Stránka 22 z 34
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 27 led 2013, 23:31
od jarous020
určitě bych to nebral z jiného auta, jestli to máte namysli, určitě by to muselo být z ácci,jiné splácaniny bych určitě nechtěl. ale docela pochybuju že ho tady v čr někdo má na prodej a v hyundaii nevim jestli by ho sehnali a zase když ho seženou tak to bude darda....no ale i tak těch 40 za posilovač to je taky darda, takže začínám častějš naštěvovat posilovnu než kuchyň,abych byl trochu nabušenej a hold se vykašlu na nějakej trapnej posilovač
za doby škodovek taky nebyli posilovače ,tak na co bych po přeci potřeboval teď
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 28 led 2013, 00:25
od Mexican
tak ako rozumiem problemu, tak finta nie je ze posilovac nefunguje. Problem ze raz funguje a raz nie, co fakt moze byt nebezpecne
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 28 led 2013, 12:48
od jarous020
jo,to je ten problém,to mě taky štve, štve mě to že se na to auto nemůžu 100% spolehnout.
a ještě ke všemu při výletu z prahy mi roztřískal nějakej ma..r zrcátko,takže mam co děla...,nákladák mě míjel v pohodě a v osobáku mě sejmul
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 28 led 2013, 14:35
od Borek
jarous020 píše:zdá se mi to nebo má tento accent servo namísto posilovače?? nevim to jistě,ale tu nádobku co má vedle ostřikovačů a chladící kapalinou, neni to zrovna na olej do řízení ??
zde je odkaz.
http://www.youtube.com/watch?v=KF7B4XOSNZg
Tady ti dám fotku s detailem z mého auta(bratříčka Accenta-Kii Rio).
- 7.JPG (94.42 KiB) Zobrazeno 2582 x
- 112.JPG (86.4 KiB) Zobrazeno 2582 x
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 28 led 2013, 23:30
od jarous020
je vidět že kia a
si sou dost podobné
jinak docela by se mi hodilo to servo
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 29 led 2013, 02:02
od Borek
jarous020 píše:
jinak docela by se mi hodilo to servo
Jo,to určitě---a já si tam dám volant z autobusu,abych řízení utáhnul
Právě hydraulický posilovač(a problém el.posilovačů u Accentů) byl hlavním důvodem,proč jsem koupil Rio a ne Accenta.Už jsme od podzimu na Riu natočili +-5000km a musím jen chválit
.A TO ŘÍZENÍČKO
.
Pravda je,že jsem měl velký strach,když koupím Ácu,že to řízení ztuhne někde v zatáčce,třeba zrovna když bude řídit dcera začátečnice nebo manželka...a to leknutí
by nemuselo skončit dobře
.
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 29 led 2013, 08:34
od Vilda
Borek píše:
Pravda je,že jsem měl velký strach,když koupím Ácu,že to řízení ztuhne někde v zatáčce,třeba zrovna když bude řídit dcera začátečnice nebo manželka...a to leknutí
by nemuselo skončit dobře
.
Borku, přesně tohle to dělalo .... najednou se na moment vyplo a zase zaplo
po rovině to ještě šlo, ale někde v serpentinách to bylo hodně nepříjemný a pro nezkušenýho řidiče velice nebezpečný
Můj nový ( vyměněný ) posilovač, už to nedělá a řízení Accentíka se s ním hodně zlepšilo
tak teď jen budu doufat, že v pohodě vydrží do jeho prodeje ..... pár let
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 29 led 2013, 09:04
od Chasnik
Mexican píše:tak ako rozumiem problemu, tak finta nie je ze posilovac nefunguje. Problem ze raz funguje a raz nie, co fakt moze byt nebezpecne
Teď vyslovím možná hloupost: pokud se někdo opravdu cítí na to, že utáhne volant bez posilovače (kromě parkování by to možná nemusel být až tak velký problém), nejde prostě jenom vytáhnout z pojistkové skříňky tu správnou pojistku a basta? Je to asi těžká nouzovka, ale pokud někdo už problém s přerušením fce posilovače měl nebo se bojí, že nastane, tak mě napadlo toto...
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 29 led 2013, 09:26
od Mexican
to by pri jazdeni na okreskach nemal byt problem, ale nechcem vidiet ako by to vyzeralo prave niekde v meste. To by uz chcelo slusne bicepsy najma u motorizacie CRDi kde je tazky motor. Myslim, ze ak to niekomu blbne, tak by to mal dat vymenit. Fakt ale je, ze ak ma nejaky 2007-2008 hodnotu 80 az 100 000kc (mozno aj menej) tak vyplacnut 30 az 40 litrov za novy posilovac je ekonomicky nezmysel. Ak vsak potrebujes jazdit a nemas na nove, zrejme musis.
