Stránka 27 z 87
Re: Stringův Fastback
Napsal: 11 zář 2019, 15:19
od Espero
Já myju tu VAP s houbou, neboli tím nejšetrnějším způsobem, ale to platí pro hyundai a pro R 11, Peugeot musím střídat, je moc vysoký, takže 2x VAP a 1x myčka.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 13 zář 2019, 13:20
od Espero
Scaild píše:Mno já jezdim do Šafránky, která je na stodůlkách kousek od Makra a naprostá spokojenost - je to takzvaná "lejzrová myčka", tzn žádný kartáče, jen tlaková voda. Je to včetně voskování, mytí podvozku, kol, atd... Žádný škrábance na laku a minimální námaha
To ti dlouhodobě nepostačí, aspoň jednou za 4x je potřeba kontaktní mytí (houba, kartáčová myčka). Znám to tam, jezdívám tam taky někdy. Na stodůlkách obvykle každý den parkuju (metro Luka) kousek od té myčky.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 18 zář 2019, 05:59
od Stringo
Tak včera jsem odvezl auto do autorizáku.
Prováděná práce:
1. Standardní garanční prohlídka po 15000km
2. Montáž klaksonů (moje zakoupené viz nedávný příspěvek)
3. Schovaní a zapojení na spínací skříňku napájecího kabelu od kamery
4. Ochranný nástřik podvozku a dutin
5. Objednání lakové opravné tužky
Kontrola mých uvedených problémů:
1. Výpis z diagnostiky kvůli pravidelnému poklesu výkonu (cca po 1500km se vždy na cca 20s motor omezí na max.3000-3500 ot/min.)
2. Přední pravé dveře a víko kufru při zavírání často odskakuje - seřízení
3. Při točení volantem se ozývá hluk - nejspíš posilovač řízení
4. Občas vypadne krytka nad vnitřním zpětným zrcátkem
Vyřešeno hned při zápisu k prohlídce:
1. Palivová nádrž je opravdu řešena tak, že rezerva, resp. hladina paliva je cca 5-7l paliva. To že natankuji max.42l je prý dáno tím, že je horko a palivo se víc "roztahuje", v zimě pro, natankuji o 1-2l víc, problém byl prý občas ve vadném palivoměru, kdy ale ukazoval nesmysly úplně.
2. Při rychlosti nad 170km/h píská těsnění okna u řidiče - tento problém je konstrukční a ví o něm, ale neřeší se to
3. Při rychlosti nad 170km/h se špatně vrací stěrače do výchozí polohy - o tom neslyšeli a nemůžou to ověřit - nebude řešeno
4. Lze něco dokodovat? Nelze a neví o tom, že by něco šlo, každopádně případný úkon znamená ztrátu záruky
Auto neviděli, uvidím co řeknou na stávající úpravy (snad nic).
Re: Stringův Fastback
Napsal: 18 zář 2019, 08:27
od Espero
Ten hluk volantu mám taky, jak to teď bylo u Lennera jsem o tom tam mluvil, že prý se podívají a nakonec řekli, že je to normální. Jinak větší pí.ovinu jsem ohledně toho plnění nádrže neslyšel. Palivo jde chladné z nádrže, takže se roztáhne až po natankování, ne při něm. Já s tímhle problémy nemám, nevyjíždím až k rezervě, ale už jsem v pohodě bral asi 48 litrů po hrdlo. Tím, že beru až po hrdlo (kvůli co nejpřesnějšímu měření spotřeby), se tam musí logicky vměstít více než 50 litrů, počítám tak 55 i s tím potrubím, se zase musím nějak bránit důsledkům roztažení paliva, takže většinou beru v Praze a po 26 km domů už tam zase prostor na roztažení paliva mám. Proto jsem mohl vzít 48 litrů, aniž by svítila rezerva.
Mimochodem, když mě začnou v servisech podobně oblbovat, tak jim rovnou řeknu, ať si to nechají, od cety, že na lži nejsem zvědavý. Většinou se vyjádřím expresivněji, ale když jezdím do stejného servisu, po čase s tím přestanou.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 18 zář 2019, 09:46
od Stringo
S tou nádrží si myslím že je to jak to tu už na fóru bylo psáno - mají to špatně konstrukčně a kvůli čerpadlu tam musí zůstat větší hladina paliva (kterou v podstatě nevyužíváš). S tou roztažností mi to bylo jasné, to by potom v létě v podstatě prodejci okrádali řidiče, kdyby si každý natankoval "nafouknuté" palivo. Spíš jsem chtěl slyšet že uzná špatné řešení (jako to přiznal s tím aerodinamickým hlukem od řidičova okna). Jinak já tankuju na vypnutí, nedolévám to až nahoru po hrdlo, sere mě ale, že jsem si před koupí spočítal nájezd na plnou nádrž - počítal jsem s variantou, kdy má nádrž 50l a že tam bude 5l rezerva, tedy skutečně použitelných 45l paliva, kdy při spotřebě 7l/100km bych měl ujet cca 640km. Realita je takový, že při natankování do plna ujedu na těch zhruba 40l nějakých 570km. To už je docela velký rozdíl v nájezdu na jednu nádrž. U koncernových aut jsem tankoval oproti papírovému údaji objemu nádrže o cca 4l méně (což je v pořádku dle mého)...
