Stránka 27 z 197
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 06 bře 2017, 17:57
od Axel.Foley
Ara blue je hezká, no sand white je hezčí
Napsal: 06 bře 2017, 19:23
od bony
Presne tato je u nas v ulici a je nadherna
Odeslano
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 06 bře 2017, 19:55
od milan74ma
Kazdy ma iny vkus. Ja som mal modru tiez na vyber ale vylestena modra na slniecku sand white alebo micron grey nesiaha ani po clenky
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 06 bře 2017, 20:40
od idam.i
Tucson má členky,
Podla mńa siahá aj po spätné zrkadlá.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 08 bře 2017, 09:39
od Axel.Foley
Příjemné překvapení: včera večer cesta z Příboru domů stylem Příbor - Bělotín 95 km/hod., Bělotín - Olomouc po D1 112 km/hod. (vše tempomat na 6tku), akorát u Kocourovce jsem předbíhal vláček asi 10 kamionů, tak jsem to vytáhl na 140. Doma PP ukázal spotřebu 5,0 l / 100 km
Pořád mám zimní pneu.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 08 bře 2017, 14:55
od CEVETE
Ahoj, neblbne ti palubní PC? Jinak ale
Já kombinovanou tak 6.5 a to je taky super. Jsem s autem také spokojený, také mě baví a také si ho pochválím.
Jinak jsem dneska té mojí babče pořídil novou nákupní tašku IX20, taky bílou, aby si toho lidičky hned nevšinuli a neprudili.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 08 bře 2017, 15:57
od Axel.Foley
CEVETE: Ahoj, PP neblbne, právě naopak, ukazuje celkem přesně
Těch 5 mi ukázal na konci jízdy. Aktuálně mi svítí průměrná spotřeba 5,7 a dojezd na nádrž (najeté km + dojezd) 1.010 km. Jsem atypický uživatel, i s i30 jsem měl spotřebu, kterou mi nikdo nevěřil
Manželce přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů v ix20.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 08 bře 2017, 19:47
od petzl62
Bacha v i30 jsi neměl dvouhmotu...tady ji máš... Tak ať na úkor superspotřeby v 60tis. km něměníš spojku a hlavně dvouhmotu
Záruka se na to nevztahuje a cenu ti raději psát nebudu
Nepodtáčet,nepodtáčet,nepodtáčet...
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 08 bře 2017, 20:27
od Axel.Foley
petzl: Nepodtáčím, nepodtáčím, nepodtáčím
Děkuji za připomenutí, na dvouhmotu pamatuji. Mám hranici 1500 otáček, pak podřazuji, jinak motor začne brblat a to moje uši nerady. S Tukym pořád jezdím spíš jak s benzínem
Při 95 km/hod. motor točí něco kolem 1650 ot. a nebrble. Od tebe si ale nechám poradit a uvítám jakékoliv konstruktivní připomínky, rady a komentáře.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 08 bře 2017, 20:42
od vorlajz
Která auta mají dvouhmotu?
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 08 bře 2017, 20:43
od vorlajz
AF... Jak jsi jezdil s benzínem?
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 08 bře 2017, 21:47
od petzl62
Dneska už bohužel prakticky všechna Vorlajz.
A jak jezdil s benzínem? Neuvěřitelně
Vlákno Číbrný sršeň
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 08 bře 2017, 22:18
od vorlajz
tak mě jen zajímá, zda motor vytáčel... Ale nemyslím si...
Já to třebas točím docela dost... a taky nejezdím za málo
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 09 bře 2017, 12:02
od Axel.Foley
vorlajz: Není to o vytáčení motoru, spíš o využívání optimálního rozsahu otáček a v něm použitelného kroutícího momentu. Benzínová 1,4 v i30 první generace má krouťák nějakých 135 Nm při 5000 ot./min. a max. výkon 109 kobyl při 6000 ot./min. Mnou nejvíc využívaný rozsah otáček byl, když si dobře pamatuji, cca 2500 - 4000, kdy je k dispozici 120 - 130 Nm a využíváš pouze 48 - 75 kobyl (čísla jsou přibližná, beru to z grafu, který nemá dělení po 1 dílku). Takže auto jede, netrápí se, plynule zrychluje a při podřazení máš pořád ještě nějakou tu rezervu v záloze, když potřebuješ zrychlit. Důležité je motor nepodtáčet, pak si, paradoxně, cucne o dost víc. Do omezovače se motor párkrát podíval, bylo to ale jen ze zvědavosti, abych věděl, co se stane. Stejně jako teď i u benzínu jsem používal tempomat kde to jen šlo. A jestli motoru dáš i dobré palivo (od 90.000 km jsem přidával VIF do každé natankované nádrže), odmění se ti úžasnými hodnotami spotřeby. Třeba přejezd přes BIH za 5,4 N95, ač to zní neuvěřitelně. Tankováno tamtéž. Petzl ví, o čem mluvím, sám si to odzkoušel, i když s naftou.
U Tukyho jsou čísla krouťáku a výkonu jiná, stejně tak i křivky a provozní otáčky. Pořád platí - nepodtáčet
A raději víc otáček na nižší stupeň než opačně, pak má motor opravdu hodně nezdravý zvuk. Zvykl jsem si dívat se na semafory daleko dopředu a podle toho odhadnout, zda zelená vydrží nebo ne. To samé platí pro červenou. Podle toho se také zbytečně zbrkle neženu k semaforu, ať nemusím zbytečně brzdit. Když vidím červenou, dám raději dám nohu z plynu, podřadím a kolikrát se mi stane, že než k semaforu dojedu, opravdu se červená změní na zelenou a nejen že jsem pošetřil brzdy, ale i následný rozjezd znamená menší energetické nároky a tím i menší spotřebu paliva. A ještě jedna finta: tlak v pneu mám o 0,2 Bar vyšší než doporučuje štítek na B-sloupku.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 09 bře 2017, 12:51
od vorlajz
Jezdím podobně jako ty... Motor nepodtacim... Snažím se předvídat. Nebojím se to pořádně vytočit... mám rád rychlou jízdu
Do auta jsem dával N95 s VIF a teď už jenom Vervu...