Stránka 22 z 29
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 03 dub 2016, 14:13
od idam.i
koblihakoliba píše:skúšajú to predať najviac ako sa dá, keď príde úplne nová i30, tak sa stavím, že cena pôjde dolu aby vyprázdnili sklady... tak isto to bolo aj s audi q7, kedže pracujem vo výrobnej hale na q7 tak viem, že keď ohlásili novú q7 tak stará v cenníkoch klesla zhruba na 45,000 eur v základe
Ty pracuješ v VW a do práce chodíš na
?
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 03 dub 2016, 16:33
od koblihakoliba
idam.i: čo je na tom? mne sa celkovo vw grup nepáči, já mám rád japonské značky, respektíve kórea
akoby som povedal "viac muziky za rovnaké peniaze" a celkovo som bol spokojný s predošlým autom, tak som chcel ísť do niečoho takého zase..
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 03 dub 2016, 19:04
od idam.i
Tak to by som tam mohol pracovať aj ja ?
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 03 dub 2016, 21:14
od Axel.Foley
JirkaN píše:Měl jsem se GDI jako náhradní auto, najel jsem jen něco přes 100 km a oproti mému MPI se mi zdál motor o něco hlučnější a jízdní projev dá se říct totožný. Vlastně kdybych nevěděl co mám pod kapotou, tak bych nepoznal, že tam je jiná motorizace. Pravda je, že s každým autem jezdím jako by bylo moje, takže tomu nedávám na pr..l, abych věděl co to umí nebo neumí. Jen pocit při stejném stylu jízdy je, že GDI a MPI jedou stejně. Ale budu rád za postřehy s GDI, alespoň to budu moct porovnávat s mým MPI.
Po usednutí do GDi (šlo o náhradní vozidlo) a prvních pár kilometrech jsem měl pocit, že mám pod kapotou korejskou verzi slavného tříhrnku 1,2 HTP. Jelikož nevím, kdo s tím jezdil, budiž, za těch 1400 km, co jsem s ním najel, se motor hezky probral a plynule dávkoval výkon od 2000 otáček až do omezovače. Motor tichý, téměř bez vibrací, dá se s ním jezdit úsporně, v otáčkách hezky táhne. Dopřál jsem mu Drive95. S plynovým pedálem se dá krásně pracovat a dávkovat výkon dle potřeby.
Měl jsem možnost projet i 1,6 CVVT. Jede hezky, odspodu táhne líp než GDi. Šestka je spíš udržovací rychlost na dálnici, chybí ji pružnost, v tomhle je GDi lepší. Také udržování rychlosti na tempomat se mi tady nezdálo, v kopcích mezi Rozvadovem a Plzní rychlost viditelně kolísala. U GDi se mi tohle nestalo (trasa Olomouc - Ostrava - Frýdek - Czeszyn - Olomouc). Je to možná "chyba" daného kusu
paušalizovat nemohu a ani nechci. Zdá se mi také trošku hlučnější než GDi.
Kdybych si mohol vybrat, jdu do GDi, jeho charakter a projev plus těch pár koní navíc mi vyhovuje dokonale.
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 03 dub 2016, 21:35
od vorlajz
GDI je prostě lepší... o tom žádná... ale i 88 kW verze CVVT je pro ježdění postačující...
uvidím, co mi zítra v servisu nadělí...
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 04 dub 2016, 08:31
od JirkaN
Axel.Foley píše:JirkaN píše:Měl jsem se GDI jako náhradní auto, najel jsem jen něco přes 100 km a oproti mému MPI se mi zdál motor o něco hlučnější a jízdní projev dá se říct totožný. Vlastně kdybych nevěděl co mám pod kapotou, tak bych nepoznal, že tam je jiná motorizace. Pravda je, že s každým autem jezdím jako by bylo moje, takže tomu nedávám na pr..l, abych věděl co to umí nebo neumí. Jen pocit při stejném stylu jízdy je, že GDI a MPI jedou stejně. Ale budu rád za postřehy s GDI, alespoň to budu moct porovnávat s mým MPI.
Po usednutí do GDi (šlo o náhradní vozidlo) a prvních pár kilometrech jsem měl pocit, že mám pod kapotou korejskou verzi slavného tříhrnku 1,2 HTP. Jelikož nevím, kdo s tím jezdil, budiž, za těch 1400 km, co jsem s ním najel, se motor hezky probral a plynule dávkoval výkon od 2000 otáček až do omezovače. Motor tichý, téměř bez vibrací, dá se s ním jezdit úsporně, v otáčkách hezky táhne. Dopřál jsem mu Drive95. S plynovým pedálem se dá krásně pracovat a dávkovat výkon dle potřeby.
