Stránka 219 z 321
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 19:17
od Mr. HYUNDAI
Benzín do SUV není rozumná volba - to člověka akorát sežere
. Benzín do normálního osobáku, do SUV naftu (i když ta patří akorát do kamen
).
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 19:30
od idam.i
Keď má SUV 1400kg a pohon prednej nápravy tak je to len krabicoidné auto nižšej strednej kategórie.
Sú dni keď skáčem len po meste.Diesel by som utrápil.
Navyše,áno nafta patrí do kachiel.
Momentálne sa mi javí ako najakceptovatelnejší motor 1,33Tce.
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 19:35
od Mr. HYUNDAI
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 19:42
od idam.i
Super,len dva probléme.
Jeden väčší ako druhý.Po prvé prevodovka CVT
a po druhé 30.000euro .
Iný nápad?
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 19:45
od Mr. HYUNDAI
Já tam vidím atmo benzín 2,0 s šestikvaltem manuálem. Horší je to s tou cenou
...
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 19:59
od idam.i
Máš pravdu,len čosi lepšia výbava a už som cez 26.000euro.
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 20:39
od Axel.Foley
idam: Co Suzuki?
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 21:13
od idam.i
Malé v porovnaní sTusíkom o dosť.
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 21:57
od Mr. HYUNDAI
Igore zkus ten diesel
. AdBlue problémy s DPF hodně snížilo, protože se NOx nemusí "sbírat" a následně pálit se spoustou sazí. Vypalování DPF nemusí tedy být tak časté a nedokončených regenerací ubylo.
I proto jsem o něm začal uvažovat i já, i když v týdnu to bude pořád dokola 20 km ráno tam a odpoledne zase 20 km zpátky.
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 22:04
od idam.i
No neviem,neviem.Mám dni,že nakopnem prejdem cca.5km a hodinku predávam.Opäť idem 5km zase hoďku makám a tak dokola,ešte dajme tomu 3x.A to dva až tri krát do týždňa.Ostatné dni už v poho aj 100km.V lete by som veril,no či to dá aj v zime?
Kolega má Kia Sportage a už mu menili dve lambda sondy.
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 22:06
od Mr. HYUNDAI
Pokud do toho půjdeme tak Ti podám v zimě hlášení
.
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 22:07
od idam.i
Kolega ma 1,6crdi 85kw.
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 22:12
od Mr. HYUNDAI
A jak je spokojený?
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 22:24
od kyrmon
idam.i: Jestli budeš chtít, zítra ti napíšu, jak tenhle režim (i o něco horší) zvládá 2,0tdi v konkurenci
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Napsal: 03 kvě 2020, 22:35
od dibarbora
K tej 1,6TGDI a riedeniu oleja benzínom.. nedávno som debatoval s predajcom a mal na to riedenie oleja zaujímavé vysvetlenie. Problémom je chod motora na voľnobeh a zvýšený voľnobeh, takže mesto. Najviac problémových áut, ktoré riešili boli bohato vybavené spotrebičmi (typicky - vyhrievané čelné sklo). V týchto prípadoch to vraj masívne muselo zvyšovať voľnobeh aby dokázalo uživiť palubnú sieť.
Podľa mňa je to skôr konštrukčná a technologická chyba - pri kompletovaní motora - poskladajú nadmerne voľnú piestnu skupinu vzhľadom k valcu.
K tým naftovým motorom... SCR s adblue určite pomohlo rozumnejšej prevádzke DPF a aj EGR - poznať to na reálnej spotrebe. Má to však jednu tienistú stránku, stáva sa z toho motora neskutočne zložité monštrum, takže ideál tak do flotily v rámci záruky a potom ruky preč. Už vidím hromadu nešťastníkov na druhej STK/EK po 6 rokoch... kde to bude mať tak 250+ tkm... a z tej plejády snímačov okolo výfuku bude niektorý skresľovať hodnoty. V lepšom prípade to vyhodí nejakú chybovú hlášku, v horšom len nebude OK readiness kód... to potom len bude šarlatánstva v servisoch.