Stránka 22 z 47

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 08 říj 2013, 13:30
od mmv
že by levné auto s nadprůměrným vnitřním prostorem (co se velikosti exterieru týče)
edit:
jelikož jsem po úrazu a momentálně :hyu: již stojí týden v garáži a my jsme museli dojet do nemocnice pro léky, tak žena po usednutí za volant a otočením klíčku hlásí, že se nic nerozsvítilo !!! proboha proč to auto není schopno eliminovat tak zásadní chybu řidiče jako jsou špatně dovřené dveře ??? kdy jedna blbá sufitka je schopna z auta udělat nepojízdnej šrot ??? hlavně že se vypne radio a zhasnou hlavní světlomety,, o zásuvkách na 12V ani nemluvím, ty bez klíčku preventivně nefungují vůbec :-( :-( kdyby byl nějakej zásadnější problém v rodině, tak na toto auto se nedá spolehnout na 100%... pro :hyu: optimisty uvádím, že u berlinga se zhasne nejen to radio, ale i vnitřní osvětlení :-( tady jednotka BSI u PSA funguje tak jak by člověk očekával, tendle nedodělek ne :-(

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 08 říj 2013, 14:16
od JoDo
Hmm, to je blbý. Ale věřím, že by stačilo při odchodu od auta ťuknout na klíčenku. Při blbě zavřených dveřích by to mělo dvakrát cvaknout a zůstat otevřený. Alespoň s kufrem to tak funguje. S pátejma dveřma se fakt musí třísknout aby se to zavřelo.https://www.hyundaiclub.net/posting.php ... 86&t=20160#

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 08 říj 2013, 15:26
od mmv
tam bych se zas bál, že, jak se zdá jak je auto ošizený, že to za čas nerozdejchaj elektrický zámky :-( škodovka by zamkla celý auto a ty jedny dveře by nechala odemčený, u citroenu byla stejná funkce zámků jako u :hyu: , tzn, jak píšeš, při otevřených se celé auto zase odemkne (nezamkne) už jsem objednal led sufitky a do kufru na světlo rozhodně přimontuju nějakej mikro vypínač http://www.ges.cz/cz/t-220-GES06503942.html

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 08 říj 2013, 16:56
od HonzaD
Zdravím, dovolím si poznámku na trochu jiné téma. Nedávno jsem řešil, jak převézt věc, která by čouhala z auta, tedy s otevřenými zadními dveřmi. Narazil jsem na, pro mne, zásadní problém - jak dveře přikurtovat. Nenašel jsem žádný rozumný bod-úchyt. Vyřešil jsem to "znásilněním/ohnutím" té věci, tedy 3m koberce. Být to ale něco pevného, tak opravdu netuším, jak zadní dveře zajistit pro jizdu s vyčnívajícím nákladem.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 08 říj 2013, 18:50
od JoDo
to HonzaD: u Felicie jsem to řešil tak, že jsem do zámku pátých dveří zatlačil kovovou tyčinku ( stačil šroubovák). Po zaklapnutí zámku jsem otvorem protáhl špagát a ten uvázal na to kovové oko co je na prahu a zapadá do zámku. Tím jsem zároveň vypnul vnitřní osvětlení kufru. U IX20ky jsem to zatím nezkoušel. Jo a nevím jak by se chovalo čidlo zavření dveří a vlastně celé auto, při jízdě s otevřeným kufrem.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 09 říj 2013, 07:45
od Amalfi
Na 5. dverich doporucuju otacenim postelovat gumove dorazy. Trosku je dotahnout at se dvere lepe zaviraji, zase ne moc at nemaji vuli. Tedy alespon predpokladam, ze dotahovat jdou jako u ostatnich aut - ja si je taky upravil na Outlanderu. Na i20 nebylo treba.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 říj 2013, 12:35
od JoDo
Amalfi píše:Na 5. dverich doporucuju otacenim postelovat gumove dorazy. Trosku je dotahnout at se dvere lepe zaviraji, zase ne moc at nemaji vuli. Tedy alespon predpokladam, ze dotahovat jdou jako u ostatnich aut - ja si je taky upravil na Outlanderu. Na i20 nebylo treba.
Díky za radu. Vím, že to tak funguje, ale nějak mě to nenapadlo. "Blběmu napověz!" Dnes jsem to skusil poštelovat a snad to bude dobrý. :mrgreen: Jsou to ty dorazy ve výšce zadních světel.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 říj 2013, 19:30
od mmv
dnes jsem se zaměřil na to vnitřní osvětlení, tak celý problém tkví v šetření :hyu: na nás zákaznících, ono se totiž po čase zhasne vnitřní kabinové osvětlení, i osvětlení kastlíku se zhasne, ale natáhnout jeden drát navíc do kufru by už asi auto nadmíru prodražilo

Seskrabani namrazi ze svetel

Napsal: 14 říj 2013, 15:02
od JirN
Zajimalo by me, jak resite seskrabani namrazy ze svetel (prednich i zadnich)? Ty vytvarovane plasty se hodne spatne skrabkou cisti, jedno svetlo trva skoro tolik, jak predni okno... Navic (alespon zadni plasty) obcas praskaji dokonce i pri samovolnem roztopeni ledoveho kruniru a jeho opadani v prubehu jizdy, ne to u skrabani...

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 14 říj 2013, 15:07
od mmv
neškrábu to, přední roztají velmi rychle po rozsvícení a zadní svítí i přes jinovatku jak mají

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 14 říj 2013, 19:37
od bask
Tak tak, ani já ne, pouze sníh ometu smetáčkem (to asi každej :) ,leč jinak neřešim.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 15 říj 2013, 07:18
od frawd
Vôbec by som tie plasty neškrábal. Plast je mäkký a budeš to mať dodriapané. Tak ako povedal mmv, problém sa vyrieši sám.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 15 říj 2013, 21:39
od NewCustomer
JirN píše:Zajimalo by me, jak resite seskrabani namrazy ze svetel (prednich i zadnich)? Ty vytvarovane plasty se hodne spatne skrabkou cisti, jedno svetlo trva skoro tolik, jak predni okno... Navic (alespon zadni plasty) obcas praskaji dokonce i pri samovolnem roztopeni ledoveho kruniru a jeho opadani v prubehu jizdy, ne to u skrabani...
To je teda zajímavé. Kde asi udělali kluci z :hyu: chybu? Tohle jsem na žádném autě neměl potřebu řešit. ](*,)

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 16 říj 2013, 07:30
od JoDo
Nejezdíš v zimě a nebo dáváš auto důsledně do garáže.

Re: Seskrabani namrazi ze svetel

Napsal: 16 říj 2013, 07:33
od JoDo
JirN píše:Zajimalo by me, jak resite seskrabani namrazy ze svetel (prednich i zadnich)? Ty vytvarovane plasty se hodne spatne skrabkou cisti, jedno svetlo trva skoro tolik, jak predni okno... Navic (alespon zadni plasty) obcas praskaji dokonce i pri samovolnem roztopeni ledoveho kruniru a jeho opadani v prubehu jizdy, ne to u skrabani...
Hele, když jsou to plasty, tak by tomu neměla vadit teplá voda :idea: . Mohla by to vyřešit flaška teplý vody :mrgreen: . Soused takhle zavlažuje Renaulta a zatím žádný problém.