![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
.......................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Vilda píše:Já osobně bych viděl zásadní problém v zajíždění vozujestliže, někdo zajíždí svoje auto přesně dle manuálu, to znamená, že motor nevytáčí, spíš naopak ho šetří, pokud možno pár tisíc kilometrů
, pak se setkává s tímto neduhem. Motor nemá výkon a má větší spotřebu
.......................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
teraz cez vikend budem na Vrutkach.. ale ak chces porovnavat, tak jedine pivo nealkoholicke -) alebo stylove na "lateczko" do Tulipu, tam teraz chodia ludia co su INdisius píše:Mexican, ked najblizsie budes doma vo Vrutkach, tak sa ozvy, mozme skocit na "pivo" a porovnat toho mojho nenazranca s tym tvojim vegetarianom
Hehe, porovnat nenazranca s vegosom, to akoze nase autaMexican píše:teraz cez vikend budem na Vrutkach.. ale ak chces porovnavat, tak jedine pivo nealkoholicke -) alebo stylove na "lateczko" do Tulipu, tam teraz chodia ludia co su INdisius píše:Mexican, ked najblizsie budes doma vo Vrutkach, tak sa ozvy, mozme skocit na "pivo" a porovnat toho mojho nenazranca s tym tvojim vegetarianom
Trochu OT, ale připočítáváš cenu aditiva k ceně PHM na spritmonitoru?Mexican píše:- od zaciatku pouzivam STP diesel treatment with antigel
Tak pekne poporiadku. Nemyslim si, ze k tomu aby som dosahoval spotrebu, ktora by sa ako tak blizila k hodnotam vyrobcu by som ten motor musel vytacat tak ako ty pises. Moj motor bol zajizdeny (nemozem si spomenut na spravne slovenske slovickoVilda píše:Já osobně bych viděl zásadní problém v zajíždění vozujestliže, někdo zajíždí svoje auto přesně dle manuálu, to znamená, že motor nevytáčí, spíš naopak ho šetří, pokud možno pár tisíc kilometrů
, pak se setkává s tímto neduhem. Motor nemá výkon a má větší spotřebu ( bohužel, tento fakt je nezvratný ). Už jsem to tady psal několikrát, po ujetí 1 000 km, se má motor začít nekompromisně honit a vytáčet ( tím myslím, k hranici červených čísel na otáčkoměru ) a čím častěji, tím líp !! Léta jsem živil jako mechanik a tohle pravidlo platilo dřív a platí i dneska. Jestli máš najeto několik tisíc kilometrů v tohle režimu, tak už těžko něco změníš
![]()
.......................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |