Stránka 23 z 53
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 01 led 2009, 20:52
od Rexcor
Borku nesnaz se jim nic vysvetlit. Oni stejnak neposlouchají.
1,4 není motor do auta. Jako minimum bych bral tu naftu 1,5
Ono srovnání 1,2benzín z fábie a 1,4nafta taky vyjde lépe pro naftu:-D
O kvalitách 1,6 svědčí i příspěvky Zahyxe, který ho má v těžším a větším autě a je maximálně spokojen. Má Elu
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 01 led 2009, 21:05
od Hardcam
A do ceho to je motor? Prestante mlit hovadiny. Mame s pritulkou 1.1 Getze, kterej denne musi dat 140km, jel jsem s tim i 160km/h (vic si netroufnu, nema otackomer) a zere to 5,3...co bych chtel vic? Ona ta 2.4 v Sante neni taky zrovna vyhra, nemluve o 2.0, to tenkrat byli korejci asi opili.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 01 led 2009, 21:23
od Vilda
Rexcor píše:Borku nesnaz se jim nic vysvetlit. Oni stejnak neposlouchají.
1,4 není motor do auta. Jako minimum bych bral tu naftu 1,5
Ono srovnání 1,2benzín z fábie a 1,4nafta taky vyjde lépe pro naftu:-D
O kvalitách 1,6 svědčí i příspěvky Zahyxe, který ho má v těžším a větším autě a je maximálně spokojen. Má Elu
Prosim tě a ty jsi někdy s 1.4 Accentem jel ?? Jestli sis nevšiml, tak tenhle motor má 97 koní !! Jezdil jsem v něm dost dlouho a vím, že disponuje velice slušným výkonem. A to jsem v něm vezl 4 dospělé chlapy a určitě jsem neměl pocit, že by se s touhle váhou 1.4 trápila !! Nezlobte se, ale někdy z Vás padaji moudra, že se jeden až diví
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 01 led 2009, 21:32
od suicycomania
Vilda píše:Rexcor píše:Borku nesnaz se jim nic vysvetlit. Oni stejnak neposlouchají.
1,4 není motor do auta. Jako minimum bych bral tu naftu 1,5
Ono srovnání 1,2benzín z fábie a 1,4nafta taky vyjde lépe pro naftu:-D
O kvalitách 1,6 svědčí i příspěvky Zahyxe, který ho má v těžším a větším autě a je maximálně spokojen. Má Elu
Prosim tě a ty jsi někdy s 1.4 Accentem jel ?? Jestli sis nevšiml, tak tenhle motor má 97 koní !! Jezdil jsem v něm dost dlouho a vím, že disponuje velice slušným výkonem. A to jsem v něm vezl 4 dospělé chlapy a určitě jsem neměl pocit, že by se s touhle váhou 1.4 trápila !! Nezlobte se, ale někdy z Vás padaji moudra, že se jeden až diví
Taky se mi občas zdá že sou z jiný planety.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 01 led 2009, 22:00
od Accent 39
Borek píše:Accent 39 píše: Nejde tu o ziadnu "frajerinu", ale hlavne o bezpecnost. Uz mam konecne zasebou tie casy, ked som sa pri predbiehani predklanal a tlacil auto ocami, aby som to stihol.
I já jsem několikrát zmínil v porovnání nafta x benzín tento argument,vždy v prospěch Accenta CVVT 1,6l benzín.Nejen rychlost předjížděcího manévru,ale i třeba rychlost dosažení předpisové rychlosti, při vyjetí na hlavní silnici z vedlejší-čím rychleji dokáže dosáhnout rychlosti přijíždějících aut po hlavní,tím lépe-bezpečněji(nebrzdí je,nepřekáží...).Accent 1,6l benzín je živější,rychlejší,lehčí,s výrazně lepším zrychlením.......a o 20000,-Kč lacinější ve stejné výbavě,co máš.Proč jsi ho nekoupil
Chápu,že proti těžké Fabii s 50kW
,se v Accentu CRDi cítíš jako ve formuli,ale Accent 1,6l CVVT by odpovídal tvému požadavku výrazně lépe.
Lebo ked som si ja kupoval Accenta tak 1.6 este nebola na Slovensku.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 01 led 2009, 22:41
od Rexcor
Já jsem neřekl, že to nejede nějak. Jen dle mě je 1,6 lepší volba.
Je to motor do nákupní tašky. Což taky Getz je.
Taky 2,4 je jako druhé auto.
Předpokládám tedy,že jsi jel taky santu v 2,4 a 2,7.
S 1,4 se dá jezdit, ale pokud bych měl jinou možnost, já bych si ho nevybral.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 01 led 2009, 22:49
od Hardcam
Napsal jsi, ze 1.4 neni motor do auta. Co treba rikas na novej Superb 1.4 TSI? Myslis, ze to nepojede? Ja myslim, ze dost slusne, i kdyz je pravda, ze to ma turbo. Ano, jel jsem v obou motorizacich, stejne tak v Tucsonu a Coupe a Trajet 2.7 V6...Tucsonem i Trajetem jsem byl mile prekvapen, u Coupe ten objem zni moc hezky, ale jet by to melo jinak. mel jsem za to, ze s 2.4 jezdis ty...ja nase auta neberu jako 1.-5. auto, jezdime se vsemi.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 01 led 2009, 23:11
od Rexcor
Ano jezdím s tím já. Ovšem na dálnice bereme modrouše. Povětšinou. Jezdíme tedy taky všemi, ale na rodinné výlety, dovolené atd se jezdí modroušem. (Taky to bude tím automatem)
Ano myslím si že 1,4 do Superbu nepatří. Mě to osobně zní směšně. Ale pravda je tam to turbo tak to třeba bude šlapat, ale stále to tam podle mě nepatří. (zatím jsem si nevšiml, že by se tím nějaký Superb pyšnil na zádi)
Pravda Trajet jezdí úplně jinak než Santa. Párkrát jsem jel taky v 2,7 a je to podle mě lepší zátah, ale tak to bude asi odporem vzduchu.