ALE s tímhle se nic neudělá, musí se to vzít jako fakt.
Jsem zvědav, co vymyslí s tím hučením při točením volantem. Určitě to ale nedělalo při koupi a pokud to bude možné, projedu se předváděčkou u nich a uvidím hned, potom jim to tam znovu dám.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 18 zář 2019, 09:52
od Espero
Myslím, že jestli nějaký servisman uzná nebo neuzná špatné konstrukční řešení je jedno, když s tím nemůže nic dělat. Tyhle vozy jsou sice celkem pěkné, ale spotřební tuctovky, takže tlak na minimalizaci výrobních nákladů je enormní.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 18 zář 2019, 09:58
od Stringo
To je sice pravda, ale když budou lidi tyhle věci komentovat a upozorňovat na ně, tak se třeba něco dá na dalších modelech "zachránit". Jenže většina majitelů Hyundai vozů budou jen řidiči, co se převážejí z bodu A do bodu B a je jim úplně jedno v čem jedou. A to je škoda...
Re: Stringův Fastback
Napsal: 18 zář 2019, 10:05
od Espero
No tak já nemám možnost ani vyzkošet to pískání při těch 170, jestliže jezdím po D5 18 km před Prahou, tam jsem rád, že někdy jedu aspoň 60.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 19 zář 2019, 12:52
od helou
Stringo píše:S tou nádrží si myslím že je to jak to tu už na fóru bylo psáno - mají to špatně konstrukčně a kvůli čerpadlu tam musí zůstat větší hladina paliva (kterou v podstatě nevyužíváš). S tou roztažností mi to bylo jasné, to by potom v létě v podstatě prodejci okrádali řidiče, kdyby si každý natankoval "nafouknuté" palivo. Spíš jsem chtěl slyšet že uzná špatné řešení (jako to přiznal s tím aerodinamickým hlukem od řidičova okna). Jinak já tankuju na vypnutí, nedolévám to až nahoru po hrdlo, sere mě ale, že jsem si před koupí spočítal nájezd na plnou nádrž - počítal jsem s variantou, kdy má nádrž 50l a že tam bude 5l rezerva, tedy skutečně použitelných 45l paliva, kdy při spotřebě 7l/100km bych měl ujet cca 640km. Realita je takový, že při natankování do plna ujedu na těch zhruba 40l nějakých 570km. To už je docela velký rozdíl v nájezdu na jednu nádrž. U koncernových aut jsem tankoval oproti papírovému údaji objemu nádrže o cca 4l méně (což je v pořádku dle mého)...
ALE s tímhle se nic neudělá, musí se to vzít jako fakt.
Jsem zvědav, co vymyslí s tím hučením při točením volantem. Určitě to ale nedělalo při koupi a pokud to bude možné, projedu se předváděčkou u nich a uvidím hned, potom jim to tam znovu dám.
Ja viem v pohode prejst na plnu nadrz cez 700 km, po dialnici alebo mimo mesto, ked napr. idem na dovolenku. Tankujem po vypnuti pistole 3-4l naviac.Volant mi huci ked je vonku vlhko a pod 10 stupnov.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 19 zář 2019, 13:01
od Stringo
To máš velice slušnou spotřebu
, mě volant hučí neustále už 3 měsíce.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 19 zář 2019, 13:30
od Espero
Já na plnou nádrž ujedu nějakých 1 100 km. Halt nafta. Ten volant, neřekl bych, že to je hučení, dost nepopsatelný zvuk, neco jako škrábání a pak jako když hydarulické vysokozvižné vozíky pracují, ale daleko jemnější zvuk.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 19 zář 2019, 13:39
od Stringo
Přesně to samé mám já, je to jako když jsme měl ve 20let starém FORD KA starou kapalinu posilovače řízení a to servo se nemazalo správně. Ale problém je v tom, že mě to ten zvuk dělá i při vypnutém motoru, kdy není posilovač aktivní, tak uvidíme s čím přijdou v servisu...
Re: Stringův Fastback
Napsal: 20 zář 2019, 19:55
od helou
Stringo píše:To máš velice slušnou spotřebu
, mě volant hučí neustále už 3 měsíce.
Od kupy auta mi ukazuje pocitac 6,4...
S autom som spokojny veci co som potreboval som vyreklamoval, ale blizi sa cas srotovneho tak uz rozmyslam co s tym ked to nahodou vyjde a bude tych 35% z ceny auta.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 20 zář 2019, 20:40
od Stringo
Nerozumím, jaké šrotovné
jaké 35%
Re: Stringův Fastback
Napsal: 20 zář 2019, 20:58
od idam.i
Možná na elektroauta.