má najazdené cca 21000 km. Pri 20 000 som v autorizovanom servise dal vykonať servisnú prehliadku a reklamoval som búchanie náprav. Vozidlo pri prejazde aj menších nerovností strašne búchalo ako keď sú vadné tyčky stabilizátoru. V servise mi napísali, že nezistená závada, lebo tyčky sú vraj v poriadku a že dajú požiadavku na centrálu. Toto sa udialo medzi vianočnými sviatkami a vraj doteraz nemajú vyjadrenie z centrály. Tak som volal znova do servisu a vraj aby som 22.1.2011 prišiel, že sa na to kuknú. Viete mi poradiť slabinu tohto modelu, aby som tým babrákom povedal presne na čo sa majú kuknúť. Ak to nezistia, tak potom Vám napíšem, ako som dopadol a o aký servis sa jedná, lebo podľa vykonanej garančnej prehliadky je to hanba Hyundai značky. Servisná prehliadka stála 190€, ale výsledok strašný. Umyli auto, vymenili olej a filter, skontrolovali svetla a geometriu. Ďalej vraj skontrolovali vzduchový a peľový filter, ktoré vraj boli ešte v poriadku (stačilo ich iba vyfúkať). Po cca 300 km od prehliadky pri pustení vnútorného okruhu som zacítil zápach a nedalo mi, aby som si neskontroloval filtre. Peľový filter nemali ani otvorený, lebo bol špinavý ako prasa a mušky v zime nelietajú. Vzduchový bol na tom podobne, len s rozdielom že ho aspoň pozreli, ale aj on mal namiesto bledej farby šedú. Tak som si kúpil spray na klímu, filtre a vymenil som si ich. Teraz spotreba klesla o viac ako 0,5 litra a žiadny smrad v aute. Tak takéto sú poznatky so servisom a reklamáciami. Ináč musím povedať, že okrem servisu som s autom spokojný a nemal som s ním okrem klepania od náprav žiadny problém.

Ďakujem


Odpoveď: Dobrý den,



děkuji za Váš e-mail a souhlasím s Vámi, že garanční prohlídka byla provedena velmi ledabyle. Pokud se týká klepání náprav, přeposlal jsem Váš e-mail technickému řediteli Hyundai Motor Czech v Praze – okamžitě, jak budu mít jeho odpověď, budu Vás informovat.

S pozdravem

Petr Vaněk

Generální manažer PR

HMMC

Mozno niekto povie ze som somar, ze si to neskontroloval, ale myslel som, ze ked u nich kupim tak sa aj budu starat.

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 20 led 2011, 21:39
od jose3
Možná by bylo dobré dát vědět, který servis jsi opustil. Pokud to tam je někde napsné, tak se omlouvám, ale nenašel jsem to.

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 20 led 2011, 23:56
od Hujer
herkulo28 píše:Tak a mam ju po 9 mesiacoch za sebou aj ja. Menim asi servis, lebo som natrafil na chujov co chcu predat a potom na vas .............. Ak niekto pozna dobry autorizovany servis v oblasti Zilina - B. Bystrica - Poprad dajte vediet.

A teraz co som pisal do Nosovic a aj prvu odpoved cca do 10 min.

Dobrý deň.