Měl jsem možnost projet i 1,6 CVVT. Jede hezky, odspodu táhne líp než GDi. Šestka je spíš udržovací rychlost na dálnici, chybí ji pružnost, v tomhle je GDi lepší. Také udržování rychlosti na tempomat se mi tady nezdálo, v kopcích mezi Rozvadovem a Plzní rychlost viditelně kolísala. U GDi se mi tohle nestalo (trasa Olomouc - Ostrava - Frýdek - Czeszyn - Olomouc). Je to možná "chyba" daného kusu
paušalizovat nemohu a ani nechci. Zdá se mi také trošku hlučnější než GDi.
Kdybych si mohol vybrat, jdu do GDi, jeho charakter a projev plus těch pár koní navíc mi vyhovuje dokonale.
Hezky napsaný. Jelikož já jezdím v otáčka bližších spíše k 2000 než k omezovači
a koníci navíc u GDI se projeví až ve vysokých otáčkách, tak MPI nebyla tak špatná volba, alespoň pro mě a můj styl ježdění. Jen mám takový návrh, co se týče "hlasitosti" :hyu:e (má opravdu tichý chod). Říkat např.: Je tichý, ale GDI je tišší ... Protože hluk je na druhé straně stupnice síly zvuku. Když motor běží na volnoběh, tak je slyšet více ventilátor na 1. stupeň než motor. Vlastně jediným indikátorem, že motor běží je otáčkoměr
.
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 04 dub 2016, 12:55
od Axel.Foley
JirkaN: Píšu subjektivní pocity, proto ta zmínka o hlučnosti. Navíc to může být i auty, stupněm zajetí motoru (GDi 6.000 km, CVVT 60.000 km), nebo jak moc mi právě zalehlo v uších
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 04 dub 2016, 17:37
od Martinsp
Když jsem měl půjčené gdi jako náhradní auto, tak jsem nevěřil že je to ten samý motor co mám. Nevím jestli je to teď hůř odhlučněné, nebo blbej kus, ale myslel jsem že je to nafťák. Dost hrubý zvuk až jsem musel zvednout kapotu abych vůbec věřil že je to gdi. Takže možná taky kus od kusu.
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 10 dub 2016, 12:24
od Axel.Foley
Centrála
to s možnostmi volby výbavy pro i30 pěkně pos... (pokadila)
Dokonce u akční výbavy Go Czech! byl před týdnem součástí volby paket Club (pouze pro kombi
) bez ohledu na motorizaci - už je jen pro naftu!
Uvažoval jsem, že koncem roku bych vyměnil hatch za hatch. S GDi ale není z čeho vybrat. Mám takové špatné tušení, že už to lepší ani nebude
Alespoň ušetřím
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 10 dub 2016, 12:40
od JoKo
axel, je dost mozne, ze na konci roka si budes vyberat uz z i30 tretej generacie
podla toho ako su vonku spy photos, by to aj mohlo byt, ze na prelome rokov by predstavili novu generaciu... a kedze aj zacinaju sekat vybavu {stupne vybavy}, tak asi sa ten cas naozaj blizi
nevidim iny dovod osekat vybavy/motory ako to, ze nas caka prichod noveho modelu...
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 10 dub 2016, 13:18
od Axel.Foley
JoKo: Také mě to napadlo. Jen se obávám, že GDi již nebude v nabídce a místo něj nám naservírují okřesaný turbomotůrek z vysavače (viz tříhrnek 1,0 T-GDI u Kie)
A kupovat nový model je také trochu sázka do loterie
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 10 dub 2016, 14:03
od vorlajz
v akčním ceníku jsou auta, kterých je nejvíc a potřebují se vyprodat... jsou na skladě u Mladé Boleslavi a tam čekají na své nové majitele...
viz. ceník -
"Akční nabídka se vztahuje na vybrané skladové vozy objednané do 30. 4. 2016 "
GO CZECH + CLUB = WEEKEND...
takže borci vyrobili auto "jako" WEEKEND a teď, aby ho prodali, udělali z něho GO CZECH + CLUB a střílej ho se slevou... zákazníkovi to je jedno.. důležitá je cena... faktem je, že málo lidí se v tom orientuje...
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 10 dub 2016, 16:04
od Axel.Foley
Zvláštní, že všechny auta jsou v kombíku a v naftě... sa s koňom zrazili
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 10 dub 2016, 16:43
od vorlajz
Já spíš nechápu, proč není v ceníku Style?!
Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy
Napsal: 10 dub 2016, 17:12
od jaujcik
Tiez som na to narazil ze Club sa da dat len s naftovym motorom. Sice to v letaku nevidim ale predajca tvrdil ze je to tam dokonca napisane.
Kazdopadne mi ponukol aktualne kombika 1,6 GDi Trikolor +Komfort +16 Alu +metla za 350 000 KC.