Stránka 22 z 58

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 05 pro 2017, 05:27
od Mirus30
vorlajz píše:Já to dávám z dvojky na kilo celkem často 8)
Standardni predjizdeni na vyjezdu z mesta, v 60ti kopnu s meziplynem za dva a huraaaa :twisted: to ma moje hlina nejradsi :D/

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 05 pro 2017, 07:06
od Tudy
To, co tu bylo popisováno, tj. na konci obce dát za 3 a pak plnej knedlík do 90 km/h, to dělám velmi často, vpodstatě pořád :) Při 90 km/h točí tento motor na trojku cca 4 000 ot, a právě od těch cca 2 500 do 4 000 má motor největší sílu, přesněji řečeno pružné zrychlení, užívám si to. S 1.6 GDi se to taky dá, ale není to ono 8)

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 05 pro 2017, 09:08
od JoKo
tudy, zober si do ruky stopky a vyskusaj to zrychlenie na dvojke a potom na trojke ;)

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 05 pro 2017, 11:06
od vorlajz
Tudy píše:To, co tu bylo popisováno, tj. na konci obce dát za 3 a pak plnej knedlík do 90 km/h, to dělám velmi často, vpodstatě pořád :) Při 90 km/h točí tento motor na trojku cca 4 000 ot, a právě od těch cca 2 500 do 4 000 má motor největší sílu, přesněji řečeno pružné zrychlení, užívám si to. S 1.6 GDi se to taky dá, ale není to ono 8)
před tím jsi velebil GDI a teď ti není dost dobrý, co??? :D :D :D

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 05 pro 2017, 16:56
od Martinsp
A hlavně na trojku 130. 90 je jen šolíchání motoru.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 05 pro 2017, 17:48
od Tudy
Vorlajz: Njn na lepší se rychle zvyká. Ale s 1.6 GDi stále občas jezdím a musím uznat, že je to příjmená, lineární, nepřidušená atmosféra.
Martinsp: neboj, to také občas dělám při nájezdu na dálnici, abych vymetl pavouky :), je to to samé jako na dvojku 100 km/h.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 05 pro 2017, 21:26
od petzl62
asd111 píše:
giuseppep píše:
asd111 píše:kluci nevíte co tam má být,když sundám ten dekl,jak mi to ta kuna vyžrala,tak je tam pouze torzo.Tady jsou fotky https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 5&start=30
Jediný co mi napadá co ti ta kuna rozdrbala, jak už někdo napsal, že to bude kus toho co máš když sundáš ten plastový kryt co máš nahoře. Na fotce koukám, že máš tu pěnovou krytku v celku co chrání - myslím, že to je vstřikovač.
Jinak mi nic nenapadá co by to mohlo být. Koukal jsem jen na motor zeshora. Zespoda jsem se ještě na to nekoukal.
Ano přesně tak,roztrhala tu pěnovou krytku co je pod tím hlavním plastovým deklem na motoru.Spíš by mě zajímalo,jak ta krytka vypadá neponičená a jak hodně vadí,že to tam skoro není.
Tady máš fotky toho krytu i té krytky:
20171205_135627.jpg
20171205_135627.jpg (69.72 KiB) Zobrazeno 1879 x
20171205_135633.jpg
20171205_135633.jpg (91.77 KiB) Zobrazeno 1879 x
20171205_135640.jpg
20171205_135640.jpg (95.47 KiB) Zobrazeno 1879 x
20171205_135715.jpg
20171205_135715.jpg (83.79 KiB) Zobrazeno 1879 x

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 05 pro 2017, 21:47
od asd111
Super dekuji !!! :-) Jen otazka,nevi nekdo k cemu to tam je? Psal jsem do servisu tady na Kladno a do Prahy a nejak se k tomu nevyjadruji.Vubec nevim,jestli se to da vubec nejak sehnat..

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 pro 2017, 06:28
od Deegr
Bude to jen zvuková izolace. Asi bych to neřešil.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 pro 2017, 09:02
od Tudy
Souhlas s Deegr

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 pro 2017, 12:53
od V12
Jj, je to zvukova izolacia. Nieco take som mal na Focuse II 2.0TDCI. Chlapci, ale ked mi prasklo kolienko na prepadovom potrubi, tato "spongia" tak nasiakla naftou, ze auto smrdelo este 2 mesiace a to aj napriek tomu, ze som jazdil bez krytu, nech sa motor poriadne vyvetra.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 pro 2017, 13:02
od V12
vorlajz píše:V12 ty máš to auto vlastní či služební?
Auto je sukromne, dnes ma 273k km, z toho slabych 40k km som mu dal ja stylom vyjazd z dediny plny plyn na patke od 1200 otacok. Svedsky patvalec ani v tomto rezime neprotestuje, zahrmoce ako lokomotiva a ide. Dvojhmota povodna, turbo povodne, piesty povodne, vsetko skratka povodne okrem rozvodov a tlmicov.
Bezne vyjazdy na dialnicu na patke, z 80 je tam 120 za 8 sekund - to dokaze aj 1.6GDI na dvojke / trojke za revu vytoceneho motora - nech zije atmosfera, ze ? 1.4TGDI je iba o malo pomalsia, ako to obstarozne Mondeo, prave to sa mi na nej paci. Atmosferu do dnesnej hustej premavky uz nikdy, turba su n-nasobne lepsie.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 pro 2017, 14:11
od asd111
Deegr píše:Bude to jen zvuková izolace. Asi bych to neřešil.
Dekuji vsem :-) Uvidim kolik to bude stat a pak bud koupim nebo ne.A nevite nekdo,co pod tim je?Nekdo tu psal,ze vstrik?

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 07 pro 2017, 13:17
od Deegr
Je to vysokotlaký zásobník. Do něj se přivede palivo z nádrže a ten ho pak převede na tlak 200 baru. Z toho zásobníku pak jde vysokotlakým potrubím přímo ke vstřikovačům. Každý vstřikovač má šest laserem vytvarovaným otvorů a díky tomu vysokému tlaku a šesti otvorům ve vstřikovači se palivo ve válcích lépe rozpráší, lépe prohoří.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 07 pro 2017, 14:33
od asd111
Deegr píše:Je to vysokotlaký zásobník. Do něj se přivede palivo z nádrže a ten ho pak převede na tlak 200 baru. Z toho zásobníku pak jde vysokotlakým potrubím přímo ke vstřikovačům. Každý vstřikovač má šest laserem vytvarovaným otvorů a díky tomu vysokému tlaku a šesti otvorům ve vstřikovači se palivo ve válcích lépe rozpráší, lépe prohoří.
Deegr: Tak to je vycerpavajici odpoved,super,diky :-)