Spotreba vs palubny pocitac
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Tak po cca ročním sledování spotřeby mám tento závěr. Spotřeba město (jízdy kolem 5km na jedno nastartování) 8l. dle dotankování do plné. Palubní PC ukazuje 7,3. Ověřoval jsem to několikrát. Takže celkem velký rozdíl. Jízda mimo město (450km po dálnici kontiuálně 90km/h) spotřeba 5,05l dle dotankování. PP ukazoval 4,9l takže min. rozdíl. Úsporněji mimo město dle mého názoru už jet nelze. Podotýkám, že jsem půl cesty jel sám, zbytek s jednou osobou. Dálnice suchá, teplota kolem 15C, tenkrát ještě letní pneu. Gratuluji všem co se dostanou pod 5l, možná jestli se motor ještě zajede (najeto mám zatím 9tis.), ale v další snížením moc nevěřím.
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
- Reklama
Re: Spotreba vs palubny pocitac
jirikstbk
Tá spotreba je obrovská, nechce sa mi veriť, že i20ka 1,4 po meste jazdí za viac ako 10 L. Takú spotrebu som mal na 8V 1,6ke v Golfe v zime v meste na trasách do 1 km.
bartiik18
S každým autom budeš jazdiť za viac alebo za menej ako udáva výrobca. A jak to jazdil ten dedo s golfom, ja som sa dostal na hodnoty nižšie o 0,4 l a nejazdil som na spotrebu ako teraz
Tá spotreba je obrovská, nechce sa mi veriť, že i20ka 1,4 po meste jazdí za viac ako 10 L. Takú spotrebu som mal na 8V 1,6ke v Golfe v zime v meste na trasách do 1 km.
bartiik18
S každým autom budeš jazdiť za viac alebo za menej ako udáva výrobca. A jak to jazdil ten dedo s golfom, ja som sa dostal na hodnoty nižšie o 0,4 l a nejazdil som na spotrebu ako teraz
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
to jiriksrb: mladi nekoukaji na spotrebu zatim me nejak spotreba nebere no pokud bycb jezdil za 10 l tak me svihne ale to se mi zase nestalo.
no a po 5 jsem se v pohode dostal je tam cesta bez nejakych zatacek a jel jsem za kamionem nevim zda pc nekecal ale ukazoval to jinak sleduju trochu tu aferku v americe. je videt ze to ted nikdo jen tak nenecha, ale to nvm to by se s automobilkama mohl soudit celej svet ze nemaji spravnou papirovou hodnotu a kdo mi dokaze ze jsem jezdil spravne? ze jse netocil motor do vysin? ze jsem schvalne nejezdil porad do kopce s privesem? tak uz ted je jasny ze hyunda a kia to tam projedou amerika neomezene moznosti. Tak jakl si apple nechal patentovat ctvercovy tablet se zaoblenymi rohy a displayem uprostred no je to vsechno sranda docela me zajima jak to dopadne...
no a po 5 jsem se v pohode dostal je tam cesta bez nejakych zatacek a jel jsem za kamionem nevim zda pc nekecal ale ukazoval to jinak sleduju trochu tu aferku v americe. je videt ze to ted nikdo jen tak nenecha, ale to nvm to by se s automobilkama mohl soudit celej svet ze nemaji spravnou papirovou hodnotu a kdo mi dokaze ze jsem jezdil spravne? ze jse netocil motor do vysin? ze jsem schvalne nejezdil porad do kopce s privesem? tak uz ted je jasny ze hyunda a kia to tam projedou amerika neomezene moznosti. Tak jakl si apple nechal patentovat ctvercovy tablet se zaoblenymi rohy a displayem uprostred no je to vsechno sranda docela me zajima jak to dopadne...
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Je to docela úsměvné téma.
(Hlavně) Před volbami se i ve Spojených Státech z otravného občana stává milovaný volič!
Kdo je v té době u moci, tak se samozřejmě snaží svým voličům dokázat, že pro jejich dobro
je ochoten bojovat! Trošku to připomíná rok 2010, kdy se Akio Toyoda (málem dědičný president
Toyota Motors) musel kát a omlouvat před Kongresem Spojených Států za vady a chyby vozů
Toyota (hlavně hybridu Prius).
On se žádný výrobce (nejen) automobilů nechce vzdát štědrého a prestižního amerického trhu, a
tak se nebude s arogantními a nikdynechybujícímy úřady soudit..
