Stránka 28 z 31

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 02 lis 2018, 10:16
od lanzendorfer
za 499 nebyla tato výbava, bylo to dorovnáváno paketem za 30.000,-
Takze 530 :D/

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 02 lis 2018, 10:21
od Mr. HYUNDAI
A pod půl míče nebyl diesel, ale 1,6 GDi, pokud si dobře vzpomínám.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 02 lis 2018, 10:25
od lanzendorfer
ano 1.6 GDi o výbavu níže, než je teďko od 1.11

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 02 lis 2018, 11:55
od Axel.Foley
Máte pravdu, kluci. Tá základní výbava byla značně oholená, takže příplatek 30.000,- za balík další výbavy dával smysl.

test noveho Tucsona T-GDi

Napsal: 28 lis 2018, 23:13
od LubosH1
Zdravim, mal som moznost mat noveho Tucsona na test:

https://autozine.sk/hyundai-tuscon-best ... facelifte/

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 12 pro 2018, 12:48
od sarin007
Hyundai Tucson dopadl výborně v losím testu =D> =D>

https://autoroad.cz/technika/94844-losi ... z-zavahani

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 12 pro 2018, 14:01
od sairik
skoro ho vyzul :lol: len by to chcelo aj na 17tkach, ci sa to bude spravat rovnako, ale podla mna nie :D

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 12 pro 2018, 16:14
od sarin007
To asi ne, ale osobně mě překvapilo, že Tucson i na 17" sedí v zatáčce překvapivě dobře. A na SUV se v zatáčkách nenaklání podle mě o nic víc než kdejaký sedan nebo kombi.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 12 pro 2018, 18:00
od Mr. HYUNDAI

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 13 pro 2018, 06:26
od Axel.Foley
:-k :?

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 13 pro 2018, 09:59
od sarin007
Tak vzhled je takový jiný, ještě nevím, jestli hezký nebo ne :-k , je jiný: https://www.youtube.com/watch?v=pW_9IFBs5Gs

Ze zadu se mi celkem líbí, podle mě není špatný řešení s tou funkční linkou přes celý záda.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 13 led 2019, 18:16
od Axel.Foley

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 14 led 2019, 08:40
od sarin007
Hezký testík, jen mě tam nějak nesedí ta dvouspojka 7DCT v kombinaci s dieslem :-k . Nynější diesel má 6 stupňový automat (klasiku hydro) a FL měl mít opět hydro jen s 8 kvalty (je i v konfigurátoru).

Jinak ten Peugeot je uvnitř moc pěkný, je škoda, že se Hyundai neumí víc odvázat uvnitř vozu, nemusí dělat nějakou sci-fi palubku, stačí použít víc "nečernýho" materiálu uvnitř. To mě osobně na Tucsonu mrzí. Uvnitř je celý černý a plastový :( Stačilo na středový panel použít nevim klavírní lak nebo trochu chromu, na dveře linku nebo něco, co by tu čerň rozbilo. Když kouknu do tý 3008 tak je to na pohled luxusní interiér. Když jsem uvažoval o koupi auta, byla v hledáčku 3008 původně taky, ten interiér se mi moc líbil a zvenku vypadá taky moc hezky. Bohužel ergonomie to celé trochu kazí. Snad vše se ovládá přes dotyk obrazovku, takže přidat teplotu (když jsem třeba na mapách), znamená zbytečně moc kliků navíc. U Tucsona otočím kolečkem a hotovo. A pak výbava pokulhávala za Tucsonem, nehledě na chybějící 4x4, což vzhledem k podobným cenám rozhodlo ve prospěch :hyu: A jsem rád :mrgreen:

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 14 led 2019, 08:48
od Mr. HYUNDAI
Nezapomeň Sarine, že dřívější slabší dvoulitr byl nahrazen motorem 1,6 CRDi 100kW - ten je v případě samočinného řazení párován s DCT stejně jako u i40 a i30. Dvoulitr zůstal jen pro nejvyšší výkonovou variantu a MildHybrid a tam je klasika planeťák s hydroměničem o osmi kvaltech.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 14 led 2019, 11:01
od sarin007
To je mi jasný, ale v testu mají právě uvedeno:
V našem testu jsou vrcholné motorizace. Peugeot 3008 GT s dvoulitrem spalujícím diesel o výkonu 180 koní a automatickou převodovkou. Tucson pak v MHEV verzi pomáhající naftovému dvoulitru a výkonem 185 koní

A o několik řádků níže mají napsáno:
Tucson potěší příjemným řízením a skvělým posedem za volantem. Pokud bych měl něco vytknout, bude to práce dvouspojkové převodovky

A tyto dvě věci mi v tom článku právě nesedí :-k