Stránka 27 z 58
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 11 bře 2018, 19:59
od shawt
Hello Dr.Adi,
maybe check this topic which is related to the DCT. But to be honest the final decision is on you
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=190&t=33322
If you prefer automatic gear box, go for it. You have 5 years warranty
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 11 bře 2018, 20:12
od minoltak
I have no experience with automatic transmission.
but
It must be very good, if you have combination with adaptive tempomat.
I´m not affraid of unreliability. You have 5years warranty.
I have manual transmission, it was more cheap.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 11 bře 2018, 20:16
od segi
Přidávám dvě fotky z PP, ale už sem měl cestu v -10 stupních z Stutgarttu do Žatce za 6,9 l/100km. A jak už tady zaznělo. Krátké trasy se studeným motorem to žere jako osmiválec
a naopak při dlouhých trasách se dá dostat pod 6 litrů a styl jízdy nemusí být jako čepičář
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 11 bře 2018, 20:51
od DrAdi
I see manual has good fuel consumption like an automatic DCT.
Unfortunatelly in Poland i30 III is not so popular, like in Czech and we must write on other forums.
@segi
What with acceleration 0-100 in manual? Is good? I cant find any video on youtube with manual transmission and 1.4 T-GDI engine.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 11 bře 2018, 21:11
od Zbyněk Hanáček
DrAdi jesteś z Polski? Jak jesteś, to pisz po Polsku.
Jestem Ślązakiem i przetłumacze do Czeskiego.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 11 bře 2018, 22:03
od DrAdi
OK, skoro tak mówisz, to piszę
Generalnie chcę i30 ze skrzynią DCT, ale mam obawy co do awaryjności (DSG też jest niby takie dobre, a jednak potrafi się psuć, a koszt naprawy jest ogromny, jak na polski budżet).
Jechałem Kią Niro i skrzynia jest bardzo fajna, tylko, czy nie będzie tak, że 5 lat gwarancji minie i skrzynia się cała rozleci? Wiadomo, ze trzeba wymieniać filtry i oleje, ale czasami jest tak, że możemy mieć faktycznie pecha.
Sami drodzy koledzy wiecie, że serwisanci i handlowcy będą zachwalać tą skrzynię do czasu awarii lub poważnej usterki.
Przepraszam admina, jeżeli naruszam regulamin forum.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 12 bře 2018, 19:30
od Zbyněk Hanáček
DrAdi píše.
Chci I30 zásadně s převodovkou DCT, ale mám obavy o poruchovost ( DSG jsou taky dobré a dokáží se kazit, a cena opravy je ohromná, jak na Polský rozpočet)
Jel jsem Kia Niro a převodovka je moc fajn, jen, jestli to nebude tak, že mine 5 let záruky a převodovka se rozletí celá? Ví se, že je třeba měnit filtry a oleje, ale někdy je to tak že fakticky můžeme mít pech.
Sami drazí kolegové víte, že servisáci a obchodníci budou chválit tu převodovku do doby havárie nebo závažné závady.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 12 bře 2018, 19:36
od Zbyněk Hanáček
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 12 bře 2018, 20:03
od dibarbora
Otázku si skôr treba postaviť, že na akú dobu si auto chcem nechať. V rámci záruky je to jedno, sú to peniaze vynaložené na komfort.
V prípade predpokladu, že auto chcem podržať dlhšie tak manuál je lepšia voľba.
Inak v prípade dlhodobej prevádzky DCT treba myslieť aj na servis, pretože
na servis nemyslí. Podľa servisného plánu je na programe len inšpekcia množstva oleja o výmene ani zmienka.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 12 bře 2018, 23:47
od DrAdi
Nie do końca zrozumiałem odpowiedź.
Czy DCT się opłaca na te 7-8 lat? Co po gwarancji?
Koszt nowej skrzyni to pewnie z 12000 PLN na dzień dzisiejszy.
Jeżeli taka cena będzie za 6 lat to chyba automat będzie mało opłacalną inwestycją na lata.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 13 bře 2018, 18:34
od petzl62
dibarbora píše:Otázku si skôr treba postaviť, že na akú dobu si auto chcem nechať. V rámci záruky je to jedno, sú to peniaze vynaložené na komfort.
V prípade predpokladu, že auto chcem podržať dlhšie tak manuál je lepšia voľba.
Inak v prípade dlhodobej prevádzky DCT treba myslieť aj na servis, pretože
na servis nemyslí. Podľa servisného plánu je na programe len inšpekcia množstva oleja o výmene ani zmienka.
Ale to přece vůbec není pravda
Jsou normálně předepsané servisní úkony,výměny oleje atd.
Co si tak prostudovat servisní knížku a úkony prohlídek
Já to v ní teda mám uvedeno
A co se týká dotazu:
To bychom museli mít věšteckou kouli.Dnešní auta se konstruují dle mne na dobu záruky,co bude dál je ve hvězdách.Přistupuješ li ke koupi auta s vědomím,co se vysere a posere,zákonitě se to stane.
Myslím,že pokud autu dáváš péči a něco málo navíc,vrátí ti to spolehlivostí a bezproblémovým provozem.Může to samozřejmě být i jinak,ale to je pak čistě polemika-zrovna jako situace se spolehlivostí DCT převodovek.Nevyrábí a neosazují se zase tak dlouho,aby zkušenosti měly vypovídající hodnotu.Zatím o žádném vážnějším problému u DCT v
nevím.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 13 bře 2018, 20:07
od Tudy
Našel jsem firmu, která dělá Chiptuning i se zápisem do TP a zároveň převezme tovární záruku na motor. Čekám na jejich zavolání a pokud to klapne, jdu do toho a dám sem vědět.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 13 bře 2018, 20:15
od giuseppep
To je super. Akorát by to ještě chtělo zjistit ,jestli umí ten čip nahrát někam na přenosnou krabičku - jako firma BSR. Nebo to mít někde v autě a jen zmáčknout čudlík
a máme nahraný soft. Protože když si to necháme načipovat a pak pojedu na garančku do
, tak mi ten čip přehrají a jsme v háji.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 13 bře 2018, 20:22
od Tudy
Nikde není psáno, že musíš na garančku do
, stačí chodit k mechanikovi, který má platnou licenci, sám to dělám při výměně oleje, vyjde to o dost levněji a vše je zapsáno v garanční knížce.
https://m.autorevue.cz/velky-mytus-abyc ... ho-servisu
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 13 bře 2018, 20:36
od giuseppep
Tak to je dobrý. Hurá na změnu výkonu. Těším se až napíšeš jak si dopadl. Hlavně parametry jaký budou. Díky za info.