Stránka 23 z 25

Re: LPG

Napsal: 07 pro 2014, 09:48
od racze
Mám ix20, motor 1,4, r. v. 2012, v 05/2013 předěláno na LPG, cena předělávky 36 000 Kč, čistě na benzínu najeto 17 tis., na LPG najeto 40 tis., před týdnem garanční prohlídka po 3 letech a následující závěr: špatná vůle sacích a výfukových ventilů, předběžná cena za seřízení 11 000 Kč... mohli byste mi, prosím, jako odborníci vysvětlit o co se vlastně jedná a co stane, když si to seřídit nenechám? Celá situace na mě totiž působí tak, že mě chtějí v :hyu: čistě odrbat... navíc teď nevidím žádnou finanční úsporu a pokud po mě za dalšího 1,5 roku budou chtít dalších 11 000 za seřízení... uvažuji o tom, jestli auto neprodám...

Re: LPG

Napsal: 07 pro 2014, 13:15
od mmv
budou se ti tam snažit dát podložky, ale dle mého soudu se nejedná o seřízení, ale o opravu, kontrola je tuším až ve 100000
obávám se, že po dalších xxxxx Km se bude situace opakovat ale že bohužel už nebude co opravovat, tzn bude následovat výměna ventilů a sedel, případně výměna celé hlavy :-( ale už čistě ve tvé režii (oprava někde okolo 30 - 60K)
... dnes si myslím, že by tu opravu měl zatáhnout :hyu: , ideálně výměnou hlavy za "LPG hlavu" je to totiž jejich černý petr když pustili na trh výrobek, který má tuto "konstrukční vadu"

který servis ti navrhl toto "seřízení" (opravu) ???

když si to "seřídit" nenecháš, zničíš to, co by se teď ještě dalo zachránit (podložkama) , podpálíš ventily ... auto se zastaví ... :(

bez opravy je auto neprodejné, protože nový majitel na tu chybu brzo příde

Re: LPG

Napsal: 07 pro 2014, 14:31
od airwaves
Moc pěkný.Přesně jak píše kolega mmv. Prostě se ti zaklepaly ventily provozem na LPG a nebo výrobní vadou na hlavě motoru. Není to žádná tragédie, děje se to třeba na HTP motorech kolem 100.000km na benzín úplně normálně. Vzhledem k tomu, že na auto máš záruku 5 let a za zástavbu LPG jsi dal o 10.000,- víc než je normální cena, aby jsi o záruku nepřišel, MUSÍ se jednat o REKLAMACI a o výměnu za NOVOU hlavu, (bylo by super za hlavu na LPG - šel bych do toho i s doplatkem) lépe za nový motor. Doufám tedy že máš zástavbu schválenou BRC a všechny potřebný razítka.
Jak výměny dosáhneš neumím poradit, je to o lidech v servisu a o tvé schopnosti vyjednávat a i vyhrožovat. Nápověda: myslím pánové ve Světě motorů o tom rádi udělají reportáž!(třeba :D ) Obávám se, že takto dopadne většina těchto motorů. Proto kdo máte auto s LPG jezděte jezděte v záruce než bude pozdě!
:D :D :D

P.S. jestli můžeš, písni co máš za vestavbu LPG a v jakém režimu jsi s autem jezdil jak rychle a pod.

Re: LPG

Napsal: 07 pro 2014, 15:29
od racze
Jedná se o Hyundai Třinec - Prokeš servis... rovnou mi řekli, že se jedná o opotřebení, které vzniklo užíváním LPG a že se na to záruka nevztahuje... je tam BRC s přimazáváním (olejovým, pokud olej dojde, dávkuje to benzín)... a provoz? rok po nainstalování cca 120 km denně po dálnici - 110 až 140 km/hod, poslední půlrok 40 km denně po okreskách - 90 až 110 km/hod.
Máte někdo nějaký zaručený :hyu: servis v Moravskoslezském kraji, kterému by se dalo věřit, že mě nechce natáhnout?

Re: LPG

Napsal: 07 pro 2014, 18:13
od mmv
heh :-) to je jako kdyby ti prodali auto s originálníma gumama 17" a po 20ti Kkm ti řekli, že sis vymlátil kvůli tomu přední nápravu, že si musíš zaplatit novou ](*,) ](*,) ](*,) proto sis koupil LPG jako originální příslušenství ](*,) , kdyby sis tam nechal domontovat nějakej pšonskej MAGIC někde u nějakýho garážovýho specialisty , tak bych čekal přesně toto trucování ze strany :hyu: (servisu)

Re: LPG

Napsal: 07 pro 2014, 21:16
od airwaves
Byl jsem nepřímo účastnen podobné situace s vozem kamaráda s motorem 1,6 CVVT. Motor totálně ztratil tlaky asi po 85.000km. Provoz na LPG po dálnici. V jednom servise mu řekli to samé, oprava podložky jedna já nevím za 600,- a takový to blití o opotřebení a o tom že to tam nepatří a já bych si to tam nedal ani schválené pane....bla bla bla. Okamžitě to tam ukončil a volal po zemi české. V jiném velkém servisu, který dnes již tyto kvalitní vozy neprodává mu vyměnili motor. Ptal se jak je to možné? Odpověď technika byla, prostě jsem napsal motor na výměnu bez tlaků vinou poškozeného katu a schválili to! Je to jen o lidech a asi bohužel dnes po kodexu i o právníkovi.
Jinak ten olej se musí doplňovat stále a ta dálnice ho pohřbila, těch 140. To nevíš že s LPG můžeš jezdit s tou německou kvalitou jen 110? :D To je samozřejmě for.