Je to myslím pár let, co německý AutoBild zveřejnil svou studii rozdílu "papírové" a skutečné
spotřeby testovaných vozů. Pokud si vzpomínám, tak Kia tam patřila mezi ty nejpřesnější.
..některé "Prémiové" značky tam ujížděly i kolem 40%... (Ty v US pranýřované 5-12%)
Nic na světě není úplně černobílé a spousta věcí není taková, jak vypadá...
(Hlavně) Před volbami se i ve Spojených Státech z otravného občana stává milovaný volič!
Kdo je v té době u moci, tak se samozřejmě snaží svým voličům dokázat, že pro jejich dobro
je ochoten bojovat! Trošku to připomíná rok 2010, kdy se Akio Toyoda (málem dědičný president
Toyota Motors) musel kát a omlouvat před Kongresem Spojených Států za vady a chyby vozů
Toyota (hlavně hybridu Prius).
On se žádný výrobce (nejen) automobilů nechce vzdát štědrého a prestižního amerického trhu, a
tak se nebude s arogantními a nikdynechybujícímy úřady soudit..
Je to myslím pár let, co německý AutoBild zveřejnil svou studii rozdílu "papírové" a skutečné
spotřeby testovaných vozů. Pokud si vzpomínám, tak Kia tam patřila mezi ty nejpřesnější.
..některé "Prémiové" značky tam ujížděly i kolem 40%... (Ty v US pranýřované 5-12%)
Nic na světě není úplně černobílé a spousta věcí není taková, jak vypadá...
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Poka ja s tebou uplne souhlasim nj amerika zeme neomezenych moznosti a ted se z toho budou snazit vydudat co nejvic. pritom v ramci moznosti hyundai i kie fandim nasi maji kiu ceed a papirova spotreba a realna se o moc nelisi... a je bezproblemova po peti letech "tuk tuk tuk". je fakt ze golf je lip odhlucneny zase jeste aby ne kdyz je drazsi ;-)vim ze to nepatri do tematu ale koukali jste nekdo na novyho rapida? Vec vkusu me se libi ale ty ceny? To trosku prepisky za 1.2htp v zakladu dat 289 900,- za hole auto s takovym lenochem? To nvm no a ted zase o spotrebe jen doufam ze se nebudou virit dalsi a dalsi veci jak bylo napsano ford to nekolikrat zminoval ze spotreba jim nesedi. takze myslim ze i ostatni automobilky co jim hyundai s kiou zatapi maji v tomhle prsty a verim ze u soudu maji ti lide co se do toho oustili velkorysou podporu muj taklvej nazor... zacinaji zatapet a to se proste nesmi
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Spotreba vs palubny pocitac
bartiik
U nás Rapid TSI stojí rovnako ako i30 1,4. Rozdiel v spotrebe je 0,9 l v prospech Rapidu, v Rapide som sedel, je to zaujímavé auto ale má svoje muchy
U nás Rapid TSI stojí rovnako ako i30 1,4. Rozdiel v spotrebe je 0,9 l v prospech Rapidu, v Rapide som sedel, je to zaujímavé auto ale má svoje muchy
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Tak si na své i20 ( 1.2) najeto 13t. km poctivě měřím spotřebu a má dost daleko k oficiálním hodnotám. Dovolená 2700km, plně naloženo, dva dospělí jedno dítě., 70% po dálnici spotřeba 7,4 l. To je myslím slušné. A nyní od přezutí na zimáky najeto asi 1200 km. a spotřeba 6,5 což si myslím, že by mohla být nizší i vzhledem k tomu, že jezdím většinou sám. Trasy tak kolem 30 km a taky něco město. Asi tak 70% mimo město. Jezdím dle předpisů a zbytečně nevytáčím. Tyto údaje nejsou z PP, ale poctivě zapisované.
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Tak to by ti ještě mohlo klesnout. Mě to šlo dolů po první garančce, ta jejich první olejová náplň asi nejni nic moc...
Jinak když jedu náááhodou úplně podle předpisů, tak se se svým taky dostanu na 6,5, takže lehčí dvanáctistovka by se měla dostat ještě níž. S Puntem 1.2 16V jsem jezdil v celkovém průměru za 7 a to ještě byla doba, kdy se po vesnicích (když nebyly baráky) dalo jezdit 70-80 a po dálnicích 150... A dnešní motory jsou ještě vychytanější, takže by měly brát míň.
