Stránka 24 z 53
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 12:18
od Hardcam
Prosim jeste dalsi uzivatele, at se vyjadri k uzamknuti tematu.
Noo, koukam, ze jaara to tim srovnanim docela rozsekal, na pravd se vzdycky blbe kouka...
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 12:22
od Hujer
jaara píše:Rexcor píše:Ano myslím si že 1,4 do Superbu nepatří. Mě to osobně zní směšně. Ale pravda je tam to turbo tak to třeba bude šlapat, ale stále to tam podle mě nepatří.
Škoda Supertb 1.4 TSI:
Zrychlení 0-100 za 10.5 s, maximálka 201 km/h, spotřeba 8.6/5.5/6.6
Santa Fe 2,7 4WD V6:
Zrychlení 0-100 za 10.3 s, maximálka 190 km/h, spotřeba 14.2/8.3/10.4
Spíš si myslím, že nepatří ten šestiválec do Santa-Fe. Jede to stejně jako 1.4 v Superbu s téměř dvojnásobnou spotřebou. Malé turbobenzíny ještě Hyundai nemá a velké atmosféry jim nemůžou ve spotřebě konkurovat.
Boze co to tu pises za blbosti!Srovnavas Sedan 2WD vazici cca1.5 tuny s SUV 4WD a vazicim Skoro 2 tunny!
Jinak co se tice spolehlivosti tak se obsah neda nicim nahradit!
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 12:53
od black_sheep
Hujer píše:jaara píše:Rexcor píše:Ano myslím si že 1,4 do Superbu nepatří. Mě to osobně zní směšně. Ale pravda je tam to turbo tak to třeba bude šlapat, ale stále to tam podle mě nepatří.
Škoda Supertb 1.4 TSI:
Zrychlení 0-100 za 10.5 s, maximálka 201 km/h, spotřeba 8.6/5.5/6.6
Santa Fe 2,7 4WD V6:
Zrychlení 0-100 za 10.3 s, maximálka 190 km/h, spotřeba 14.2/8.3/10.4
Spíš si myslím, že nepatří ten šestiválec do Santa-Fe. Jede to stejně jako 1.4 v Superbu s téměř dvojnásobnou spotřebou. Malé turbobenzíny ještě Hyundai nemá a velké atmosféry jim nemůžou ve spotřebě konkurovat.
Boze co to tu pises za blbosti!Srovnavas Sedan 2WD vazici cca1.5 tuny s SUV 4WD a vazicim Skoro 2 tunny!
Jinak co se tice spolehlivosti tak se obsah neda nicim nahradit!
presne tak - vi co rika.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 13:23
od Hujer
Jo a jeste nesrovnavej automat a manual.A ta spotreba je sice u superbu na papire ale v realu je nekde jinde jako napriklad kdyz testovali golf Gt s timto motorem tak pri svizne jizde se to o 2.5 litru lisilo od reality!
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 13:46
od Mexican
ehm.. borci: ACCENT .. nezabudajte na to
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 14:28
od jaara
Hujer píše:Jo a jeste nesrovnavej automat a manual.A ta spotreba je sice u superbu na papire ale v realu je nekde jinde jako napriklad kdyz testovali golf Gt s timto motorem tak pri svizne jizde se to o 2.5 litru lisilo od reality!
Srovnával jsem jízdní vlastnosti dvou různých aut (manuál v Superbu i v Santa Fe), nic víc nic míň. Rexcorovi se zdá 1.4 v Superbu směšná, realita je ale taková, že s jeho Santa Fe automatem šestiválcem by se mohl akorát tak dívat na vzdalující se kufr Superbu.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 16:34
od jandaxx
Hujer píše:Jo a jeste nesrovnavej automat a manual.A ta spotreba je sice u superbu na papire ale v realu je nekde jinde jako napriklad kdyz testovali golf Gt s timto motorem tak pri svizne jizde se to o 2.5 litru lisilo od reality!
Testovaná verze Golfu GT měla
125KW To je oproti 92KW sakra rozdíl. Je třeba srovnávat srovnatelné. Časem Hyundai také přejde na turbo benzíny - dotlačí ho k tomu legislativa. Potom ale zcela jistě bude v očích některých zaslepenců nejlepší. Ti zde pak budou porovnávat motor od hyundaie 1.4 120KW s motorem VW 1.4 92KW a budou tvrdit, jak je ten korejský lepší a že VW má jen 92KW. Zrovna tak, jak se zde porovnávala nafta - 1,5CRDI a VW 2.0 TDI s pouhými 81KW.
