Výmena spojky komu
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Výmena spojky komu
A můžeš nějak popsat důvod proč už ne HK? Já mám zase v žaludku PA.
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
- Reklama
Re: Výmena spojky komu
Dostal jsem se na net až teď tak jsem si nevšiml dotazu.
Dělám provzdšněnou podlahu v třetině baraku tak na web nezbývá moc času.
K dotazu.
Hned na začátku jsem u nich požadoval jasně a srozumitelně výměnu spojky protože při rychlém rozjezdu klouzla spojka a to i proti kopci.
Dali mi na to 3x dny a zapujčily jejich starší vůz a stím jsem odjel.
Po 3x dnech mi volali , že auto je hotové.
Přijel jsem do servisu, v papírové krabici jsem viděl všechny měněné díly.
Koukal jsem na to co kabice obnáši, vyměněný katalyzátor, klínový řemen, díly spojky, PZ nába bez kotuče za nějakou prý starou z odstaveného vozu..
Při placení jsem dostal 3x papíry ve velikosti A4 a na tom položky definované z převážné části čísly místo názvy u jednostlivých položek s cenami.
Řádně jsem zaplatil a odjel.
Auto funguje dobře ale s odstupem času cca.5 měsícu po zimě (oprava proběhla v říjnu) jsem zjistil motor ze spoda "poblitý "od oleje a je to z prostoru mezi motorem a převodovkou co je tam ze spodu krycí plech. Tam to dost sákne olejem.A to jsem požadoval výměnu spojky jako celku a to včetně i simeringu jak na špajsce tak i na motoru.
Očividně je vidět, že ani jeden simering není měněný.
Takže asi tak to vše k vysvětlení.
Příště si to vyměním sám. Není to nic složitého, jen ten čas na opravy chybí.
Dělám provzdšněnou podlahu v třetině baraku tak na web nezbývá moc času.
K dotazu.
Hned na začátku jsem u nich požadoval jasně a srozumitelně výměnu spojky protože při rychlém rozjezdu klouzla spojka a to i proti kopci.
Dali mi na to 3x dny a zapujčily jejich starší vůz a stím jsem odjel.
Po 3x dnech mi volali , že auto je hotové.
Přijel jsem do servisu, v papírové krabici jsem viděl všechny měněné díly.
Koukal jsem na to co kabice obnáši, vyměněný katalyzátor, klínový řemen, díly spojky, PZ nába bez kotuče za nějakou prý starou z odstaveného vozu..
Při placení jsem dostal 3x papíry ve velikosti A4 a na tom položky definované z převážné části čísly místo názvy u jednostlivých položek s cenami.
Řádně jsem zaplatil a odjel.
Auto funguje dobře ale s odstupem času cca.5 měsícu po zimě (oprava proběhla v říjnu) jsem zjistil motor ze spoda "poblitý "od oleje a je to z prostoru mezi motorem a převodovkou co je tam ze spodu krycí plech. Tam to dost sákne olejem.A to jsem požadoval výměnu spojky jako celku a to včetně i simeringu jak na špajsce tak i na motoru.
Očividně je vidět, že ani jeden simering není měněný.
Takže asi tak to vše k vysvětlení.
Příště si to vyměním sám. Není to nic složitého, jen ten čas na opravy chybí.
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)