Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Mne vychádza priemer na dovče okolo 90.
Bežný život cca.60.Nie som ani zviera,ani brzda.
Bežný život cca.60.Nie som ani zviera,ani brzda.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Jo takhle. Jezdím to tak, abych jel pokud možno max. povolenou rychlostí podle GPS (tzn. na dálnici tempomat na 135 mi vychází na opravdových 130, jinak tempomat 104 (reálných 100) Rakousko, 94 (reálných 90) jinde. Pomalejší jsou cca 3 hodiny cesty tam přes noční Maďarsko, tam jedu cca 70-80 na tempomat s nohou nad brzdou kvůli zvířatům) a pak samozřejmě ty cesty zácpou na nákup v Makarské a ve Vídní, tam je to prostě peklo, i když se to člověk snaží objet, tak je to tak 80 max po okruhu.pavelhr píše: ↑27 srp 2023, 19:21 No na cestě na dovolenou a z dovolené o necelých 20 km/h vyšší... Proto jsem psal, že by bylo dobrý napsat, jakým stylem to jede. Jestli drží 130 nebo 140 tacho nebo jede na úsporu nebo jako zvíře. To se nedá poznat. Taky mohl jet 4 hodiny v koloně a pak jako zvíře...
Re: Motor 1.5DPi
Jo jo, tak jsem to myslel. Dík za upřesnění.
Re: Motor 1.5DPi
Používáte někdo oleje Mobil 1?
Přemýšlím nad 5W-30 a hledám od toho výrobce, kterého používám již roky do jiné značka auta. Vyčetl jsem zde v téma, že výrobce do 1,5DPi volí API SP, takže se toho držím jestli není nějaká změna. Téma jsem pročítal ze začátku několik stran, o olejích, ale celých 220 stran zatím ne, na to není hned síla a čas, průběžně to asi půjde. Takže kdyby bylo již řešeno, tak stačí odkaz na vhodnou stránku.
Díky
https://www.mobil.com/en/lubricants/abo ... protection
Přemýšlím nad 5W-30 a hledám od toho výrobce, kterého používám již roky do jiné značka auta. Vyčetl jsem zde v téma, že výrobce do 1,5DPi volí API SP, takže se toho držím jestli není nějaká změna. Téma jsem pročítal ze začátku několik stran, o olejích, ale celých 220 stran zatím ne, na to není hned síla a čas, průběžně to asi půjde. Takže kdyby bylo již řešeno, tak stačí odkaz na vhodnou stránku.
Díky
https://www.mobil.com/en/lubricants/abo ... protection
Re: Motor 1.5DPi
ahoj pouziva nekdo Sprint monitor ? snazim se tam dat prvni dve tankovani a stale se mi nechce pocitat spotreba a grafy nic neukazuji. i cena za km se pocita spatne. asi bude problem v odo metr a trip odometr - trebas jsem to nepochopil a davam to tam spatne .... tedy mam to takto :
1 tankovani - first fueling / Odometr 21 (stav tachometru pri tankovani) / Trip odometr nula / cena 1590.39 / Bordcomputer nevyplnen
2 tankovani - partly full / Odometr 765 (stav tachometru pri tankovani) / Trip odometr 744 / cena 597.3 / Bordcomputer nevyplnen
Už po druhem tankovani by mi mel nekde vypocítat prumernou spotrebu auta, ktera je ted 5,79l : prvni tankovani 43,1l / 744km * 100,
V aplikaci v grafech jediny funkcni graf je / kde ukazuje ceny benzinu. jinak vse prazdne. Dole pod grafem Gasoline Comsumption atd nula. Na webu v přehledu : Mileage values for this vehicle not yet available! A v části Cost analysis - Total driven distance: 744 km (21 km to 765 km) - což odpovida pravde / ale je spatne zpocitana cena za km : Total costs 2.187,69 / Vehicle costs in CZK/km 2,94
Ale ujel jsem celkem 744 na první tankovani a tam byla cena za tankovani 1.590,39 a tedy 1.590,39 / 744 = 2,14. Voni to počítají ale z celkove castky 2187.69 ale pritom ten benzin pri druhém tankovanim jsem jeste neprojel mam ho v nadrzi ... takze taky divne
1 tankovani - first fueling / Odometr 21 (stav tachometru pri tankovani) / Trip odometr nula / cena 1590.39 / Bordcomputer nevyplnen
2 tankovani - partly full / Odometr 765 (stav tachometru pri tankovani) / Trip odometr 744 / cena 597.3 / Bordcomputer nevyplnen
Už po druhem tankovani by mi mel nekde vypocítat prumernou spotrebu auta, ktera je ted 5,79l : prvni tankovani 43,1l / 744km * 100,
V aplikaci v grafech jediny funkcni graf je / kde ukazuje ceny benzinu. jinak vse prazdne. Dole pod grafem Gasoline Comsumption atd nula. Na webu v přehledu : Mileage values for this vehicle not yet available! A v části Cost analysis - Total driven distance: 744 km (21 km to 765 km) - což odpovida pravde / ale je spatne zpocitana cena za km : Total costs 2.187,69 / Vehicle costs in CZK/km 2,94
Ale ujel jsem celkem 744 na první tankovani a tam byla cena za tankovani 1.590,39 a tedy 1.590,39 / 744 = 2,14. Voni to počítají ale z celkove castky 2187.69 ale pritom ten benzin pri druhém tankovanim jsem jeste neprojel mam ho v nadrzi ... takze taky divne
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
První tankování - jasný.
Pak se musí natankovat a zapsat plná (full). Pokud je částečná, nemá to jak spočítat.
Tady je vidět první, pak částečné a pak plné, kde už je spočítaný průměr.
Pak se musí natankovat a zapsat plná (full). Pokud je částečná, nemá to jak spočítat.
Tady je vidět první, pak částečné a pak plné, kde už je spočítaný průměr.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
tak jsem premyslel co to je vlastne ta upravena norma Euro 6e od roku 2023 - na ceskem internetu jsem nic nenasel nevim proc se to nepise nikde tak kdo ma zajem :
https://www.interregs.com/articles/news ... hed-000244
https://theicct.org/publication/euro6e- ... val-dec22/
https://www.interregs.com/articles/news ... hed-000244
https://theicct.org/publication/euro6e- ... val-dec22/
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Re: Motor 1.5DPi
Chápu správně, že se ty měření o něco zpřísní? To jsem zvědav, jak DPi bez filtru proleze.
Re: Motor 1.5DPi
Nejspíš neproleze. Po FL zřejmě konec.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
To nejsou dobré vyhlídky .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
1,5i motor bude i po FL, ale i30 N verze už ne (v EU ne, ale australani ji stale budou mit)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Re: Motor 1.5DPi
Uff. Protože do 14 dnů si půjdu pro nový combi smart 1.5 DPi (pořád se dají koupit skladový), tak jsem přelouskal celé vlákno. Trvalo to týden, mraky hodin a pro mě teda očistec. Ale dozvěděl jsem asi 8 zajímavých věcí. Škoda, že nebyly napsané na jedné nebo dvou stranách.
i30 combi 1.5 DPi Smart 2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Můžeš je zesumarizovat
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
Nevím jestli si na vše vzpomenu, nejsem už nejmladší :
spotřeba motoru (asi 100 stran tady)
jaký otáčky v záběhu
jaký olej + interval výměny
světla LED versus halogen
značkový, neznačkový servis
tlaky pneu
jaký benzín + VIF
inteligentní dobíjení baterie
spotřeba motoru (asi 100 stran tady)
jaký otáčky v záběhu
jaký olej + interval výměny
světla LED versus halogen
značkový, neznačkový servis
tlaky pneu
jaký benzín + VIF
inteligentní dobíjení baterie
i30 combi 1.5 DPi Smart 2023
Re: Motor 1.5DPi
skutečná spotřeba 6.0 mimo mesto a dalnice na pohodu - 7.5 crcani po meste po 4 km, otacky sem jel do 3.5k prvnich 1000km, olej ti bude v zaruce resit servis, LEDky jsou peknejsi ale drazsi po rozbiti (uz bych je asi nebral), servis je relativni, 95ka podle specifikace a VIFem to nepokazis, v lete tlak vyssi, ISG odpoj nebo vytahni pojistku
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW