Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 05 pro 2017, 05:27
Standardni predjizdeni na vyjezdu z mesta, v 60ti kopnu s meziplynem za dva a huraaaa to ma moje hlina nejradsivorlajz píše:Já to dávám z dvojky na kilo celkem často
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Standardni predjizdeni na vyjezdu z mesta, v 60ti kopnu s meziplynem za dva a huraaaa to ma moje hlina nejradsivorlajz píše:Já to dávám z dvojky na kilo celkem často
před tím jsi velebil GDI a teď ti není dost dobrý, co???Tudy píše:To, co tu bylo popisováno, tj. na konci obce dát za 3 a pak plnej knedlík do 90 km/h, to dělám velmi často, vpodstatě pořád Při 90 km/h točí tento motor na trojku cca 4 000 ot, a právě od těch cca 2 500 do 4 000 má motor největší sílu, přesněji řečeno pružné zrychlení, užívám si to. S 1.6 GDi se to taky dá, ale není to ono
Tady máš fotky toho krytu i té krytky:asd111 píše:Ano přesně tak,roztrhala tu pěnovou krytku co je pod tím hlavním plastovým deklem na motoru.Spíš by mě zajímalo,jak ta krytka vypadá neponičená a jak hodně vadí,že to tam skoro není.giuseppep píše:Jediný co mi napadá co ti ta kuna rozdrbala, jak už někdo napsal, že to bude kus toho co máš když sundáš ten plastový kryt co máš nahoře. Na fotce koukám, že máš tu pěnovou krytku v celku co chrání - myslím, že to je vstřikovač.asd111 píše:kluci nevíte co tam má být,když sundám ten dekl,jak mi to ta kuna vyžrala,tak je tam pouze torzo.Tady jsou fotky https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 5&start=30
Jinak mi nic nenapadá co by to mohlo být. Koukal jsem jen na motor zeshora. Zespoda jsem se ještě na to nekoukal.
Auto je sukromne, dnes ma 273k km, z toho slabych 40k km som mu dal ja stylom vyjazd z dediny plny plyn na patke od 1200 otacok. Svedsky patvalec ani v tomto rezime neprotestuje, zahrmoce ako lokomotiva a ide. Dvojhmota povodna, turbo povodne, piesty povodne, vsetko skratka povodne okrem rozvodov a tlmicov.vorlajz píše:V12 ty máš to auto vlastní či služební?
Dekuji vsem Uvidim kolik to bude stat a pak bud koupim nebo ne.A nevite nekdo,co pod tim je?Nekdo tu psal,ze vstrik?Deegr píše:Bude to jen zvuková izolace. Asi bych to neřešil.
Deegr: Tak to je vycerpavajici odpoved,super,dikyDeegr píše:Je to vysokotlaký zásobník. Do něj se přivede palivo z nádrže a ten ho pak převede na tlak 200 baru. Z toho zásobníku pak jde vysokotlakým potrubím přímo ke vstřikovačům. Každý vstřikovač má šest laserem vytvarovaným otvorů a díky tomu vysokému tlaku a šesti otvorům ve vstřikovači se palivo ve válcích lépe rozpráší, lépe prohoří.