Stránka 23 z 85

Re: problémy

Napsal: 18 lis 2008, 11:31
od Mexican
ZdeněkSvoboda píše:Ahoj.
Chlapi, stalo se vám taky, že by vám najednou ubyla chladicí směs??
Hladinu jsem měl stabilně na půlce nádobky (mezi čárkami) a najednou tam mám sotva 2 mm od spodní rysky??? Kam se to najednou podělo...v takové zimě se to nemohlo odpařit???
1.naklon vozidla
2.teplota motora (pri studenom motore by mala byt nieco nad ryskou MIN

Re: problémy

Napsal: 18 lis 2008, 12:00
od tom
POSILOVAČ ŘÍZENÍ - VÝPADKY:

Už dvakrát v posledním měsíci se mi stalo že za jízdy vypověděl službu posilovač řízení.
Za běžné jízdy (bez extra zatáček, v chladu)-nepřehřejvá se jak píšou v návodu při dlouhém parkování-najednou bez jakéhokoli upozornění cvakne relé a rozsvítí se kontrolka EPS.
V ten okamžik to je celkem o hubu kdyby byl člověk zrovna před zatáčkou nebo v zatáčce, je to nečekaný a musí se ohromě změnit síla na volant aby auto vůbec zatočilo.

Setkal se s tím už někdo z Vás.
Mám fotku pro servis jak za jízdy svítí kontrolka snad jim to bude stačit když se to projeví jen občas.

Re: problémy

Napsal: 18 lis 2008, 12:04
od ZdeněkSvoboda
tom píše:POSILOVAČ ŘÍZENÍ - VÝPADKY:

Už dvakrát v posledním měsíci se mi stalo že za jízdy vypověděl službu posilovač řízení.
Za běžné jízdy (bez extra zatáček, v chladu)-nepřehřejvá se jak píšou v návodu při dlouhém parkování-najednou bez jakéhokoli upozornění cvakne relé a rozsvítí se kontrolka EPS.
V ten okamžik to je celkem o hubu kdyby byl člověk zrovna před zatáčkou nebo v zatáčce, je to nečekaný a musí se ohromě změnit síla na volant aby auto vůbec zatočilo.

Setkal se s tím už někdo z Vás.
Mám fotku pro servis jak za jízdy svítí kontrolka snad jim to bude stačit když se to projeví jen občas.
Mně se něco podobného stalo jednou, ale to bylo při rozjíždění.
Chtěl jsem odbočit vpravo, ale potřeboval jsem objet auto. Volant jsem měl stočený už vpravo a když jsem začal motat doleva, pul otáčky volant šel lehce a najednou to vůbec nešlo. Stalo se mi to jenom jednou a to už je asi tak 2 měsíce, od té doby naštěstí nic.

Re: problémy

Napsal: 18 lis 2008, 18:32
od Rudolf
tom píše:POSILOVAČ ŘÍZENÍ - VÝPADKY:

Už dvakrát v posledním měsíci se mi stalo že za jízdy vypověděl službu posilovač řízení.
Za běžné jízdy (bez extra zatáček, v chladu)-nepřehřejvá se jak píšou v návodu při dlouhém parkování-najednou bez jakéhokoli upozornění cvakne relé a rozsvítí se kontrolka EPS.
V ten okamžik to je celkem o hubu kdyby byl člověk zrovna před zatáčkou nebo v zatáčce, je to nečekaný a musí se ohromě změnit síla na volant aby auto vůbec zatočilo.

Setkal se s tím už někdo z Vás.
Mám fotku pro servis jak za jízdy svítí kontrolka snad jim to bude stačit když se to projeví jen občas.
Mě to dělala Fábie - vadný snímač natočení kol.

Re: problémy

Napsal: 19 lis 2008, 10:58
od Gandalf
Možná se to tady už řešilo, ale chci se zeptat na Vaše zkušenosti s řízením, resp. posilovačem řízení na rovné silnici při vyšší rychlosti. Pokud jedu pomaleji nebo v zatáčkovitém úseku, člověk si toho ani nevšimne. Ale stačí vyjet na rovnější úsek a po překročení cca. 80 km/h a výše je třeba neustále korigovat volantem udržení přímého směru. Jde o velmi jemné pohyby volantem, ale pokaždé se auto pomalu zase vydá na druhou stranu. U žádného dřívějšího auta jsem nic takového nepoznal.
Má s tím někdo podobnou zkušenost? Díky

Re: problémy

Napsal: 19 lis 2008, 11:07
od David C3
tohle mě dělalo před výměno řízení... (serva) ted dáno nové je celkově tužší a pro mě i lepší... odpada ta drobna korekce volantu...

Re: problémy

Napsal: 19 lis 2008, 14:15
od rokolo
Gandalf píše:Možná se to tady už řešilo, ale chci se zeptat na Vaše zkušenosti s řízením, resp. posilovačem řízení na rovné silnici při vyšší rychlosti. Pokud jedu pomaleji nebo v zatáčkovitém úseku, člověk si toho ani nevšimne. Ale stačí vyjet na rovnější úsek a po překročení cca. 80 km/h a výše je třeba neustále korigovat volantem udržení přímého směru. Jde o velmi jemné pohyby volantem, ale pokaždé se auto pomalu zase vydá na druhou stranu. U žádného dřívějšího auta jsem nic takového nepoznal.
Má s tím někdo podobnou zkušenost? Díky
Tuhletu situaci tu zažilo spousta z nás včetně mně a to především v počátcích řízení auta (přečti si starší fóra). Nevím, buď se to časem nějak "srovná" a nebo si na to člověk nějak zvykne, protože teď už to nevnímám.....

