Stránka 28 z 51
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 10:13
od Chasnik
Ta rege 200 - 250 je asi bohužel standard
Jestli používáš diagnostiku, podívej se na volnoběhový diferenční tlak po proběhlé regeneraci, pokud bude mezi 1 - 2,5 mbar (TorquePro mylně uvádí jednotky bar), tak by to ještě být zasrané popílkem nemělo.
Jinak s tím vozíkem záleží, na co je od výrobce natypovaný. Dost už jich je se "stovkou" a některé mají dokonce povolených 130, ale to už bych se občas bál.
Atmo benzín 2.0 je dobrá idea, ale bude se to blbě hledat, vím o Mazdě 3, ale pro mě to má malý kufr. Honda doprodává pár loňských předváděček Civiců kombi s 1,8 CVVT (povedený), ale ty brzy asi zmizí.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 12:36
od Felotron
TorquePro pouzivam, ale nenasel jsem zatim ten spravny ukazatel tlaku (ani jsem se o to moc nesnazil, takze porad, at to najdu hned)
Vozik ma sice v hologaci 130, jel uz i 200 a uplne v pohode
Jen jsem do ted zil s tim, ze souprava ma max 80 - uz jsem si to dostudoval
A stema atmo motorama do poradnyho auta to bude asi jen a jen horsi... tak uvidim
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 13:44
od only_one
Za mě už mohu jen spekulovat. Vozidlo bylo vykoupeno a nahrazeno zajímavějším kusem. Takže všem ostatním přeji good luck.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 14:02
od mnkk
Poviem ti pravdu only_one, nemilo si ma prekvapil, ale chápem tvoj počin. Takže výsledok je, že čistenie nepomohlo?
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 14:48
od Chasnik
Felotron: V nabídce čidel hledej "DPF press" nebo "DPF pressure". Bude ukazovat hodnoty v barech, ale ve skutečnosti jsou to milibary. Případně je bude ukazovat v psi, ale to se dá v nastavení změniut.
Ale musíš mít opravdu verzi PRO (placená), ne LITE.
only_one a mnkk: předpokládám, že ani po čištění se interval rege neprodloužil, to potvrzuje domněnku, že motor tam toho fouká tolik na kolik to není objemově stavěno
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 15:00
od MarekHC
Takže páni, riešite všetko zbytočne.
Zníženie dymovosti: áno dá sa....nik vám to neurobí - zdĺhavá a nezaplatiteľná vec - nik sa nebude zaoberať % otváraním EGR, kde zároveň vstupuje množstvo čistého vzduchu cez váhu vzduchu ( ani jedna nová nemá rovnaké hodnoty ) Odborná výmena spočíva kúpou min. troch váh vzduchu a vybraním tej najlepšej. kto sa s tým bude hrať? a plus iné časti motora a rôznych teplotách....
Druhá vec. Na SVK i CZ kvalita paliva. Kúpte B0 ( otázne je čo je zač kvalita B0, tak isto B7 atď.) a zaručene máte ešte častejšiu rege.
Vypnutie EGR: U tucson 2015+ veľký problém. Riadiacu jednotku je problém rozobrať. Musí za zohrievať na uvoľnenie lepidla. Je ho tam toľko, že si zaplníte vlastnú topánku. Výsledok prasknutie základovej dosky a hold off RJ. Novú RJ ešte nekúpite.... Apropo 2015+ používajú nový čip, ktorý má nožičky pod sebou. Nedá sa tam dostať. Vypnutie EGR cez sotware, nezaručuje prdĺženie intervalu vypaľovania DPF. Veľká pravdepodobnosť, že sa nikdy nespustí, lebo EGR pomáha zvýšiť teplotu DPF a potom sa vypína na dobu rege DPF. Upozorňujem ešte to nik neskúsil. Mohol som byť prvý ale ryskoval som prasknutie RJ.
Jediné riešenie je, vybrať dpf, off EGR ale jedine pod podmienkou, že budete mať novú náhradnú zálohovú RJ. Na STK majú nové stanice a pred STK sa to musí vrátiť do pôvodneho stavu.
A servis? Keď mňa zavolali na výmenu zámku prednej kapoty v garančke ( nikto sa toho ani nechytil ), som si zároveň určite podpísal úpravu software. Ale nikomu to nedokážete.... A prečo upravujú software až po kúpe vozidla? Viete, koľko ich je na svete už vyrobených a dotatočne sa lepia štítky vyrobené 2018 a už vlastne made in EU 2019?. Ani neviete. Aj na toto sú svedkovia a jedneho mám doma....