Re: LPG

Napsal: 07 pro 2014, 23:29
od mmv
no, nenapsal bych "for" ale spíš ... "trochu nadsázka"

jestli tam máš podtlakový přimazávání toho "oleje" , tak když ten dojde, tak se nic nezapne (přívstřik benzínu) motor pak jede "na sucho"

... teď ještě ten co se mu to stát nemůže a jsme usnášeníschopný ...

Re: LPG

Napsal: 08 pro 2014, 12:59
od airwaves
Já vím, že ti to s problémem nepomůže, ale problémy jsou všude. Nová doba! Tady kopie emailu od kamaráda bez jeho svolení :D :

Zdarec chlápáci,

v příloze posílám odkazy vynikající výsledky skoda auto:

1) Nouzový režim během testu - http://www.novinky.cz/auto/testy/351632 ... combi.html

2) TSI - http://www.tipcars.com/magazin-skoda-oc ... -6199.html



Vzhledem k tomu, že mají hezčí anténu, nadčasový (přímo nekonečný design), nové druhy barev a další vychytávky, tak není o čem uvažovat.

- To musí každý člověk ocenit, auto v garáži se ti musí prostě líbit a vše musí perfektně ladit - na běžnou dopravu a ježdění po silnicích škodovka už dávno auta nevyrábí.

LPG-Malá ventilová vůle.

Napsal: 04 led 2015, 12:46
od Ciperka
íx20 třetí prohlídka,ujeto 32000,servisováno.Oznámení technika,,Nutno provést seřízení vůle ventilu,není součástí záruky,cena 6000 asi,neprovedení ztráta záruky." Podle mne by seřízení ventilu mělo být součástí 5-ti leté záruky. Máte s tímto někdo zkušenost? Ciperka.
Doplňuji: Typ motoru ix20 1,4i TRIKOLOR, 16.12.2011. Servis, kde servisuji je AUTOLAROS SPEED s.r.o, Ostrava - Hrabová.

Re: LPG-Malá ventilová vůle.

Napsal: 04 led 2015, 13:45
od mmv
není třeba zakládat další téma... píše se o tom třeba ZDE
a nebo jo a všechny zaklepaný ventily dát sem

prosím info ve kterém servisu k takovýmu rozřešení přišli, případně doplnit o jakou motorizaci se jedná

Re: LPG-Malá ventilová vůle.

Napsal: 05 led 2015, 10:35
od Pajo
Montaž log ti robili v Hyunai alebo dodatočné

Re: LPG-Malá ventilová vůle.

Napsal: 05 led 2015, 11:35
od airwaves
Hyu změnil potichu pravidla a motory s LPG mají kontrolu ventilových vůlí po 40.000km. Takže se nečeká až se to totál zaklepe na 100.000 jako dřív.
Ještě doplním dnešní info od kolegy. Byl informován technikem, že seřízení ventilů je běžné opotřebení mimo záruku!

Re: LPG

Napsal: 27 led 2015, 11:43
od dino605
Chtěl sem se jen zeptat, mám Hyundai Lantru 2.0 gls 102kw ani mechanik my nedokázal odpovědět na otákzku, kdyš budu měnit ventily jestly se při nich dělají rozvody.

Re: LPG

Napsal: 13 úno 2015, 22:30
od Pajo
ix je konečne doma lpg pekne namontovane ale bez primazavania technik povedal že do týchto motorov primaz netreba lebo motor je stavaný na plyn teraz len pekne zabehnut .Technik bol prekvapený ze mi tam dali dojazdovu rezervu donedavna tam vraj davali samolepiacu sadu mate s tym niekto skusenosti.

Re: LPG

Napsal: 14 úno 2015, 11:49
od mmv
a je po bobříkovi :?

ááá první co NÁS "zaklepaný ventily" bude trochu štvát :wink: :wink: :wink:
tak ať slouží jak má, :D/ :D/

1,6 s fabrickou zástavbou ??? auto bylo objednané do výroby ??? :-k :-k :-k zajímavé :-k :-k :-k

tomu že to přímaz nepotřebuje bych skoro nevěřil, ...vůbec bych tvrzením :hyu: nevěřil (preventivně) 8)

jinak já dostal i sadu na lepení, i dojezdovku, obé vozím stále sebou