Re: problémy

Napsal: 19 lis 2008, 14:38
od Gandalf
rokolo píše:Tuhletu situaci tu zažilo spousta z nás včetně mně a to především v počátcích řízení auta (přečti si starší fóra). Nevím, buď se to časem nějak "srovná" a nebo si na to člověk nějak zvykne, protože teď už to nevnímám.....
Doufám, že se to tedy "časem nějak srovná", protože když jsem po delší jízdě z Accentu přesedl do Almery, přistihl jsem se, jak první kilometry neustále velmi jemně cukám volantem, i když to vůbec nebylo třeba až po chvíli se ruce uvolnily a řídil jsem jako obvykle... :-)

No, pro jistotu se při návštěvě servisu optám, ale myslím, že mi to budou buď rozmlouvat nebo jen zatloukat, zatloukat a zatloukat... ale třeba mě příjemně překvapí :)
Díky za reakce!

Re: problémy

Napsal: 19 lis 2008, 14:57
od Vilda
Měl jsem ten samej problém, ve 120 km/h skoro vypnutý servo ! Ale docela rychle jsem si na to zvykl a nebo si to nějak sedlo. A co se týče Nissana, měl jsem v práci služební Primeru 2,0l 16 V a tam byl opačný problém. Tam bylo servo plně funkční i když jsem jel 200 km/h a to taky není nic příjemnýho :? Teď jsem s Accentem ujel 900 km po dálnici a úplně v pohodě. Je to otázka zvyku ......

Re: problémy

Napsal: 19 lis 2008, 15:06
od Gandalf
Díky za info, snad je to opravdu o zvyku... :-)

Re: problémy

Napsal: 20 lis 2008, 07:25
od rokolo
Gandalf píše:Doufám, že se to tedy "časem nějak srovná", protože když jsem po delší jízdě z Accentu přesedl do Almery, přistihl jsem se, jak první kilometry neustále velmi jemně cukám volantem, i když to vůbec nebylo třeba až po chvíli se ruce uvolnily a řídil jsem jako obvykle... :-)

No, pro jistotu se při návštěvě servisu optám, ale myslím, že mi to budou buď rozmlouvat nebo jen zatloukat, zatloukat a zatloukat... ale třeba mě příjemně překvapí :)
Díky za reakce!
Rudolf se v servisu na to před časem ptal, teda hlavně na to, zda by to šlo nějak upravit. Odpověď zněla že NE, protože je to udělaný "napevno". Ten motůrek pod volantem, který ti pomáhá v řízení je ovládán softwarem, takže změnu by mohl udělat "akorát" výrobce.
Jak jsem už ale psal, byl jsem z toho první kilometry hodně rozhozený, ale po krátkém čase se to nějak vytratilo. Necítím teď žádný problém ani když přesednu do jiného auta.

Re: problémy

Napsal: 20 lis 2008, 12:39
od Rudolf
rokolo píše: Rudolf se v servisu na to před časem ptal, teda hlavně na to, zda by to šlo nějak upravit. Odpověď zněla že NE, protože je to udělaný "napevno". Ten motůrek pod volantem, který ti pomáhá v řízení je ovládán softwarem, takže změnu by mohl udělat "akorát" výrobce.
Jak jsem už ale psal, byl jsem z toho první kilometry hodně rozhozený, ale po krátkém čase se to nějak vytratilo. Necítím teď žádný problém ani když přesednu do jiného auta.
Tak tak. Mě to zvykání trvalo cca 6t. km. Teď úplně v pohodě. Tento týden jsem řídil po 3/4 roce Fábii a řekl bych, že "tužší" posilovač je na řízení lepší.

Re: problémy

Napsal: 28 pro 2008, 18:19
od ZdeněkSvoboda
Ahoj.
Všiml jsem si, že mi začalo něco klepat od zadní nápravy (jak, kbybych měl neco v kufru).
Posadil jsem dozadu ségru s jejím klukem a byl jsem se projet.
Bylo mi od nich řečeno, že se to ozývá od zadního pravého kola.
Nevíte, co to je?? ségry mladej tvrdil, jestli to nejsou stabilizační tyčinky...ale ty jsou i vzadu???A ke včemu, že by byly v loji po 15 000km????
Za 14 dnů jedu na garančku, tak se jim o tom zmíním, ale abych tam ze sebe neudělal nějakého blbce :lol:

Re: problémy

Napsal: 28 pro 2008, 18:40
od Mexican
ZdeněkSvoboda píše:Ahoj.
Všiml jsem si, že mi začalo něco klepat od zadní nápravy (jak, kbybych měl neco v kufru).
Posadil jsem dozadu ségru s jejím klukem a byl jsem se projet.
Bylo mi od nich řečeno, že se to ozývá od zadního pravého kola.
Nevíte, co to je?? ségry mladej tvrdil, jestli to nejsou stabilizační tyčinky...ale ty jsou i vzadu???A ke včemu, že by byly v loji po 15 000km????
Za 14 dnů jedu na garančku, tak se jim o tom zmíním, ale abych tam ze sebe neudělal nějakého blbce :lol:
stabilizacne tycky vzdadu nie su, moze to byt problem s ulozenim tlmicov... skus popisat ako to klepe.. mne klepala znacka a jej uchytenie..

Re: problémy

Napsal: 28 pro 2008, 18:47
od ZdeněkSvoboda
Klepe to jako když by byl v kufru klíč na kola a klepal o podlahu. Kufr jsem kontroloval, nikde nic uvilněného neni. Nikdy jsem se s tím ještě nesetkal...až včera. Myslím si, že jsem žádnou díru nevymetl, ale auto stálo celý den a noc venku na mrazu a na to neni accent zvyklý, protože je garážovaný :lol:Tak jestli to bylo tím? Nevím, čím to může být. Klepe to jenom, při průjezdu nerovností (dírou)