Stránka 24 z 24
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 25 bře 2017, 19:09
od Mr. HYUNDAI
To je pecka i se třemi hrnky!!!
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 25 bře 2017, 20:44
od JirkaN
idam.i píše:Sa obávam,že JirkaN asi trafí.
Igor, nemusíš sa obávať, netrafí.
Podľa mňa je najlepší motor Indenor diessel 2,3 litra. To bol držiak. V 300.000 km bol akurát tak správne zabehnutý.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 26 bře 2017, 15:42
od idam.i
To áno a pri 500.000 už začal dávať nejaký výkon.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 28 kvě 2017, 07:49
od Elwanelyn
jak je to s hlučností u obou motorů na dálnici? je MPI o dost hlučnější než GDI? Spotřeba by měla být podobná dle spiritmetru.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 28 kvě 2017, 08:33
od petr.gr
To alf6:
a vi výte, jaký je rozdíl mezi syntetickým a minerálním olejem?
V krátkosti vám to prozradím. V dnešní době vůbec žádný.
Viz citace článku z:
https://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske- ... -syntetika
Rozdělování olejů na minerální, polosyntetické a syntetické je přežitek ze 70. a 80. let minulého století. Tehdy to mělo i svůj praktický význam. V dnešní době to již nic neříká a tyto termíny by se neměly už vůbec používat. Ostatně i respektované instituce API, SAE a ACEA je také na začátku 90. let minulého století vyřadily ze svého slovníku. Povede se to i nám?
Příště vám poodhalíme mýtus číslo čtyři na téma: Motorové oleje a doporučení výrobce
Ing. Jaroslav Černý, CSc.
Ústav technologie ropy a petrochemie,VŠCHT Praha
jaroslav.cerny@vscht.cz
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 28 kvě 2017, 09:44
od shawt
Elwanelyn píše:jak je to s hlučností u obou motorů na dálnici? je MPI o dost hlučnější než GDI? Spotřeba by měla být podobná dle spiritmetru.
Dovolim si rici, ze je GDI bude o chlup tissi, ma takovy lepsi chod, ale nadalnici je podle me motor to nejmensi, vice pujde slyset hukot od kol, pokud se neodhlucni podbehy.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 28 kvě 2017, 10:25
od Mr. HYUNDAI
Elwanelyn píše:jak je to s hlučností u obou motorů na dálnici? je MPI o dost hlučnější než GDI? Spotřeba by měla být podobná dle spiritmetru.
GDi má delší převody než MPi (při stejné rychlosti má nižší otáčky) mělo by tedy být trochu tišší.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 28 kvě 2017, 10:43
od Elwanelyn
a víc závad bylo na GDI 1.6 či MPI 1.6 není někde statistika?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 28 kvě 2017, 12:13
od idam.i
Čo sa týka tichosti,tak by som ticho odporoval.U mňa je tichší motor MPI,čo má vlastne aj konštrukčne logiku.
Najviac to je poznať v režime mesto a samozrejme na voľnobeh.Na dialnici,boli tiché oba,respektíve aerodynamický hluk prekryl zvuk motora.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 28 kvě 2017, 14:07
od Mr. HYUNDAI
Jak je to se zpřevodováním i40 1,6 GDi a Elantry 1,6 MPi Igore?
Statistika závad dostupná není, pokud je mi známo. MPi mělo jeden čas problémy s vysypáním katu, ale v poslední době jsem o tom už neslyšel.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 28 kvě 2017, 18:06
od Alf6
petr.gr píše:To alf6:
a vi výte, jaký je rozdíl mezi syntetickým a minerálním olejem?
V krátkosti vám to prozradím. V dnešní době vůbec žádný.
Viz citace článku z:
https://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske- ... -syntetika
Rozdělování olejů na minerální, polosyntetické a syntetické je přežitek ze 70. a 80. let minulého století. Tehdy to mělo i svůj praktický význam. V dnešní době to již nic neříká a tyto termíny by se neměly už vůbec používat. Ostatně i respektované instituce API, SAE a ACEA je také na začátku 90. let minulého století vyřadily ze svého slovníku. Povede se to i nám?
Příště vám poodhalíme mýtus číslo čtyři na téma: Motorové oleje a doporučení výrobce
Ing. Jaroslav Černý, CSc.
Ústav technologie ropy a petrochemie,VŠCHT Praha
jaroslav.cerny@vscht.cz
To mam nastudovane. Taky vim, je pravou syntetiku nemá v motoru nikdo z vas. Ten Shell, Castrol atd.. nebo co tu vsem servisy při vymene lejou nejsou syntetiky. Ale obycejne hydrokrakovane oleje. Ne, ze by byly spatne, ale pyšnit se nazvem "SYNTETIKA" muzou jen oleje, který jsou vyrobeny ze základových oleju 4 a 5 trid.
Takze je to klamani zakazniku!! Shell 5w-30 opravdu není synteticky olej a ani 5w-40 ne.Proc tomu tak je je napsano vyse
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 28 kvě 2017, 18:19
od shawt
Hlavne je Elantra kvalitneji zpracovene auto....uz jen to, ze ma lepe odhlucnene podbehy, pokud se nepletu?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 28 kvě 2017, 20:04
od idam.i
Mr. HYUNDAI píše:Jak je to se zpřevodováním i40 1,6 GDi a Elantry 1,6 MPi Igore?
Statistika závad dostupná není, pokud je mi známo. MPi mělo jeden čas problémy s vysypáním katu, ale v poslední době jsem o tom už neslyšel.
Sprevodovanie má Elantra a i40 GDI podobne.
Elantra pri 135km/hod točí 3,300 , i40 točila pri 130km/hod tiež 3.300.No na jednotku ide Elantra o dosť živšie.