Stránka 28 z 48

Re: Nový majitel i20

Napsal: 03 čer 2009, 21:33
od dj.brouk
Já si tohle nechal deaktivovat,co když se to neotevře při nárazu?? :-k :-k
Když chci zamknout auto zevnitř,tak otočím čudlem na mojich dveřích,a celé auto se zamkne,a to mi
stačí. :D

Re: Nový majitel i20

Napsal: 04 čer 2009, 14:53
od amaize
dj.brouk píše:Já si tohle nechal deaktivovat,co když se to neotevře při nárazu?? :-k :-k
Když chci zamknout auto zevnitř,tak otočím čudlem na mojich dveřích,a celé auto se zamkne,a to mi
stačí. :D
tak,tak =D> =D> =D>

Re: Nový majitel i20

Napsal: 27 čer 2009, 10:18
od jirikstbk
Co by nový majitel i20 dám k dobru tabulku (excel), kterou jsem si někdy začátkem roku udělal. Tehdy kvůli nižší pojistce pro motor 1,2. Později jsem se dozvěděl, že se u pojistky dá získat jako dlouhodobý klient ČP velmi slušná sleva a tak jsem se přeorientoval na verzi Style. Snažil jsem se tehdy technokraticky porovnat parametry jednotlivých aut této kategorie tím, že dám jednotlivým parametrům nějakou váhu. I když jsem se snažil po prvním nástřelu co nejvíce i20 penalizovat, tak mi to pro ní vycházelo stále nejlíp. 1,4 litrový motor na tomto bodovém hodnocení patrně nic nezmění.

Až do konce jsem se tak rozhodoval mezi i20 v max výbavě STYLE a i30CW CLASSIC PLUS. Nakonec zvítězila i20 a to proto, že děti už mám dospělé a budu jezdit nejčastěji v obsazení 1 nebo 2. A cena vozu při malém ročním nájezdu je také podstatná. Hodně mi ale co by modeláři chybí větší kufr, přece jen ty modely letadel a krámy, které s tím souvisí nějaké to místo zaberou. Snad si ale na ten menší časem zvyknu zejména, když sklopení zadních sedadel není až takový problém.

Takže pokud by se někdo další rozhodoval co koupit, tak tabulka se srovnáním parametrů aut v této třídě je k dispozici. Chybí tam ale nové Polo a popřípadě další auta, které nebyly cca před 1/2 rokem na trhu a které jsem už nezaregistroval.

Re: Nový majitel i20

Napsal: 27 čer 2009, 15:43
od amaize
to jirik... : dobre sis pohrál s tím excelem , měl jsme něco podobného (ještě Fokusa,Rio a Ceeda) , než jsme projeli 3-tí auto, a pak už jsem dával jen na dojem z jízdy a přímý kontakt z vozem jeho vybavením,prohlídkou a podobně.Ta tabulka hodně napoví a pro začátek je super a pak je třeba jen ten osobní kontakt , v tom mi dáš určitě za pravdu

Re: Nový majitel i20

Napsal: 27 čer 2009, 16:12
od Amalfi
jirikstbk no ta barva je super ... stejna jakou mam objednanou. Jen ja cekam uz od 23.3. takze ti zavidim.

Re: Nový majitel i20

Napsal: 07 črc 2009, 21:39
od jirikstbk
Když nové auto, tak se vší parádou. :twisted:

Už cca týden řeším, jak dostat auto do garáže. Mám bohužel tu smůlu, že do garáže sjíždím s relativně prudkým klesáním 8,5° na krátkou vzdálenost. Při prvním vjezdu jsem vjel tak, jak jsem byl zvyklý čumákem napřed. Ty pazvuky mě straší dodnes. :roll: Ta hrana vlevo je práh vrat a to šrafované vpravo je beton pod vraty plotu.
Obrázek
Další den po tom, co jsem vycouval i po vypodložení opět za hrozného zvukového doprovodu jsem zkusil opět po vypodložení nacouvat. Opět jsem hrnul. Tak jsem koupil pororošty a zkusil je různě podkládat. opět jsem hrnul a tak došlo na to nějak upravit profil vjezdu, resp. jeho předláždění.
Obrázek
A tak jsem vzal tužku a papír, k tomu na pomoc scaner a tiskárnu a 3 dny po chvílích měřil a maloval. Pak zašel za dlaždičem a ten mi sdělil, že na milimetry opravdu nepracuje (vychází tam tak 2 cm)
Obrázek
a tak snad bude proveditelná alespoň poslední varianta,
Obrázek
ta ale představuje odbourat 25 cm velmi tvrdého betonu (šrafovaně), který už jsem měl tu čest bourat, když jsem stavěl barák a šlo to po centimetrech. Jak jsem se tehdy dozvěděl, tak původní majitel to dělal z cementu, který se používal v pohraničí na stavbu bunkrů před WWII. :cry:

Když ani to nepůjde, tak to bude cca 30 tisíc za sekční vrata + další peníze opět za kompletní přeložení kostkové dlažby v přímce mezi prahem garáže a zmíněným betonem. ](*,) :-(

Ty fotky berte jen jako pokus o dokreslení atmosféry. Neposuzujte mizernou kvalitu. Na tu už nemám sílu. Čmáral jsem to ve skutečnosti v měřítku na formátu A3 a padlo na to hodně celulózy.

A pak, že koupě nového auta je radost. :? :P

Re: Nový majitel i20

Napsal: 08 črc 2009, 08:07
od jandaxx
No kamarád zase musel kompletně vybourat vrata a garáž rozšířit. Stavěná na stodvacítku a koupil si octavii, která je o 20 cm širší.

