Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 25 pro 2008, 13:27
ani jsem netvrdil, že měl.
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Ono je ale potřeba srovnávat aktuální motory. Klasická 1,9 TDI 81KW od VW startovala někdy v roce 98. V té době měl Hyundai pouze atmosférickou Lantru s 50KW a to byl ještě licenční motor od frantíků. Například Ibiza Cupra TDI měla už v roce 2005 z obsahu 1,9 seriových 118KW. Elantra z té doby měla 83KW. Dneska už mají korejci motory srovnatelné, ne-li lepší, před několika lety to ještě neplatilo.ZdeněkSvoboda píše:Tak třeba WV 1,9 TDI 81kW 110k má točák 250
Já mám 1,5 CRDi 81kW 110 k a 235
15 Nm neni takový rozdíl oproti obsahu 1,5 a 1,9 ...větší pojistka.
Takže WV už nemá nejlepší motory
Ok v pohodě.Není to v tom příspěvku barevně vymezeno(jako je automaticky u citací),ale jen jsem překopíroval citaci z jiného vlákna,někoho jiného a to tě zmátlo.V pořádku.kamosko2209 píše:BOREK PREPÁČ že som ta takto obvinil ale ked nico take citam tak ma to pekne vytoči a to nevravim ked to niekto robi na ceste. Ja si myslim ze je uplne jedno ci je to disel alebo benzin mam aj benzin aj disel a odveziem sa rovnako a ak chce niekto zavodit po nasich cestach a chce byt NAJ tak to musi zmenit znacku napriklad take obycajne Ferari (v zaklade) a potom bude moct napisat ze predbehol oktavku na dvojke podla mna s tým predbiehanim to je nejaka uchylka ked si chce niekto ukazat ze ako mu to ide nech si to dokazuje niekde v bazene.
no jo to je pecka delana pro nemecky borce ktery jezdej po dalnicich ve meste spotreba i prez 20l (coz dela dost automat) a na dalnici max 9l a to pri nejakych 200km/h.hlobilp píše:Engineer: 2,0 ma v OI 8ventilu.......
Cose tyce V6 a R6 zatim muzu posoudit jen V6 a je to docela prijemny motor.. nicmene myslim ze R6 na to by mel byt s charakterem jeste lip. Jinak BMW pouziva R4, R6, V8, V10, V12.
V12 ma nas majitel a co jsem cetl test 760 Li...tak to musi byt neco co normalni clovek v zivote nezatije...... jo, spotreba kolem 16litru .. a poznamka, startovaci cena pres 3 mega
Dobrý páni,sledujem túto diskusiu od začiatku a je tu značné množstvo balastu nesúvisiaceho s témou , a že to sakra dá zabrať všetko sledovať . Mám accentíka CRDi od novembra 2007, ročne najazdím asi 30 000 km z toho s accentíkom asi 10 000 km. Za 30 rokov čo jazdím som vystriedal množstvo áut od socialistickej éry až po súčasné zázraky techniky ako napr. služobný Nissan Navara. Väčšina boli benzíny ale aj diesle. Napriek tomu že by som už hádam aj mohol porovnávať nebudem porovnávať . Porovnávacích borcov viac či menej erudovaných je tu dosť . Skrátka a dobre - toto autíčko je vysoko návykové, za ten rok čo ho mám absolútna spokojnosť . Keď som sa rozhodoval medzi benzínom a naftou závážili moje kladné skúsenosti s dieslami a odborné referencie v motoristických fórach, toť vsjo, želám všetko dobré v novom roku 2009Mexican:Vidim ze hlasy su teraz 9:9, dna 2.1 vyprsi hlasovanie a podla toho toto tema ostane otvorene alebo ho zavriem. Prosil by som vsak aby sa vyjadrovali najma majitelia Accent 2006 + alebo zaujemcovia o kupu. Vy ostatni na to nazor mate, vdaka, ale nezavazny pokec, urazky a zosmiesnovanie toho-ktoreho majitela si nechame na temy VSEOBECNY POKEC, ktory je obsiahnuty v tomto klube
vlastaFR píše:me se dnesni naftaky libej, je to parada! ale zase ta udrzba no. vzdycky je neco pro a proti. jen si vybrat a spokojit se stim
I já jsem několikrát zmínil v porovnání nafta x benzín tento argument,vždy v prospěch Accenta CVVT 1,6l benzín.Nejen rychlost předjížděcího manévru,ale i třeba rychlost dosažení předpisové rychlosti, při vyjetí na hlavní silnici z vedlejší-čím rychleji dokáže dosáhnout rychlosti přijíždějících aut po hlavní,tím lépe-bezpečněji(nebrzdí je,nepřekáží...).Accent 1,6l benzín je živější,rychlejší,lehčí,s výrazně lepším zrychlením.......a o 20000,-Kč lacinější ve stejné výbavě,co máš.Proč jsi ho nekoupil Chápu,že proti těžké Fabii s 50kW ,se v Accentu CRDi cítíš jako ve formuli,ale Accent 1,6l CVVT by odpovídal tvému požadavku výrazně lépe.Accent 39 píše: Nejde tu o ziadnu "frajerinu", ale hlavne o bezpecnost. Uz mam konecne zasebou tie casy, ked som sa pri predbiehani predklanal a tlacil auto ocami, aby som to stihol.