Jinak když jedu náááhodou úplně podle předpisů, tak se se svým taky dostanu na 6,5, takže lehčí dvanáctistovka by se měla dostat ještě níž. S Puntem 1.2 16V jsem jezdil v celkovém průměru za 7 a to ještě byla doba, kdy se po vesnicích (když nebyly baráky) dalo jezdit 70-80 a po dálnicích 150... A dnešní motory jsou ještě vychytanější, takže by měly brát míň.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Chasnik
Ja keď jazdím podľa predpisov tak sa teraz na zimných pneu dostanem na 5,7 ale LPG
Ja keď jazdím podľa predpisov tak sa teraz na zimných pneu dostanem na 5,7 ale LPG
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Mam novou i20 (63Kw) a v lete nez jsem to tukl, byla ma oblibena trasa Plzen - Cheb za 4.2 podle PP a i v realu. Pak jsem ji mel 3 mesice v servisu (nebyl na to chladic ...) a tedka uz jezdim na zimnich gumach a spotreba bohuzel sla hodne nahoru. Domu (Cheb) za 4.6 - 4.8 PP a pak davam Plzen - Tabor (pres Brdy) a to vetsinou za 4.8 - 5.2PP. Spotreba po prvni nadrzi podle PP 5.0 a po druhy 4.9. Prvni nadrz jsem v realu vyjezdil za 5.1 a druhou za 5.3. Ale na druhou nadrz jsem jezdil vic po Plzni, navic jsem jel posledni trasu Tabor - Plzen s 360Kg nakladu a hlavne jsem vubec nejel uspornejsi trasu do Chebu. Celkove jsem se spotrebou spokojenej. V po to beru na prestavbu na LPG a snad se to o moc nezkazi a s letem zase spadne pekne dolu .Co me stve, je indikace stavu paliva. Prvne jsem takoval 37l a podruhy 40l ... Pritom do stejne velky nadrze u fabie bezne tankuju 48l. Snad to bude jenom o zvyku.
Hyundai i20 1,2 63kW LPG
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Té spotřebě nevěřím ani náhodou.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Já taky ne.Méďa Béďa píše:Té spotřebě nevěřím ani náhodou.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Re: Spotreba vs palubny pocitac
gmpm má verziu s variabilným časovaním, tá má podstatne nižšiu spotrebu ako stará verzia
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Já verzi s CVVT nemám, ale i s DOHC a jízdou na krátké vzdálenosti (do 10Km) se dá jezdit
pod 5l/100Km. Ta tabulka, kde nejnižší spotřeba je na hranici 5,4l/100Km je ošidná. Pokud se bude
snažit někdo z rovinné a teplé oblasti o nízkou spotřebu (a přitom jeho obvyklá trasa přesáhne
50Km), tak mít roční Ø pod 5l/100Km opravdu nemusí být problém.
Mám zkušenost, že mimo zimní období se dá jezdit pod 5l/100Km a v zimě...
...to je otázka! Pokud budete čekat, až se vůz zahřeje, rozmrazí a odmlží skla, tak i
za 9l/100Km (při kratších jízdách).
Tady je velká výhoda garážovaného vozu. Parkuji venku a v zimě se držím okolo 5,5-5,6l/100Km.
(Při "Ladovské zimě", kdy byl 3-4 měsíce sníh a stále kolem -15°C, tak by to bylo určitě hodně přes
6l/100Km).
(Ale jezdit po rovině se dá s i20 (1.25) při rychlosti cca 70-80Km/hod na hranici 4,5l/100Km.
S dieselem zkušenost nemám, ale podle jiných zkušeností tipuji tak 4-4,2l/100Km.
Tohle vše při snaze o co nejnižší spotřebu. Ne při běžném používání auta....)
pod 5l/100Km. Ta tabulka, kde nejnižší spotřeba je na hranici 5,4l/100Km je ošidná. Pokud se bude
snažit někdo z rovinné a teplé oblasti o nízkou spotřebu (a přitom jeho obvyklá trasa přesáhne
50Km), tak mít roční Ø pod 5l/100Km opravdu nemusí být problém.
Mám zkušenost, že mimo zimní období se dá jezdit pod 5l/100Km a v zimě...
