Zdravim vsetkych accentakov. ani neviem, kde po takej dlhej dobe zacat..azda tym, ze byt majitelom accentu 1,5CRDi je skvele.
vsetkym tym, co si chcu v SR kupit accenta prajem pevne nervy. dealery hyundai este stale nepochopili kapitalisticku teoriu podnikania ako si ziskat zakaznika a to podstatne-ako ho aj udrzat. z pravdepodobnostou hraniciacou s istotou viem uz teraz povedat, ze v Bratislavskom hyundai si auto nikdy nekupim. aj ked pristup k zakaznikovi je zrejme vsade na ***
Co sa tyka nekomunikativnosti podvozku k vozovke a jazdne vlasnosti- sportovy podvozok to zdaleka nieje, plyn zvadza k zosliapnutiu, ale myslim si, ze priemerny sofer nebude mat problemy..este sa mi ho do smyku nepodarilo dostat.
Pirellky su na nom vyborne. mam dostatocne skusenosti s francuzmi a povedal by som, ze je to porovnatelne, az na vecsie naklananie v zakrutach. aj ked na hlbsie analyzy sa este nepustam, ale tak ani redaktor moc casu nemal na ten test. ja sa uz polepsim.. samozrejme, ze ked clovek sadne do fordu cougar, tak to je o niecom inom
tam si uz clovek vsima aj hrbolceky na ceste. Accentu neuveritelne vyhovuje rovinka-najlepsie vyjazd na dialnicu. clovek sa ani nenazda a uz v rozjazdovom pruhu moze lahko prekrocit povolenu rychlost. skratka vykon znamena bezpecnost. pohodlne obehnutie je zaklad a skvele brzdy taktiez. tie ma accent perfektne, pozvolne. hlavne niesu ostre uz od zaciatku. povedal by som, ze tento diesel neskape ani uplnemu Z(ajacovi). turbo sice vystreli az pri vyssych otackach, ale naozaj vysterli a to takmer bez plynu.
Ale aby som len nechvalil - spiatocka je naozaj niekedy o nervy. este to musim lepsie odskusat, ale zda sa mi, ze ked sa auto minimalne hybe, tak tam ide lahsie. Mam zaroven otazku na vsetkych majitelov Acce-ci aj im cvrlikal vyfuk na volnobeh-akoby sa tam ulomil nejaky zvar vo vyfuku a na volnobeh to cvrlikalo. No co uz, v servise to budu musiet odstranit.
David - zhodou okolnosti ma svagor C3ku 1,4Hdi a mozno accent ma trosku gumovejsie radenie..len som stale nepochopil co je to to gumove radenie...potom si dovolim tvrdit, ze P607 ma gumove radenie. skratka vodic sa sustredi na spojenie motora s prevodovkou a nasledne na cistu drahu preradenia a na Accente mi to uplne vyhovuje. mozno by som mal vyhrady k sprevodovaniu, ale to uz by som bol niekde inde..a to si zas netrufam konkurovat takym odbornikom aky robia tie testy. a co sa tyka agility oproti C3 1.4HDi - C3ka je lahucka, mala a teda relativne ziva, ale akonahle prekroci 80kmh, tak moze accentu len "v dobrom" zamavat na napis CRDi
snad som neopomenul prilis vela veci, ale tak uz budem castejsie pisat nejake postrehy...ku spotrebe sa zatial este nevyjadrujem
predsalen je to zatial takmer cisto iba mesto. Zatial mozem ale s kludom napisat, ze za tie peniaze by som siroko daleko nic lepsie nekupil, takze tak to aj treba brat. predsalen je auto stratovy statok a ucel splni ako aj drahsie..hlavne vela drahsich sa tiez casto popozera, co ich to tak ofuklo. prijemny vikend prajem