Mám na Vás dotaz ohľadom automobilu vyrobeného v ČR. Stal som sa vlastníkom Hyundai i30cw, 1,6 CRDI, 85kW. Vozidlo som kúpil 4/2010 a má najazdené cca 21000 km. Pri 20 000 som v autorizovanom servise dal vykonať servisnú prehliadku a reklamoval som búchanie náprav. Vozidlo pri prejazde aj menších nerovností strašne búchalo ako keď sú vadné tyčky stabilizátoru. V servise mi napísali, že nezistená závada, lebo tyčky sú vraj v poriadku a že dajú požiadavku na centrálu. Toto sa udialo medzi vianočnými sviatkami a vraj doteraz nemajú vyjadrenie z centrály. Tak som volal znova do servisu a vraj aby som 22.1.2011 prišiel, že sa na to kuknú. Viete mi poradiť slabinu tohto modelu, aby som tým babrákom povedal presne na čo sa majú kuknúť. Ak to nezistia, tak potom Vám napíšem, ako som dopadol a o aký servis sa jedná, lebo podľa vykonanej garančnej prehliadky je to hanba Hyundai značky. Servisná prehliadka stála 190€, ale výsledok strašný. Umyli auto, vymenili olej a filter, skontrolovali svetla a geometriu. Ďalej vraj skontrolovali vzduchový a peľový filter, ktoré vraj boli ešte v poriadku (stačilo ich iba vyfúkať). Po cca 300 km od prehliadky pri pustení vnútorného okruhu som zacítil zápach a nedalo mi, aby som si neskontroloval filtre. Peľový filter nemali ani otvorený, lebo bol špinavý ako prasa a mušky v zime nelietajú. Vzduchový bol na tom podobne, len s rozdielom že ho aspoň pozreli, ale aj on mal namiesto bledej farby šedú. Tak som si kúpil spray na klímu, filtre a vymenil som si ich. Teraz spotreba klesla o viac ako 0,5 litra a žiadny smrad v aute. Tak takéto sú poznatky so servisom a reklamáciami. Ináč musím povedať, že okrem servisu som s autom spokojný a nemal som s ním okrem klepania od náprav žiadny problém.

Ďakujem


Odpoveď: Dobrý den,



děkuji za Váš e-mail a souhlasím s Vámi, že garanční prohlídka byla provedena velmi ledabyle. Pokud se týká klepání náprav, přeposlal jsem Váš e-mail technickému řediteli Hyundai Motor Czech v Praze – okamžitě, jak budu mít jeho odpověď, budu Vás informovat.

S pozdravem

Petr Vaněk

Generální manažer PR

HMMC

Mozno niekto povie ze som somar, ze si to neskontroloval, ale myslel som, ze ked u nich kupim tak sa aj budu starat.
Ahoj!
Klepou ti dorazi na tlumicich!Nema cenu je menit soused mel loni najeto 3500km a uvolnili se,vimenili se za nove a po roce je to tu zase a to prosim najel cca 3500km.Na moji radu jsme je zalepili do drzaku lepidlem na okna a zatim klid!

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 31 led 2011, 10:45
od pe3k
Engineer píše:;) Autorizovaný servis...
Po 1.7.2010 na slovensku nemáš povinnosť chodiť v rámci záruky len do autorizovaných servisov.
Nový zákon ktorý nedávno prijali.
Ak sa mýlim s výkladom zákona opravte ma!!!
Cena je dosť veľká.
To je pravda, ak máš dvojročnú záruku tak je ti jedno kam chodíš do servisu. Informoval som sa u známeho právnika ako je to ak výrobca dáva záruku, ktorá je dlhšia ako zákonom stanovená 2 ročná záruka.
Všetko čo je nad 2 roky je tzv. "nadštandartná" záruka od výrobcu a pri uplatňovaní záruky sa postupuje podľa podmienok výrobcu resp. poskytovateľa tejto "nadštandartnej" záruky a v garančnej knižke na str. 3 má moja i30 napísané presne toto:
"Podmienkou uplatnenia záruky je vykonanie predpísaných periodických servisných prehliadok autorizovaným opravcom HYUNDAI a potvrdenie o ich vykonaní v Garančnej knižke"

Je pravda že počas prvých dvoch rokov ti záruku uznať musia ale v prípade že neabsolvuješ servisné prehliadky v autorizovanom servise tak po uplynutí 24 mesiacov od kúpi ti už záruku uznať nemusia a je teda len na servise či ti to uzná alebo nie.
Takže keď to zhrniem nie som si istý či je ten nový zákon až tak dobrý keďže nezahrňuje "nadštandartnú" záručnú dobu.
A mne osobne sa určite neoplatí porušiť podmienky záruky keďže moje auto má záruku 5 rokov.