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 29 led 2013, 15:00
od Borek
Vilda-nebýt té smrště vadných posilovačů u Accenta,tak bych ho po vynikající zkušenosti se spolehlivostí
určitě koupil.Už jsem byl jen kousek od jeho nákupu-dokonce v té parádní modré barvě,co máš ty.Ale hledal jsem auto především pro moje ženský,tak mě bylo jasný,že by to náhlé ztuhnutí volantu,nemuselo dobře dopadnout.A přesně jak píše Mexican-ta cena opravy,vzhledem k ceně auta,je značná.
Vytáhnout pojistku,jak píše Chasník-tak už vidím,jak se s volantem přetahuje moje hubená 18-letá holka
.To abych jezdil s ní a pomáhal jí točit volantem
Trochu jsem měl strach,jak zvládneme převoz lyží a horského vybavení,když je Rio tak krátké.Ale teď jsme byli v neděli v Deštném v Orlických horách a místa v autě habaděj.Sklopil jsem 1/3 zadního sedadla a i ve 4 lidech v pohodě.
Jarous020-předělání posilovače na hydr.,by asi bylo ještě nákladnější,než výměna vadného elektr.
Ale pokud chceš ještě nějaký foto detail,tak ti to vyblejsknu.Vůbec netuším,co všechno(kolem hydraulického/elektr.posilovače) tam může být navíc rozdílné.
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 29 led 2013, 15:18
od Chasnik
No pro hubenou 18-letou holku to nejni, teda dneska skoro pro nikoho, už nejsme zvyklí se prát s volantem. Schválně jsem psal "pokud se někdo cítí na to...". Sám si pamatuju, jak jsem se kolikrát trápil při parkování s felicií.
No ale kdybys' jí tam našrouboval takovou tu kouli na volant...
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 29 led 2013, 15:51
od 69pavel
jarous a co ti rikali v servisu,nektere elektroserva kdyz se kazili tak meli met vymacklou nejakou opernou podlozku a ta se menila, mozna servak o tom bude neco vedet kdyz to spravuje, i kdyz nemusi to byt pravda,nevim ja to rozdelane nemel ale docela by mne to zajimalo,ja ze zacatku taky byl se servem v Hyu nebot mi vynechalo ale od te doby to uz neudelalo a doted klid tak se modlim at drzi dale dobry stav
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 29 led 2013, 16:00
od Vilda
Chasnik píše: už nejsme zvyklí se prát s volantem
To není praní s volantem ..... auta, do kterých se nedávaly serva a elektr. posilovače měly řízení skoro pohodový, teda až na točení volantem při parkování. Při poruše serva nebo EPS točíš i nefunkčním strojem ... proto je otáčení volantem při poruše posilovače mnohem namáhavější, nežli otáčení volantem u vozů, které posilovač řízení nikdy neměly.
A výměna EPS u Accenta za hydraul. servo je totální nesmysl
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 29 led 2013, 16:08
od Vilda
Borek píše:Vilda-nebýt té smrště vadných posilovačů u Accenta,tak bych ho po vynikající zkušenosti se spolehlivostí
určitě koupil.Už jsem byl jen kousek od jeho nákupu-dokonce v té parádní modré barvě,co máš ty.
Borku, co jsem slyšel od technika v NuBo Caru, tak potíže s EPS měla jen jedna řada posilovačů
takže kdyby člověk znal číslo té vadné šarže, dal by se koupit Accent s posilovačem bezporuchovým .... i když sehnat zrovna bleděmodrou 1.6ku s dobrým číslem posilovače, by asi byl problém
ale co, hlavně že RIO slouží !!!
Re: Problém se servem řízení
Napsal: 29 led 2013, 16:38
od 69pavel
co vim od zdroje Hyu tak nasich posilovacu byly 3 generace, kazila se prvni,pak udelali druhou modifikaci ktera uz se tolik nekazila ale prave na nich odchazely ty operne podlozky a potom udelai 3 generaci ktera by mela byt bez poruch, i kdyz i na nich se obcas vyskytnou zavady a meni se,takze si nevyberes, ale procentualne se nejvic kazila 1 generace.