Stránka 28 z 80

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 30 led 2018, 21:19
od SeltinoCZ
včera jsem se byl podívat v Hyundai Praha doufajíc že se projedu v I30N, bohužel předváděčka co je na netu je už prodáná, dle slov dealera jejich pobočka prodala už 5 I30N všechny performance, takže I30N se na české poměry prodává slušně

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 31 led 2018, 12:14
od Axel.Foley
To auto si prodeje zaslouží.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 31 led 2018, 21:20
od Pavo
Dnes druha zkusebni jizda, tentokrat v Butovicich. Celkovy dojem z auta opet vynikajici.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 31 led 2018, 22:24
od shawt
Jel jsi sam a na jak dlouho ti to pujcili?

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 31 led 2018, 22:37
od Pavo
S prodejcem. Chvili ridil on, potom jsme si presedli. Asi tak 20 minut jizdy.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 09 úno 2018, 15:07
od SeltinoCZ
další testík tentokrát slabší verze

https://www.youtube.com/watch?v=BOX0xsgp9AA

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 18 úno 2018, 11:57
od Karel Karel Karel
@Deegr:

O i30 N celkem dost uvazuji, mel bych par dotazu, nejprve vsak nastinim svoji situaci: Za rok najedu tak 15,000 km, vetsina bohuzel po dalnici (Bud D1 nebo D8), zbytek po popojizdeni po Praze do 10-20 km. Pokud bych Nko vzal, tak bych urcite jezdil i na projizdky "jen tak bez cile", mimo dalnice.

Ackoliv se takove auto "na spotrebu" nekupuje, tak bych rad vedel, za kolik se s tim po dalnici da jet. Ted jezdim tachometrovych 140-150 km/h, kdyz to jde. Nejel jsi nekdy treba Praha-Brno?
Nezkoumal jsi na kolik vyjdou veskere servisni naklady pri urcitem najezdu behem X let? Auto bych mel tak na 5 let, cili najezd 75,000 km.
Kupoval jsi opravdu za cenikovou cenu, nebo nejak drobna slevicka byla?
Kolik meris? Vejde se za tebe dozadu nekdo dalsi nebo bez sance?
Lejes tam N95 nebo N98? Na Nku se mi libi, ze oficialne bere i N95. Ne vzdy budu jezdit jako zavodnik, cili N95 by stacil na 90% najezdu.

V zasade uvazuju o sirokem spekktru - Cupra ST v automatu a mozna i 4x4 (da se koupit i okolo 820), RS 245 combi s DSG7, Golf GTI Performance, Golf R, TypeR, Mazda 6. Penize (zatim) nejsou hlavni priorita.

Samozrejme pro Nko hovori cena, zvuk, vseobecna hravost, naddimenzovanost dilu a fakt, ze to neni mainstream. Proti hovori celkem bidny kufr (kdyby byla kombi verze, tak beru hned a neni co resit).

Dik!

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 18 úno 2018, 11:57
od Karel Karel Karel
@Deegr:

O i30 N celkem dost uvazuji, mel bych par dotazu, nejprve vsak nastinim svoji situaci: Za rok najedu tak 15,000 km, vetsina bohuzel po dalnici (Bud D1 nebo D8), zbytek po popojizdeni po Praze do 10-20 km. Pokud bych Nko vzal, tak bych urcite jezdil i na projizdky "jen tak bez cile", mimo dalnice.

Ackoliv se takove auto "na spotrebu" nekupuje, tak bych rad vedel, za kolik se s tim po dalnici da jet. Ted jezdim tachometrovych 140-150 km/h, kdyz to jde. Nejel jsi nekdy treba Praha-Brno?
Nezkoumal jsi na kolik vyjdou veskere servisni naklady pri urcitem najezdu behem X let? Auto bych mel tak na 5 let, cili najezd 75,000 km.
Kupoval jsi opravdu za cenikovou cenu, nebo nejak drobna slevicka byla?
Kolik meris? Vejde se za tebe dozadu nekdo dalsi nebo bez sance?
Lejes tam N95 nebo N98? Na Nku se mi libi, ze oficialne bere i N95. Ne vzdy budu jezdit jako zavodnik, cili N95 by stacil na 90% najezdu.

V zasade uvazuju o sirokem spekktru - Cupra ST v automatu a mozna i 4x4 (da se koupit i okolo 820), RS 245 combi s DSG7, Golf GTI Performance, Golf R, TypeR, Mazda 6. Penize (zatim) nejsou hlavni priorita.

Samozrejme pro Nko hovori cena, zvuk, vseobecna hravost, naddimenzovanost dilu a fakt, ze to neni mainstream. Proti hovori celkem bidny kufr (kdyby byla kombi verze, tak beru hned a neni co resit).

Dik!

