Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Reklama
zástěrky na Accenta 20
Nemá někdo tušení, kde se dají sehnat zástěrky na Accenta 2006..
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
super test + video !
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
ale většinou samá chvála. jinak včera sem viděl ve Zlíně new Accentika v titanové metalíze a v Eleganci myslím že 1.4 a fakt super... tuhle barvu sem u huidae nikdy neviděl fakt nadherná...
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
jo a hlavně v tom adkazu na autoweb je v té recenzi na Accent super video z testu !!!!! doporučuji !
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
z.mirek: stejný motor 1.5 Crdi? napiš víc! nějaké poznatky např ke "gumovému řazení" ktere je např.hodně vyčítano také C3 a mě to vůbec nepříjde.. nechceš ukazat nějakou foktu?
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Test v celku pravdivý, auto ma krátky rázvor, je pomerne vysoké a má malé kolesá. V predu ma pomerne ťažký motor, čiže pri makko naladenom podvozku sa správa mierne nedotáčavo....ako každý "predohrab". Stálo by za to otestovat Acce na aspon 15" kolesách, s nižšími a širšími pneumatikami a dojem s makkeho podvozku by bol určite oniečo lepší. Aj ked po predoslých skusenostiach s korejcami som cakal viac hupavejsi a makksi podvozok, po 10 000km s nový Acce mozem povedať ze prekonal moje ocakávanie ako podvozok, tak aj brzdy.
Riadenie: je pravda,ze je necitlivé. Mna osobne to raz zaskocilo ale teraz uz viem co si k nemu mozem dovolit. Motor zvádza k ostrejsej jazde ale na mokre si treba dávať pozor (ako pri kazdom aute).
Prevodovka: nema rada rýchle kvaltovanie,pár krát to islo aj cez zuby co sa mi na octavii nestalo. Rýchlosti zapadajú do seba tak "makko" ...chýba pocit presnosti ako u octacie, fabie tam bola prevodovka super.
Zoberme si Accent ... za dobre peniaze dostaneme moderné auto s nadpriemerným výkonom. Ale auto ako celok je naladený "pomalsie" ako v skutocnosti je. Odzrkadluje to cena! Nech to vezmú do úvahy aj poniektorí redaktori ... ze ak chcú silný diesel a dobrý podvozok tak nech sadnú do Fabie RS ..ale ta je uz cenou inde.
Riadenie: je pravda,ze je necitlivé. Mna osobne to raz zaskocilo ale teraz uz viem co si k nemu mozem dovolit. Motor zvádza k ostrejsej jazde ale na mokre si treba dávať pozor (ako pri kazdom aute).
Prevodovka: nema rada rýchle kvaltovanie,pár krát to islo aj cez zuby co sa mi na octavii nestalo. Rýchlosti zapadajú do seba tak "makko" ...chýba pocit presnosti ako u octacie, fabie tam bola prevodovka super.
Zoberme si Accent ... za dobre peniaze dostaneme moderné auto s nadpriemerným výkonom. Ale auto ako celok je naladený "pomalsie" ako v skutocnosti je. Odzrkadluje to cena! Nech to vezmú do úvahy aj poniektorí redaktori ... ze ak chcú silný diesel a dobrý podvozok tak nech sadnú do Fabie RS ..ale ta je uz cenou inde.
