Stránka 26 z 162
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 15 srp 2020, 19:34
od Boryš
Produkují jiný plyn než CO2. I když také prý skleníkový. Metan.
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 15 srp 2020, 21:04
od idam.i
Máš pravdu,no na názve až tak nezáleží.Vo výsledku je problém.
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 15 srp 2020, 21:42
od petzl62
Chvilku vydrž, zakážou hovězí, pak vepřové, pak drůbež, mezitím vyhynou ryby a budeme žrát amarouny
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 15 srp 2020, 22:42
od idam.i
Ostane planktón a sója.
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 15 srp 2020, 23:03
od Axel.Foley
Na palmovém oleji...
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 21 srp 2020, 10:26
od pekoz
Kdo si první všimne......
KONA elektro
- KONAEL.jpg (115.57 KiB) Zobrazeno 879 x
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 21 srp 2020, 13:48
od Axel.Foley
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 21 srp 2020, 13:52
od igor-PK
Mne sa tam nepaci ta bateria ...
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 21 srp 2020, 13:53
od Bagrid
Bacha na větrák?
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 21 srp 2020, 13:55
od Axel.Foley
Olověný akumulátor
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 21 srp 2020, 17:08
od pekoz
igor-PK:
jako 1. správně.
taky jsem na to čuměl. Už jsem si myslel že Korejci zvládli nakadahovou baterii
ze seriálu Stargate ale bohužel.
podle prodejce je to startovací baterie (12V/44 Ah) která po "nastartování" auta - stejné tlačítko pod volantem jak benzín
napájí všechny systémy auta kromě motoru. Hlavní baterka je po podlahou.
Jak to celé funguje dále netuším ale ještě ta elektromobilita bude zajímavá
protože to je další baterka co může zdechnout a olověný AKU je v tom chcípání velmi vynalézavý.
Navíc tahle kára nejde roztlačit
. Takže kromě elektrocentrály ještě startovací kabely sebou.
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 21 srp 2020, 17:22
od motorol
Ale to má většina elektromobilů tu klasickou 12v baterii. Holt se šetří a nechtějí měnit ani kastli ani systém napájení. Proto cpou elektrické motory do klasické krabice a vsechno ostatni nechávají stejne s běžným spalovakem. Vse co je v aute se musí homologovat, no a ten držák na baterku a podobne tam je vždy. Slavné VW neni schopné odladit ani nového golfa ani id3. Takze tato cesta jednoduchosti má svoje...
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 21 srp 2020, 20:35
od stefanpilat
Ono je to i z bezpečnostních důvodů. Kdyby byly všechny systémy v autě včetně vyhřívání sedaček a volantu, osvětlení interiéru a palubní desky spojeny přímo s vysokonapěťovým akumulátorem pro elektromotor, tak by byl v případě nějaké závady z posádky škvarek. Ty systémy musí být striktně oddělené. Mají to tak všechny elektromobily, i Tesly. Klasický olověný akumulátor je to kvůli ceně a výdrži, stejně jako u normálních aut. Ale třeba u Tesel je i ta pomocná 12V baterie lithiová. Její cena je pak ale někde úplně jinde.
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 22 srp 2020, 09:06
od motorol
Kdepak, vse má svou pojistku a ta by prdla dříve než by to člověka uvařilo. Navíc je to propojené- trakční baterka dobiji tu 12 V, jinak by brzo došla. Takze pointa bude jinde asi v tom, ze všechny přístroje jsou na 12v a motor na více a 12v baterie, tam funguje jako nějaká stabilizace.
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Napsal: 29 srp 2020, 20:09
od Mr. HYUNDAI