Stránka 255 z 399
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 17 bře 2014, 14:28
od Mr. HYUNDAI
Kdybych nezačal mluvit o tom, že o Twingu uvažuju, protože je to zadokolka s motorem vzadu, tak bys to možná ani nezkoumal, co
?
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 17 bře 2014, 14:46
od David PLEVA
Štěpáne, ani ne, ale když se tohle video objevilo a "prali" to do mně ze všech stran, tak jsem si na tebe vzpomněl, protože, jak praví staré přísloví: "V nouzi poznáš přítele"
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 18 bře 2014, 15:24
od Gandalf
Něco k procvičení
ZDE
Přiznávám, že jsem vyrobil jednu chybu, konkrétně ot. č. 2
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 18 bře 2014, 15:31
od Skyline
jsem na tom hure, 2 chyby
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 18 bře 2014, 16:08
od milo58
Bez ztráty květinky postup do dalšího kola.
milo58
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 18 bře 2014, 17:49
od milda h
Prej dobrý, jedna chyba.
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 18 bře 2014, 18:17
od mmv
nějak jsem netrefil Svitavy a Vsetín, ale tam už ani nedoplivnou , a když sem to hledal na mapě tak všude tam je napsáno "Hic sunt leones"
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 19 bře 2014, 19:25
od Axel.Foley
David PLEVA: Twingo a způsob doplňování kapaliny do ostřikovačů je přímo "ženiální"
Jestli to není prvoaprílový vtípek, pak konstruktéři OPRAVDU MYSLELI (jen je otázka, pod vlivem čeho
)
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 20 bře 2014, 08:18
od Espero
Jenže ono se k tomu může taky z boku a řekl bych že pak o dost lépe. Ten novinářský blbeček problém trošku zveličil, i kyž geniální řešení to fakt není.
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 20 bře 2014, 08:26
od FISHkaa
Gandalf píše:Něco k procvičení
ZDE
Přiznávám, že jsem vyrobil jednu chybu, konkrétně ot. č. 2
jednoduché
@ESPERO> tak Renault dokáže horší prasárny se žárovkama to je fakt
Tohle ale také posrali, nemluvě o tom co se stane s tou kapotou při nárazu a přetržení těch tkaniček to jí drží na místě... piece of shit
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 20 bře 2014, 09:00
od Espero
fishkaa: Já ty žárovky vyměnit umím. Tedy teď pár měsíců si to budu muset nechat dělat, než se mi zmátoří ruka. Hyundai pomlouvat nechci, to auto mi vyhovuje, jinak bych ho tak dlouho neměl, ale taky tam mám pár prasáren, například když se u elektrického čerpadla nedodává řídící jednotka jako samostatný díl, takže pak musíš kupovat za 58 tisíc něco, co by jinak spravila částka řádově nižší. Nebo používání žárovek H7, na které bych si mohl otevřít výrobnu. To bych řekl, že svým dopadem je daleko horší důsledek, než novinářovo tlusté špinavé břicho. Když se podíváš u renaultů na jejich nové naftové motory dCi a jejich spotřebu, ukaž mi hyundai v objemové třídě 1,5 - 1,6 litru, který se jí alespoň přibližuje.
Jak je to tam udělané se fakt asi zajdu podívat, i když tohle auto nikdy kupovat nebudu. Ale neodvažoval bych se tvrdit, že to drží na tkaničkách.
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 20 bře 2014, 09:18
od FISHkaa
no nevím, nepřijde mi ideální si nadvakrát lámat ruku, lézt po zemi či odstrojovat předek auta kvůli výměně žárovky. Je to prasárna
Časté praskání žárovek je důsledkem přepětí či napěťových špiček v palubní síti automobilu. Může to být konstrukční chyba konkrétního modelu, nebo chyba v bloku dobíjení - tohle lze poměrně efektivně vyřešit přidáním 15V+ transilu paralelně k žárovce. Omezíš tím špičky a žárovky přežijou déle.
Problém byl kdysi na fábii I,
tady jsou návody
Ad motory: Jasně, nové dCi... = na mě
až moc kurvítek, to raději něco od SkyActive (Mazda) a počkat si pár let na výsledky reálného ježdění s těmito motory...
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 20 bře 2014, 09:30
od Espero
Co se týká lezení po zemi a pod autem, tak to je právě případ mého Hyundai, kde pro výměnu žárovky předního blikače musím odstrojit spodní plastový kryt podběhu (blikač je za přepážkou skeletu) a žárovku vyměňovat odspodu. U renaulta jsem nikdy kvůli žárovkám nemusel vyndavat nárazník, musi se to ale dělat při výměně celého reflektoru. Tu úpravu instalace před žárovkou jsem udělal, ale nijak zvlášť to nepomohlo. Přepětí rozhodně nemám. je to konstrukcí žárovky. na totéž si stěžují i lidi od jiných značek.
Když Tě trápí kurvítka, čas ukáže, jak to je. Ekonomicky jsou dneska renaulty s těmito motory výhdnější a při 5 leté záruce, kdy najedu nějakých 100 tis km se už nejspíše závadovost stačí projevit. (Pravda, nemají jí "v ceně", musíš asi tak 3300,- - 3900,- Kč doplácet podle typu).
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 06 dub 2014, 16:06
od Axel.Foley
Re: Něco pro zasmání
Napsal: 12 dub 2014, 22:10
od Martun
Pánové,
to rozhodně stojí za přečtení!!!
Rozklikněte "Popis produktu" ...
http://m.aukro.cz/skoda-octavia-1963-ve ... 84103.html