mx5/swiftsport/santafe/accent
Zdravim vsetkych accentakov. ani neviem, kde po takej dlhej dobe zacat..azda tym, ze byt majitelom accentu 1,5CRDi je skvele. vsetkym tym, co si chcu v SR kupit accenta prajem pevne nervy. dealery hyundai este stale nepochopili kapitalisticku teoriu podnikania ako si ziskat zakaznika a to podstatne-ako ho aj udrzat. z pravdepodobnostou hraniciacou s istotou viem uz teraz povedat, ze v Bratislavskom hyundai si auto nikdy nekupim. aj ked pristup k zakaznikovi je zrejme vsade na ***
Co sa tyka nekomunikativnosti podvozku k vozovke a jazdne vlasnosti- sportovy podvozok to zdaleka nieje, plyn zvadza k zosliapnutiu, ale myslim si, ze priemerny sofer nebude mat problemy..este sa mi ho do smyku nepodarilo dostat. Pirellky su na nom vyborne. mam dostatocne skusenosti s francuzmi a povedal by som, ze je to porovnatelne, az na vecsie naklananie v zakrutach. aj ked na hlbsie analyzy sa este nepustam, ale tak ani redaktor moc casu nemal na ten test. ja sa uz polepsim.. samozrejme, ze ked clovek sadne do fordu cougar, tak to je o niecom inom tam si uz clovek vsima aj hrbolceky na ceste. Accentu neuveritelne vyhovuje rovinka-najlepsie vyjazd na dialnicu. clovek sa ani nenazda a uz v rozjazdovom pruhu moze lahko prekrocit povolenu rychlost. skratka vykon znamena bezpecnost. pohodlne obehnutie je zaklad a skvele brzdy taktiez. tie ma accent perfektne, pozvolne. hlavne niesu ostre uz od zaciatku. povedal by som, ze tento diesel neskape ani uplnemu Z(ajacovi). turbo sice vystreli az pri vyssych otackach, ale naozaj vysterli a to takmer bez plynu.
Ale aby som len nechvalil - spiatocka je naozaj niekedy o nervy. este to musim lepsie odskusat, ale zda sa mi, ze ked sa auto minimalne hybe, tak tam ide lahsie. Mam zaroven otazku na vsetkych majitelov Acce-ci aj im cvrlikal vyfuk na volnobeh-akoby sa tam ulomil nejaky zvar vo vyfuku a na volnobeh to cvrlikalo. No co uz, v servise to budu musiet odstranit.
David - zhodou okolnosti ma svagor C3ku 1,4Hdi a mozno accent ma trosku gumovejsie radenie..len som stale nepochopil co je to to gumove radenie...potom si dovolim tvrdit, ze P607 ma gumove radenie. skratka vodic sa sustredi na spojenie motora s prevodovkou a nasledne na cistu drahu preradenia a na Accente mi to uplne vyhovuje. mozno by som mal vyhrady k sprevodovaniu, ale to uz by som bol niekde inde..a to si zas netrufam konkurovat takym odbornikom aky robia tie testy. a co sa tyka agility oproti C3 1.4HDi - C3ka je lahucka, mala a teda relativne ziva, ale akonahle prekroci 80kmh, tak moze accentu len "v dobrom" zamavat na napis CRDi
snad som neopomenul prilis vela veci, ale tak uz budem castejsie pisat nejake postrehy...ku spotrebe sa zatial este nevyjadrujem predsalen je to zatial takmer cisto iba mesto. Zatial mozem ale s kludom napisat, ze za tie peniaze by som siroko daleko nic lepsie nekupil, takze tak to aj treba brat. predsalen je auto stratovy statok a ucel splni ako aj drahsie..hlavne vela drahsich sa tiez casto popozera, co ich to tak ofuklo. prijemny vikend prajem
Co sa tyka nekomunikativnosti podvozku k vozovke a jazdne vlasnosti- sportovy podvozok to zdaleka nieje, plyn zvadza k zosliapnutiu, ale myslim si, ze priemerny sofer nebude mat problemy..este sa mi ho do smyku nepodarilo dostat. Pirellky su na nom vyborne. mam dostatocne skusenosti s francuzmi a povedal by som, ze je to porovnatelne, az na vecsie naklananie v zakrutach. aj ked na hlbsie analyzy sa este nepustam, ale tak ani redaktor moc casu nemal na ten test. ja sa uz polepsim.. samozrejme, ze ked clovek sadne do fordu cougar, tak to je o niecom inom tam si uz clovek vsima aj hrbolceky na ceste. Accentu neuveritelne vyhovuje rovinka-najlepsie vyjazd na dialnicu. clovek sa ani nenazda a uz v rozjazdovom pruhu moze lahko prekrocit povolenu rychlost. skratka vykon znamena bezpecnost. pohodlne obehnutie je zaklad a skvele brzdy taktiez. tie ma accent perfektne, pozvolne. hlavne niesu ostre uz od zaciatku. povedal by som, ze tento diesel neskape ani uplnemu Z(ajacovi). turbo sice vystreli az pri vyssych otackach, ale naozaj vysterli a to takmer bez plynu.