...to je otázka! Pokud budete čekat, až se vůz zahřeje, rozmrazí a odmlží skla, tak i
za 9l/100Km (při kratších jízdách).
Tady je velká výhoda garážovaného vozu. Parkuji venku a v zimě se držím okolo 5,5-5,6l/100Km.
(Při "Ladovské zimě", kdy byl 3-4 měsíce sníh a stále kolem -15°C, tak by to bylo určitě hodně přes
6l/100Km).
(Ale jezdit po rovině se dá s i20 (1.25) při rychlosti cca 70-80Km/hod na hranici 4,5l/100Km.
S dieselem zkušenost nemám, ale podle jiných zkušeností tipuji tak 4-4,2l/100Km.
Tohle vše při snaze o co nejnižší spotřebu. Ne při běžném používání auta....)
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Mel jsem starou i20 a je to velkej rozdil, kopce kde jsem musel postupne podradit na 3 uz tedka dam na 5 v poho v 80. Jinak jizda po rovince mezi 80 - 90 nejsou ani 4l, jezdim sam (85kg). V ne jsem jel do Chebu a dostal jsem se na 4.8PP a zdaleka to nebyla plynula jizda (na stare silnici bylo dost mist zledovatelejch ...). Jediny co tomu autu chybi je dalnicni sestka a umyslne pisu dalnicni, ne ta zhovadilost, co je v i30. Urcite neni problem dojit k dealerovi a novou i20 si pujcit, rozdil poznate samy ... Vozim kamose pres celou Plzen na fotbal (Lochotin - Bory) a sam poznal, ze tohle maly vozitko je zivejsi, jak vetsi i30 a jak stara i20. Vcera jsem to dovezl do servisu a ve st by mi to meli vratit s LPG. Uz bych ho tam mel, ale prej tedka dava Hyundai nejak novejsi system, jsem na to zvedavej ... Za me s autem maximalni spokojenost, prijatelna cena, minimalni provozni naklady a luxusni pojistka.
Mama dostala jako nahradu za 2l lagunu fabii v kombiku, 1.4 16V a nadavala na ni, ze je to linej sunt. Po roce je nadmiru spokojena, v plynu to jezdi za hubicku a kdyz nam zbylo v lese drivi a nemelo smysl se tam vracet nakladakem, taky to zvladla ... udelat hyundai kombika na tohodle prcka za rozumnou cenu, ma skoda problem, tahle 1.2 se s htp neda srovnavat (i ta 1.4 mi prijde v realu slabsi, ale taha vic kil).
A k te spotrebe, jezdim maximalne plynule a rozhodne nemam tacho 50 na zacatku a konci obce, ale taky nemam tacho 110 hnedle kousek za ceduli, jak je u nas zvykem a kdyz to jde, neloudam se za nikym 40 ve vesnicich ... tech 100km co jezdim dom davam za 80min, nejrychlejc jsem to mel za 60min jeste s fabii a kdyz jsem pospichal s i30, dostal jsem se na 65min a jizda to nebyla moc podle myho gusta ... realne se ta trasa da zvladnou o 5 - 10 min rychleji s vetsi spotrebou, ale ten cas mi zato nestoji.
Mama dostala jako nahradu za 2l lagunu fabii v kombiku, 1.4 16V a nadavala na ni, ze je to linej sunt. Po roce je nadmiru spokojena, v plynu to jezdi za hubicku a kdyz nam zbylo v lese drivi a nemelo smysl se tam vracet nakladakem, taky to zvladla ... udelat hyundai kombika na tohodle prcka za rozumnou cenu, ma skoda problem, tahle 1.2 se s htp neda srovnavat (i ta 1.4 mi prijde v realu slabsi, ale taha vic kil).
A k te spotrebe, jezdim maximalne plynule a rozhodne nemam tacho 50 na zacatku a konci obce, ale taky nemam tacho 110 hnedle kousek za ceduli, jak je u nas zvykem a kdyz to jde, neloudam se za nikym 40 ve vesnicich ... tech 100km co jezdim dom davam za 80min, nejrychlejc jsem to mel za 60min jeste s fabii a kdyz jsem pospichal s i30, dostal jsem se na 65min a jizda to nebyla moc podle myho gusta ... realne se ta trasa da zvladnou o 5 - 10 min rychleji s vetsi spotrebou, ale ten cas mi zato nestoji.
Hyundai i20 1,2 63kW LPG