Toto všetko sme mali vedieť skôr. Ale komu teraz poviete o týchto problémoch? Kto bude ďalší kto si kúpiť nove auto. Poznáte ich? Ak ja spoznám tak mu to poviem. A odradím ho od kúpy....Hanba celej legislatíve, lebo je dnes ekonomická doba a tá potrebuje predávať, predávať a predávať a 1000 x predávať. A tieto naše problému je na to ako stvorené.....
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 15:15
od mikodim
A k tomu dnes schváli EU parlament dalsie zniženie emisii ,ak som dobre pocul tak o 30% , takze sa mozme tesit na nove auta ,ktoré budu musiet splnat ovela prisnejsiu normu ako teraz ..
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 15:53
od Tudy
Přesněji od roku 2030 nově vyrobená auta budou muset vypouštět o 40 procent oxidu uhličitého méně, než stanoví norma pro rok 2021.
To je likvidační pro spalováky, nedokážu si představit že by to bylo technicky možné. My vám ta elekroauta prostě nacpeme, stůj co stůj. A vy to draze zaplatíte ...
Větší smysl mi dává toto:
http://www.auto.cz/vodikovy-pohon-autom ... dik-121182
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 16:04
od only_one
Posun byl, vrátilo se to na takovej nějakej průměr 200+-. Prostě to tak je, ten motor plní filtr jako zběsilej. Vstřiky byly OK, EGR v podstatě čistej. Generace 2015-2018 Euro 6 je prostě smutná písnička. Řešení to nemá a mít nebude. Můžete se snažit jak chcete, nepomáhá aditivovaná nafta, změna režimu jízdy, prostě nic než případné vyčištění nebo výměna, ale z mého pohledu tohle nic dobrého nepřinese zejména majitelům po záruce. Už i v těch bazarech začínají tušit a ceny letí ba přímo padají strmě dolů a pětileté auto bude za chvilku bezcenné.
Každopádně k tomu mám jen to že:
Opravdu už nechci auto jen po dobu záruky, rád bych měl věc co mi bude dělat radost případně i po záruce. A základem auta je motor.
Jsem celkem smířený s jakoukoliv poruchou komfortky, že někde nepujde okno, vypadne navi, zhasne světlo... to jsou všechno věci co jsou mechanické, opravitelné do stavu standardní funkčnosti v době nákupu, ale NEUMÍM se smířit se současným nabízeným balastem okolo motoru, co opravdu nechci na autě už mít i když to je hodně věcí korejského koncernu a části japonských aut, u Peugeotu a Škodovek jsou ty motory opravu výrazně bezproblémovější a když už, tak ceny za cely filtr v ceně 10% ceny Hyu.... MOžná nebudu mít lejzrová světla a nespojím si telefon s kávovarem přes navigaci doma a budu raději jezdit v něčem co mi bude dělat radost a nebudu řešit tyhle ekošity, co nám ty auta regulerně ničí a hlavně výrazně znehodnocujou docela dost tvrdě vydřený prachy co ty auta stály nové
.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 16:29
od Tudy
amen
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 16:58
od idam.i
Treba si vedieť vybrať a nie hltať tvorbu PR oddelení automobiliek.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 17:25
od shawt
A jake auto jsi tedy only one koupil? Nakou Octu nebo Superba?
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 18:00
od only_one
Range Rover
je třeba se toho nebát
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 18:40
od dibarbora
Takže na premiešanie som si dovolil z iného fóra skopírovať tento obrázok
particle/NOx trade-off
The standard approach to NOx reduction is to lower the temperature of the burn by recycling exhaust gas to reduce oxygen content of the intake air. While reducing NOx, this process also reduces fuel economy and increases emissions of particulate matter.
V skratke, masívna redukcia NOx pomocou EGR spôsobí výrazne zvýšenú produkciu pevných častíc (dymenie motora). Takže jediná cesta je "chip tuning" zameraný na zvýšenie efektivity spaľovacieho procesu bez ohľadu na nárast NOx (reálne návrat SW aspoň na pôvodné nastavenia). To bude už v relatívne blízkej budúcnosti asi jediná cesta ako tieto autá zachrániť pred šrotoviskom.
v tom nie je sám, jeden príklad z iného košiara.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/st ... ujici-vuz/
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Napsal: 03 říj 2018, 19:08
od mnkk
Tak hoši, ako to teda je? Zaplnenie DPF filtra spôsobuje EGR? Hmm?