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 18 úno 2018, 12:37
od Mr. HYUNDAI
Pokud potřebuješ větší kufr tak pár měsíců vydrž - dorazí eNko v karosářské verzi fastback :wink: .
http://thekoreancarblog.com/2018/02/12/ ... ack-spied/

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 18 úno 2018, 13:22
od Deegr
Karel: Vzhledem k převážně dálničnímu provozu bych rozhodně vyřadil Type-R. Ten je příliš hardcore i na běžné ježdění. Není to "pravý vyznavač" hothatch. To auto bylo uděláno na zajíždění co nejrychlejších časů na okruhu a běžné ježdění není příliš vhodný. Ale chápu přesně, jaký typ auta hledáš. Auto, se kterým můžeš každý den jezdit relativně v komfortu a když je pak chuť, tak si jízdu užít :twisted: Na tohle mě osobně příjde nejvhodnější právě Nko. Díky rozsáhlé možnosti individualizace je na tyto potřeby ideální Nko. Ostatní nemají takové rozsáhlé možnosti nastavení a jsou více o kompromisech.

Co se týče spotřeby, tak bych nečekal mezi jednotlivými vozy nějaký zásadní rozdíl. Po D1 jsem s Nkem zatím nejel, pouze po D5 za deště a větru. Při rychlostech přes 140 km/h počítej, že se nedostaneš pod 10 litrů. Při 130 km/h točí motor 2900 ot/min a v autě je ticho asi jako v běžném autě. Po dálnici se mi s Nkem cestovalo příjemně a hlavně pohodlně. Díky funkci Overboost od 1450-4700 ot/min Nko akceleruje na šestku i v dálníčních rychlostech dost svižně.

Servisní náklady jsem zatím nezkoumal. Já chtěl mít Nko co nejdříve, takže samozřejmě bez slevy. Ale i na Nko by jsi měl dostat slevu. Vím o někom, kdo dostal slevu 30 000,-
Já tankuji od začátku jen Vervu 100. Mělo by to být nejkvalitnější palivo v CZ. Jsem zvědav, pro co se nakonec rozhodneš, pro mě to byla jasná volba vzhledem k mým potřebám, kdy třeba 80% času jízdy jezdím na pohodu a chtěl jsem mít auto, se kterým by nebylo utrpení jezdit dlouhé trasy. Relativně komfortní podvozek a hlavně výfuk, který nebude hučet do kabiny a když mě to chytne a chci si to užít, tak mít auto, které bude se mnou komunikovat, bude umět dělat kravál a přitom všem nemít spocené ruce, abych to udržel na silnici, ale naopak mít úsměv od ucha k uchu a na to je právě Nko asi nejlepším možným kandidátem.

Poradil bych ti, aby jsi se svezl se všema. Golf i Škoda jsou prostě jen rychlejšími obyčejnými auty. Navíc díky jejich motorům bez výkonové špičky si budeš spíše připadat jako v dieselu, nebudou tě tak bavit, vlastně skoro až nutit to točit až k omezovači, jako Nko. To Nko je prostě naprosto jiná úroveň zábavy za volantem, v podstatě bez kompromisů díky široké možnosti individualizace. Rozhodně si vyzkoušej Nko spíše mezi posledními a asi budeš mít hned jasno :lol:
A jak jsi psal, naddimenzovanost dílů je jinde, než u těch ostatních aut.

Pokuď je ten kufr velká překážka, tak až se pojedeš projet Nkem, tak se koukni i do kufru u verze Fastback, zda by se ti nevyplatilo si pár měsíců ještě počkat...

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 18 úno 2018, 13:25
od Karel Karel Karel
Diky za odpovedi.

Co ti cestujici vzadu? Vejde se za tebe nekdo krome ditete? Obcas musim vezt 4 dospele...

DZ

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 18 úno 2018, 13:42
od Deegr
Já mám 190 cm a za mě si sedne i brácha, který má ještě o 2 cm více, ale moc místo na nohy už nemá žádné. Na delších cestách jsem ocenil ocenil až překvapivě komfortní sedačky, které mají výsuvnou přední část a skvěle tak podpírají stehna a při delších jízdách je to opravdu znát. Nemá pak člověk tolik zatížená záda.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 18 úno 2018, 13:49
od Karel Karel Karel
OK, no u me by kombinace byla nejpis ja 190 cm plus nejake devce okolo 170 cm.

No nic, asi to Nko pujdu vyzkouset.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 18 úno 2018, 13:56
od Deegr
To vyzkoušení bych si rozmyslel. Obávám se, že když ho vyzkoušíš, tak se jim tam rovnou upíšeš :lol:

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 18 úno 2018, 13:57
od Karel Karel Karel
No prave z toho duvodu to uz od uvedeni ceskych cen odkladam... :D