JirkaN píše:Měl jsem se GDI jako náhradní auto, najel jsem jen něco přes 100 km a oproti mému MPI se mi zdál motor o něco hlučnější a jízdní projev dá se říct totožný. Vlastně kdybych nevěděl co mám pod kapotou, tak bych nepoznal, že tam je jiná motorizace. Pravda je, že s každým autem jezdím jako by bylo moje, takže tomu nedávám na pr..l, abych věděl co to umí nebo neumí. Jen pocit při stejném stylu jízdy je, že GDI a MPI jedou stejně. Ale budu rád za postřehy s GDI, alespoň to budu moct porovnávat s mým MPI.
Po usednutí do GDi (šlo o náhradní vozidlo) a prvních pár kilometrech jsem měl pocit, že mám pod kapotou korejskou verzi slavného tříhrnku 1,2 HTP. Jelikož nevím, kdo s tím jezdil, budiž, za těch 1400 km, co jsem s ním najel, se motor hezky probral a plynule dávkoval výkon od 2000 otáček až do omezovače. Motor tichý, téměř bez vibrací, dá se s ním jezdit úsporně, v otáčkách hezky táhne. Dopřál jsem mu Drive95. S plynovým pedálem se dá krásně pracovat a dávkovat výkon dle potřeby.
Měl jsem možnost projet i 1,6 CVVT. Jede hezky, odspodu táhne líp než GDi. Šestka je spíš udržovací rychlost na dálnici, chybí ji pružnost, v tomhle je GDi lepší. Také udržování rychlosti na tempomat se mi tady nezdálo, v kopcích mezi Rozvadovem a Plzní rychlost viditelně kolísala. U GDi se mi tohle nestalo (trasa Olomouc - Ostrava - Frýdek - Czeszyn - Olomouc). Je to možná "chyba" daného kusu
paušalizovat nemohu a ani nechci. Zdá se mi také trošku hlučnější než GDi.
Kdybych si mohol vybrat, jdu do GDi, jeho charakter a projev plus těch pár koní navíc mi vyhovuje dokonale.