Nevím jak jezdí coupé s 2,7 ale Sonata s tímto motorem jezdí jedna báseň.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 01 led 2009, 23:55
od black_sheep
Rexcor píše:Ano jezdím s tím já. Ovšem na dálnice bereme modrouše. Povětšinou. Jezdíme tedy taky všemi, ale na rodinné výlety, dovolené atd se jezdí modroušem. (Taky to bude tím automatem)
Ano myslím si že 1,4 do Superbu nepatří. Mě to osobně zní směšně. Ale pravda je tam to turbo tak to třeba bude šlapat, ale stále to tam podle mě nepatří. (zatím jsem si nevšiml, že by se tím nějaký Superb pyšnil na zádi)
Pravda Trajet jezdí úplně jinak než Santa. Párkrát jsem jel taky v 2,7 a je to podle mě lepší zátah, ale tak to bude asi odporem vzduchu.
Nevím jak jezdí coupé s 2,7 ale Sonata s tímto motorem jezdí jedna báseň.
ja si myslim ze asi 80% zajemcu o to auto se nespokoji s 1.4kou! ono kdyz uz jsi jde clovek pro vetsi autak jako je superb, a ne pro fabii, tak to musi mit i adekvatni motor, spolehlivej co najezdi 200-300tis at se muze po skonceni leasingu poslat do sveta jeste ve slusnym stavu
a ne chrastitko, i presto ze ho oturbi si myslim ze to neni spravne reseni a ze malo kdo chce rikat "mam f garazi superbéé, f 1.4ce pyco to ma zatah vocpodu.."
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 00:04
od Hardcam
Je pravda, ze 92Kw na tak tezky auto je kriticky malo, ale faktorem bude cena, za 569 tisic si ho muzou nechat. Jinak uz jsem par SuperB s oznacenim TSI videl, ale muze se jednat o 1.8. Jinak jel jsem s 3.6, kamarad dela u prodejce, takze ji ma doma. No, leti to a to se musi priznat na rovinu.
Edit: mimochodem se jeste montuje do nove Octavie.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 00:09
od Rexcor
Tak jsme se přeci jen na nečem dalším shodli. No tak to musí opravdu pěkně lítat.
Dotaz mám - ta anketa musí dopadnout s jakým rozdílem?? Já jen jestli se mám loučit a očekávat zavření tématu, když je o jednoho člověka víc na uzavřít.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 00:11
od Hardcam
Nebudeme to zavirat...hlavne bych pro priste byl rad, aby anketa byla v jazyce ceskem s moznosti prehodnoceni sveho nazoru.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 01:26
od Borek
Accent39-pokud na Slovensku ještě nebyla 1,6l CVVT v nabídce,tak to beru jako silný argument pro nákup CRDi.Potom OK.
Jinak já si nemyslím,že by motory 1,4l (a zvlášť,když málokdo může nabídnout tak silné 1,4l/71kW jako Hyundai)nepatřily do aut.Naopak-pro auta typu Getz,Accent jsou dobrou volbou.Proti nim jsou montáže 1,4l/59kW v "nové"
Octavii nebo dokonce 1,2HTP/44kW v "nové"Fabii(při jejich hmotnostech)výplodem chorých německých mozků a takové kombinace motor/auto, opravdu na silnice nepatří.
(takové případy asi myslel Rexcor).
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 11:56
od jaara
Rexcor píše:Ano myslím si že 1,4 do Superbu nepatří. Mě to osobně zní směšně. Ale pravda je tam to turbo tak to třeba bude šlapat, ale stále to tam podle mě nepatří.
Škoda Supertb 1.4 TSI:
Zrychlení 0-100 za 10.5 s, maximálka 201 km/h, spotřeba 8.6/5.5/6.6
Santa Fe 2,7 4WD V6:
Zrychlení 0-100 za 10.3 s, maximálka 190 km/h, spotřeba 14.2/8.3/10.4
Spíš si myslím, že nepatří ten šestiválec do Santa-Fe. Jede to stejně jako 1.4 v Superbu s téměř dvojnásobnou spotřebou. Malé turbobenzíny ještě Hyundai nemá a velké atmosféry jim nemůžou ve spotřebě konkurovat.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 12:09
od Gandalf
Je pravdou, že na produkci malých přeplňovaných benzínových motorů je teď tlak, zejména z hlediska legislativy v oblasti daní a emisních předpisů. Technické parametry jsou velmi slušné, ale jen víceletý provoz ukáže, zda jsou na dostatečné úrovni také z hlediska spolehlivosti a trvanlivosti. Já osobně jim držím palce, ale žádné laboratorní testování na stolici nebo okruhu nenahradí každodenní používání v běžném provozu. Tak uvidíme...