Re: Nový majitel i20

Napsal: 08 črc 2009, 09:19
od Amalfi
jirikstbk holt mas jen dve moznosti jak zmenit sklon
1) jak sam pises - vysekat to a prodlouzit zakladnu pro stoupani smerem k silnici
2) nebo naopak jak taky pises - natahnout zakladnu pro stoupani smerem ke garazi, tim ze to zasypes, zakachlujes ... ale jak sam pises, normalni vrata pak neotevres, takze sekcni

Inu varianta 2 je stejne lepsi i do budoucna, nevis jake auto te ceka za 5 let, joa ta frajerinka - vrata na dalkac :-
Mam pro tebe ale i slova utechy - bud rad ze nemas Pazouta 407 - ten ma predni previs jako krava. To bys musel ten sklon menit uplne zasadne. :lol:

Re: Nový majitel i20

Napsal: 08 črc 2009, 10:55
od jirikstbk
jj, ale když já raději vítr ve vlasech než v peněžence. ;-)

Re: Nový majitel i20

Napsal: 08 črc 2009, 15:43
od dj.brouk
Tak tohle nemusím řešit,protože na sídlišti jaksi garáž nemám :-k ,
takže I20 stojí furt venku. :lol: .
Ale přeji Ti ať to dořešíš k obrazu svému a spokojenosti. :wink:

Re: Nový majitel i20

Napsal: 08 črc 2009, 19:27
od amaize
jirikstbk píše:jj, ale když já raději vítr ve vlasech než v peněžence. ;-)
tak podle toho "větru" mu udělej venku přístřešek a v garáži začni stáčet líh , a spolehni se že vítr v peněžence už nebude :-
no a pak možná tí ty vlasy budou i stát #-o

Re: Nový majitel i20

Napsal: 08 črc 2009, 19:48
od jirikstbk
amaize píše: ... tak podle toho "větru" mu udělej venku přístřešek a v garáži začni stáčet líh ...
Rád bych, ale není kde. Bydlím v baráku ve městě, kde se počítá každý metr a není to jak kdysi zamlada u nás na dědině. Kolem baráku jsou z každé strany 2 metry a to ve svahu a před garáží je 3,9m. Jo, na dodržení uliční řady se za bolševika důsledně dbalo. :roll:

No nic no. Vypadá to, že auto nebude za 340, ale za cca 380 až 390. Ještě, že jsem couvl od původně zamýšleného kombíka i30. To bych ho snad ani neměl kde strčit. A to mám garáž dlouhou 6,3m. :-k

Takže přátelé, před koupí auta vemte do ruky metr. A měřte místo pro svůj budoucí :hyu: #-o

Re: Nový majitel i20

Napsal: 08 črc 2009, 19:57
od amaize
metr nikdo dopředu nevezme, každý jde první po autu, a dobře znám problém řadovek se sklepními garážemi , trend 60 a 70 let , holt zkus to vyřešit jen třeba nájezdy , které bys mohl odsunout , nebo by je ty vrata dovřely, věřím že by se našlo i jiné řešení

Re: Nový majitel i20

Napsal: 09 črc 2009, 07:39
od jirikstbk
Vím, že ten metr nikdo nevezme. To byla jen taková akademická poznámka. :-#

Já se taky jen kochal :D/ jak je to ičko čučavé a to, že má kvůli bezpečnosti delší deformační zónu a že bych mohl čekat popsané problémy jsem vůbec nezaregistroval. Díky Bohu, že tam ale ten delší čumák je. Právě kvůli vyšší šanci na přežití jsem nové ičko kupoval. Protože jinak by mi stále felda vyhovovala snad ještě dalších 20 let.

S těmi garážemi stavěnými na škodovky máš naprostou pravdu. Vím u sousedů o dalších 4, kde už garáž slouží jen jako sklad bordelu a auto je trvale venku. Jenže já mám barák v tak blbém místě, že jediné místo na auto je právě jen v té garáži. Ty šoupací rampy a podkládání už mám za sebou. Funguje to, ale v zimě nebo když potřebuji rychle ven to hodně zdržuje.

No nic, důchod je ještě daleko a tak snad si ještě toho předělaného vjezdu užiju. :wink: [-o<

Re: Nový majitel i20

Napsal: 09 črc 2009, 14:59
od Amalfi
No jo ... ty si hlavne uzivas auta. To je dulezite. Ja porad jen cekam a cekam.
Ted jsme meli doma dva dny jako nahradni auto za i10 u ktere se menilo predni sklo (tuknute kaminkem uz pri predavani, ale zaprotokolovane) tyden po koupi.
To nahradni auto byla i30 Comfort 1.6 CRDi 66 kW (90 hp), a reknu vam dalo by se na to zvyknout :-. Byl to jeste korejec, takze se mi libila i vybava (prihradka nad stredovym panelem, USB a Aux vstup ve stredove operce, gumove tesneni kolem svetel, ...) proste v Nosovicich nastoupili uspory. Auto melo jen jednu chybu - motor, prekvapil mne i svou kultivovanosti, ale vykonem zaostava pro takove auto (mel jsem stejne vykonny motor ale 2.0 TD v Nissanu Primera a tam to bylo jeste horsi :mrgreen: ). Ten je dobry tak na klidnejsi jizdu. Ja potrebuju proste neco silnejsiho a agilnejsiho.
Pokud v srpnu nebude i20 tak v zari bude tezke rozhodovani, jestli cekat nebo necekat a jit radejii do i30... #-o