Ale aby som len nechvalil - spiatocka je naozaj niekedy o nervy. este to musim lepsie odskusat, ale zda sa mi, ze ked sa auto minimalne hybe, tak tam ide lahsie. Mam zaroven otazku na vsetkych majitelov Acce-ci aj im cvrlikal vyfuk na volnobeh-akoby sa tam ulomil nejaky zvar vo vyfuku a na volnobeh to cvrlikalo. No co uz, v servise to budu musiet odstranit.
David - zhodou okolnosti ma svagor C3ku 1,4Hdi a mozno accent ma trosku gumovejsie radenie..len som stale nepochopil co je to to gumove radenie...potom si dovolim tvrdit, ze P607 ma gumove radenie. skratka vodic sa sustredi na spojenie motora s prevodovkou a nasledne na cistu drahu preradenia a na Accente mi to uplne vyhovuje. mozno by som mal vyhrady k sprevodovaniu, ale to uz by som bol niekde inde..a to si zas netrufam konkurovat takym odbornikom aky robia tie testy. a co sa tyka agility oproti C3 1.4HDi - C3ka je lahucka, mala a teda relativne ziva, ale akonahle prekroci 80kmh, tak moze accentu len "v dobrom" zamavat na napis CRDi
snad som neopomenul prilis vela veci, ale tak uz budem castejsie pisat nejake postrehy...ku spotrebe sa zatial este nevyjadrujem predsalen je to zatial takmer cisto iba mesto. Zatial mozem ale s kludom napisat, ze za tie peniaze by som siroko daleko nic lepsie nekupil, takze tak to aj treba brat. predsalen je auto stratovy statok a ucel splni ako aj drahsie..hlavne vela drahsich sa tiez casto popozera, co ich to tak ofuklo. prijemny vikend prajem
new Accent 1.5 CRDi noble white
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Děkuju moc za tenhle komentař a určitě včem váhajícím kupcum dost pomůže!!! ta cena je vážně super a myslím že kvalita bude v pohode.. Jinak ikdyž mam po leasingu tak počkam na novou Elantru (podle fotek to bude nadhera ale cena bude jinde.....) Hyundai jede !!!
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Biela preto, ze ina nebola. osobne som si nevedel accent v bielej anilen predstavit, ale je v nej dost vyrazny a uz som sa stihol zalubit..aj ked hmlovky som si nakoniec musel odpustit. skratka a jasne - ina alternativa kupit accent diesel v tomto roku nebola. Chvalim predajcu z Michaloviec, ktory mi vyfukol z Puchova strieborny..tomu sa hovori zaujem o zakaznika, to beriem. len preco to pre mna tiez nespravili tito predajcovia sa uz radsej ani nevyjadrujem. nastastie sa postastil moj biely!
btw.to kridelko zatial nefiguruje na mojom zadku, ale planuje sa tam pridat..len je otazne kedy zatial to nejak nevychadza zo vsetkych stranok. ale vyzera to fakt HOT a uz aj je v cenniku. Samozrejme v
Cechach to mate hosi levnejsi! aj mlhovky su levnejsi, takze sa poobzeram potom niekde v CZ cennikoch.
http://www.poliset.net/cal_det.asp?calid=34#
btw.to kridelko zatial nefiguruje na mojom zadku, ale planuje sa tam pridat..len je otazne kedy zatial to nejak nevychadza zo vsetkych stranok. ale vyzera to fakt HOT a uz aj je v cenniku. Samozrejme v
Cechach to mate hosi levnejsi! aj mlhovky su levnejsi, takze sa poobzeram potom niekde v CZ cennikoch.
http://www.poliset.net/cal_det.asp?calid=34#
new Accent 1.5 CRDi noble white