Korejci v tomle setsakra zaspaly a mají co dohánět. Malé turbo benzíny má už prakticky celá evropa. Někdy se na to dívejte střízlivýma očima a ne jen přes znak s velkým H ve znaku
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 16:37
od jandaxx
Navíc je třeba napsat, že ona směšná 1,4 turbo se dělá v několika výkonech. A to od 90KW po zmíněných 125KW. A ta si vytře zadnici s šestiválcem v Coupé jako nic. Stačí se podívat na nové scirroco. Má 118KW a stovku dělá za 7,2. Coupé V6 za 8.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 16:43
od ZdeněkSvoboda
Je fakt, že turbo benzíny začínají pomalu okupovat motorové trhy
Já osobně už delší dobu přemýšlím o tom, jestli bych si jako další auto kupoval opět motor s turbem nebo ne. Ať už benzín, nebo naftu...svezení je to dobrý, ale co případné opravy, které nebudou asi nejlevnější (jak diesel, tak asi i benzin) Proto nevím, zda neni lepší koupit 1,6 cvvt s 90kW než 1,4 TSI s 90kW??? Výkon stejný, točák o 50Nm větší pro TSI. Jsem zvědav, s jakým turbo-benzínem příjdou korejci...jestli příjdou
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 16:53
od jandaxx
Je samozřejmě pravda, že s příchodem turbo benzínů zmizí největší dosavadní výhoda tohoto pohonu. A to totátní bezporuchovost/mimo mé Elantry 2.0. Té se podělal motor i bez turba. Jakmile přibude turbo, tak se dají očekávat podobné problémy jako u turbo nafty. S tím se ale nedá nic dělat. Klasické atmosféry jsou na ústupu v celém spektru objemů a výkonů. Jde o to, aby každý výrobce nasadil materiály, které to vydrží. A aby majitelé aut s turbem dodržovaly určité zásady, jak se k motoru chovat.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 17:25
od hlobilp
no aby ty turbo motory nemely jen o neco delsi zivot jako biopaliva...... taky to byla nase spasa kde je realita? Ono taky porovnavat tabulkove hodnoty spotreby je pekna volovina... ale nase EU v tom vidi spasu..... troufnu si i tvrdit, ze moderni objemnejsi motor dokaze jezdit za min, nez maly turbo.... staci treba jizda ve vyssich rychlostech a v tezsim terenu
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 17:35
od Hardcam
V dobe zaruky by mi bylo jedno,co se vysere. Po zaruce je to horsi. Ja to mam ted horsi,chci silnejsi diesel a ten mi Hyundai nenabidne,proto Ela pujde za smesnou castku do sveta a hledam co nejlepsi Volvo S60 D5.
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 17:43
od broža
Hardcam píše:Ela pujde za smesnou castku do sveta .
co znamena smesna cena???
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 21:19
od vlastaFR
jandaxx píše:Je samozřejmě pravda, že s příchodem turbo benzínů zmizí největší dosavadní výhoda tohoto pohonu. A to totátní bezporuchovost/mimo mé Elantry 2.0. Té se podělal motor i bez turba. Jakmile přibude turbo, tak se dají očekávat podobné problémy jako u turbo nafty. S tím se ale nedá nic dělat. Klasické atmosféry jsou na ústupu v celém spektru objemů a výkonů. Jde o to, aby každý výrobce nasadil materiály, které to vydrží. A aby majitelé aut s turbem dodržovaly určité zásady, jak se k motoru chovat.
poruchovost a vydrz materialu: tenhle ucel taky hraje svoji roly v novych autech. (novy dily + prace v autorizovanych servisech)
nema nekdo doma graf ty 1.4 tsi? by me zajimalo jakej to ma narust vykonu a kroutaku
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Napsal: 02 led 2009, 21:52
od Hardcam
Broza: no bude to malo...pravdepodobne napred koupim Volvo a pak prodam auto, pac ji stejne budu prodavat tak sto let, jelikoz je nikdo nekupuje.