Stránka 23 z 40

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 01 bře 2012, 21:34
od Melda
Mám ochmataný (odřený) kožený volant. Co mi doporučíte? (nový kupovat nebudu)

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 02 bře 2012, 06:57
od majfi
Kdyz poptas zkuseneho calounika tak ti volant potahne kuzi primo v aute.... znamej si nechaval posivat volant (mercedes A) a behem dne mel hotovo.
Jinak takovy ty ruzny levny potahy stojii za prd .... ruzne se to krouti a sjizdi z volantu.

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 03 bře 2012, 14:50
od FORD
Meldo,hlavně záleží kolik chces do toho volantu investovat a jak to má vypadat.
Cca za 200kc seženeš solidní návlek ale vypadá to zvláštně a za cca 1500kc jsem před rokem nechal zákazníkovi vyměnit světlou kůži za tmavou na MB ML32O u čalouníka ale tomu jsem musel přivézt jen volant,v autě to odmítl dělat a bál je airbagu...
Výsledná práce byla na 100 pro,včetně záruky a certifikátu na kvalitu a nezávadnost potahovaného materiálu-kůže.

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 03 bře 2012, 15:06
od FORD
To Giorgio.
Profilové číslo 55 je na SUV docela nízké,auto bude mít nižší světlou výšku a bude trochu tvrdší od kol...
Vliv na spotřebu jen minimální,odchylku tachometru bych asi taky neřešil a na STK si toho možná ani nevšimnou a chlupatí při náhodné kontrole stejně neví co na auto patří....
Co se týká plechových disků tak nové kupuji za 1900kc/ks,je to Německý výrobce kvalitních disků včetně certifikátu kvality a záruky,pokud disky neodřeš tak i po jedné zimě nekorodují...Použité disky se pohybují cca 800-1000kč ale nevíš co maj za sebou...

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 03 bře 2012, 21:25
od GiorgioPO
A ako sa volá ten výrobca? :-k

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 03 bře 2012, 21:51
od FORD
Výrobců plech disků v evropě je asi 4,nepočítám do toho pochybné značky a ani disky z číny,ty nedoporučuji-cena je o cca 1/3 nižší ale velice kolísavá kvalita vyvážení včetně povrchové ůpravy...
Ta firma od které odebírám disky já se jmenuje Kronprinz,hlavní výroba je sice v Rakousku ale kolega mi to vozí ze skladu v německu,kde je taky menší výrobní linka ale ta se neuvádí...

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 04 bře 2012, 16:23
od GiorgioPO
To FORD a i.:
To, že je tvrdšie, tak to je asi dôvod, rečo mi pri diaľnici vibroval volant. Teda aj s rukami :-k . Ale to až pri rýchlosti okolo 130. Cestou späť bolo auto trochu viac vyťažené a toto vibrovanie som už tak necítil.

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 05 bře 2012, 18:10
od FORD
To Giorgio.
Jestli ti vibruje volant jen při určité rychlosti tak to vidím na vyvážení kol přední nápravy,v tomhle počasí ti upadne závaží jednoduše...
Nižší profil pneumatiky na tohle nemá vliv,to se projevuje jako by si hodně přefoukal pneu,nebo jezdil bez vinutých pružin...

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 05 bře 2012, 19:49
od GiorgioPO
Pneu boli na disky davane pred kupou, teda cca 2-3 týždne. To sa mi zdá skoro, alebo blbá robota.
Mám ešte otázočku. Neviem si poradiť s výmenou zadného stierača - nikde som nenašiel takúto veľkosť a typ uchytenia a tak zvažujem iba vymeniť gumu. Ako to riešite?

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 05 bře 2012, 19:56
od Saimon
Ahoj, já koupil jen novou gumu a dal na na stávající stěrač. Koupil jsem delší a ustřihl na požadovanou velikost.

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 05 bře 2012, 21:04
od FORD
To Giorgio.
Pokud jde o stěrač tak to je nejjednodušší jak píše Saimon a to za cca 30kč jen trochu si s tím pohrát.
Zadní stěrač stejně stírá jen občas takže s novou gumou máš určitě na rok klid a za pár kaček...

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 05 bře 2012, 21:19
od FORD
To Giorgio.
Pokud jde o ty pneu tak se moc nespoléhej,že před prodejem někdo moc investoval do kvalitního přezutí,případně vyvážení kol-odfláknout to jde jednoduše...
Pokud chces jistotu tak při vibraci volantu při určité rychlosti je nejlepší a nejlevnější začít vyvážením kol-dnešním citlivým napravám stačí opravdu i 15g nevyváženost a dělá to pěknou paseku...Může být i koplý nějaký disk ale to pozná frajer na vyvažovačce...Pokud máš obuté protektory tak i to může být problém,pak zkus prohodit přední za zadní kola a sleduj rozdíl...

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 05 bře 2012, 21:35
od GiorgioPO
To FORD:
Tu zadnu gumu som tak chcel riešiť. No musím počkať na asistenciu :idea: , lebo ten stierač stále padá dole na sklo, tak mi ho musí niekto pridržať - jednoducho nestojí, len by rád sieral :mrgreen: .
Ku gumám, ono to je až pri 130 a tou v najbližšej dobe nemienim ísť. A keď pôjdem, tak už isto na prezutých pneu. Inak, kedy prezúvate?

Na auto som si zvykol celkom v pohode, dokonca aj pravá noha si zvykla na stedový pult, kde ju mám tak troxen zaklienenú. Akurát ta spotreba, no do zimy bude plyn. Chcem počkať ešte tých 5 mesiacov, keby dáka chyba - a potom, ak už bude všetko fajn, tak sa pustím do toho. A vtedy si už nebudem pozerať na klímu :lol: , lebo za pár centov to nestojí za reč. Kým zasa niekto nevymyslí dáky zlepšovák na dane a nezvýši zasa daň na LPG. Aj poťahy som sa rozhodol riešiť až potom. Akurát, keď pôjdem dakde na blšák, tak kúpim tričká dopredu. Vzdadu sme dali deťom froté z postele na celé sedadlo. Akurát si žena tak trochu minule povzdychla za Berlingom (je v bazari na predaj, keby dakto chcel), ze malo vacsi kufor. Ta som sa na nu pozrel a pochopila: :-$

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 06 bře 2012, 19:16
od Melda
Mně stačilo nabrat bláto do vnitřní strany kol a bylo po vyvážení.

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 06 bře 2012, 21:15
od FORD
Přezutí na letní je podle počasí a kde jezdíš...
Tucson nemá velký kufr hlavně proto,že máme rezervu uvnitř,jen si ji vytáhni ven a uvidíš ten prostor a pokud i to je málo tak potom je tady Santa..