Pe3k

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 31 led 2011, 12:17
od pietro32i
Zákon je dobrý, úplne postačujúci pre štandardné, zákonné dĺžky záruk. Všetko nad 2-ročný zákonný limit je už dobrá vôľa predajcu a nemôžeš ho predsa žiadnym zákonom nútiť, aby svoju dobrú vôľu garantoval tak, že sa mu do auta bude vŕtať hocikto. To by sa potom asi logicky vykašľal na nadštandardné záruky a zostal iba pri zákonnej dĺžke.

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 01 úno 2011, 17:04
od Ivangin
Zdravím,
čaká ma koncom mesiaca 1. garančná prehliadka i30 cw 1,6 CRDi.
Opýtal som sa v service čo to bude stáť a povedali mi cca 235 eur.
Servis: Auto Zobor, Nitra

Bol som si inak vymeniť prednú žiarovku v servise ,,v rámci záruky,, mechanik sa ma pýta, či mám vlastnú žiarovku, alebo dajú oni. Hovorím dajte VY. Po skončení mi hovorí, choď to tam vyplatiť, a ja šak to je v rámci záruky nie? a on nie, žiarovka nie. išiel som za druhou osobou, tiež mi tvrdil že za žiarovku sa platí. Nakoniec som vytiahol servisnú knižku a ukázal som mu čierne na bielom, že mám 2 roky na rýchloopotrebované časti auta (žiarovky, stierače a iné), a potom som to mal chvala bohu zadara. Inak by ma pekne odžubali. Keď som sa vrátil do auta, servisák sa ma pýta, no čo bolo to v rámci záruky? a ja áno, kukol namňa a bolo.

Inak píšete tu o buchotaní keď prechádzate výtlkmi. Aj ja počujem taký umelý zvuk (náraz) ale podľa mňa to robia originál puklice, ktoré úplne neprihliehajú ku kolesu.. Cez leto mi to nerobilo tam mám elektróny. Ale inak je to počuť dosť.

Zatiaľ som iné anomálie nespozoroval, jedine ešte 2. rýchlostný stupeň ide nejako ťažko a počuť ten prechod. To je normálne ? Díky

Toto sem možno nepatrí, ale opýtam sa: v predných dverách sú len odrazká, alebo Vám to sklíčko aj svieti ?

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 01 úno 2011, 17:36
od N2DRFT
mám model 2010 Nošovickej Hatch a nesvítí jen odrazky

Re: servisní prohlídka

Napsal: 01 úno 2011, 18:52
od twixo
89majlo96 píše:Topoľčany. v Tovarnikoch
a to preco si tak vela platil??? Ja som bol na povinnej prehliadke tento tyzden tiez v Tovarnikoch a platil som 60 EUR, ale s tym, ze som si doniesol svoj vlastny olej...

Servisní prohlídky Hyundai i30 - 1,6CRDi 85kW

Napsal: 08 úno 2011, 12:15
od lada 71
Zdar. Máte někdo jasné a konkrétní info, v jakých intervalech je nutno jezdit s I30-kou na pravidelné servisní prohlídky? Jedná se o dieselovou verzy 1.6CRDi - 85kW, auto vyrobené v druhé polovině roku 2010, tak že novější typ a motor vyráběný na Slovensku. Díky za info. Laďa.

Re: 1.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 08 úno 2011, 13:35
od venousek
Hardcam píše:Prvni garancka je za mnou.
Autocentrum Hasa Bohusovice

i30 2.0

Cena garancky:
2995Kc

Obsah:
geometrie vozu,
casova norma prohlidky,
kontrola klimatizace,
prohlidka karoserie,
arecal clean,
olejovy filtr,
vzduchovy (pro jistotu vymenen o 20tkm driv),
kabinovy filtr,
olej 5W40,
brzdova kapalina,
tesneni zatky - olejova vana.

Ty 4 hodiny chozeni po Litomericich za to rozhodne staly. Cena spickova, vysledek taky - jeste mi utahly rucku, brzdy pekne brzdi a mozna ztuhlo rizeni (coz je pozitivum). Pristup supr, nemam duvod menit.
Čau Harde, chystám se na první garančku, voal jsem do Bohušovic a řekli mi, že cena bude cca 5000. Jak jsi docílil tvé ceny? Jsi si přivezl vlastního mechanika nebo co? :shock: