Tak mám tu po dlouhé době aktualizaci týkající se toho modrýho zázraku
Od generálky mám najeto necelých 2000km takže už se nebojím trochu mu šlápnout na krk. Musím uznat, že se mi moc líbí ten pocit, když ve 160 šlápnnu na plyn a auto jde neuvěřitelně ochotně ke 180, dál jsem to z bezpečnostních důvodů zatím netestoval, ono 5000 ot. je 5000 ot.
Odhlučnění:
Trochu jsem se nechal inspirovat Hardem a jeho kobercovým podběhem ale pustil jsem se do toho z druhé strany
V gumexu jsem si koupil 2ks 10mm a 1ks 20mm odhlučňovací desky typ 500. Je to vlastně taková pěnová deska s jednou samolepící stranou o rozměru 2x1metr, určená pro odhlučňování kompresoroven
Pak sem drapnul do ruky nůž benzín, šroubovák a začal jsem rozebírat. Zevnitř jsem 20mm deskou vylepil oba blatníky a zadní boky, podběhy, a to prakticky celoplošně jako puzzle
V zadních bokách a u předních blatníků jsem se snažil o úplné rozdělení větších prostorů a úplné pokrytí podběhů a spol, při tom jsme vystříkal zadní lemy a nějáké další dutinky (stále bez koroze
).
Pak jsme 10mm použil na doladění, částečné vytapetování kufru, úpravu prostoru pro rezervu a pod zadní sedačky... můj loňský pokus o odhlučnění pomocí bublinkovéfolie totálně jsem zahodil protože jeho výsledek byl veškerý žádný
Pak mi zbyla ještě nějáká desítečka tak jsem jí použil zevnitř na kapotu...
Ještě nebyla pořádná testovací jízda po dálnici, ale musím uznat, že po tomhle odhlučnění ačkoli jsem si moc nesliboval (přecejenom cena všeho matriálu byla asi jenom 1300,-) jsem byl mile překvapený jak auto uvnitř ztichlo. Bohužel to nemám jak změřit ale slyšet to je, a obzvlášť při vyšších rychlostech.
Zítra mne čeká zespoda oblepit palubka a nějáké drobnosti s elektrikou...
Přehřívání a nepravidelný volnoběh:
Tohle řeším v jiném tématu prozatím vyměněna váha vzduchu, TPS a spol, budu teď chvíli jezdit s octem v chladící soustavě aby se to trochu odkamenovalo a uvidíme pak
Zatím závada trvá
Lak:
Dneska taky proběhly první pokusy o přeleštění karoserie...
Střecha je úděsná, navíc mám po celém autě krom bílých vad laku taky černé tečky jako od asfaltu. Zítra to zkusím přeleštit celé klasickým Tempem ale bojím se nevalných výsledků
Interier:
V týdnu chci přeházet pár věcí z interieru Skrblíka do Modráka... snad se s Pavlem něják sejdeme abych nemusel jet na sraz s interierem co dělá hromady pazvuků
Na cestu na D1 v nynějším stavu bych se fakt netšil
Řazení:
Dál mám v plánu omrknout a trochu přeseřídit laovody k řazení a zkontrolovat spojku... zdá se mi, že trochu blbne.
To je zatím vše, pár fotek hodím v pondělí.